Loading...
nl

Nieuwe moderators

Marenubium
Marenubium sep 20 '10
Volgens mij zijn er beheurlijk wat modjes vertrokken, en er weer bijgekomen. Mogen we een update?
1stMoonofMars
1stMoonofMars sep 20 '10
hey wink

Hmmm, gewoon ff naar de kleurtjes kijken winksmile
(zie je bij wie er online zijn...of bij actiefste posters...)

themoon, Karin...taro?(volgens mij?)

anyway...los daarvan ... maakt toch niet uit wie mods zijn... post gewoon wat je wilt posten en mededelen smileThats what I say and Do

Grtsz,

1stMoonofMars
Marenubium
Marenubium sep 20 '10
Njah voorheen werd het groots aangekondigd.
Vraag me af waarom nu niet?
En hoe zo'n moderatorschap eigenlijk wordt bewerkstelligd?
1stMoonofMars
1stMoonofMars sep 20 '10
Nuja, kijk, als je je ding kunt blijven vertellen en verkondigen ist toch ok smile

'Moderatorschap' ...neem aan degene die hier veel/vaak aanwezig zijn...en posts maken,

en die de admin en de andere mods de 'taak' toevertrouwen/er wel ok/geschikt voor lijken.... en als die personen er ook de tijd voor hebben(want je moet dan vanalles in de gaten houden op een bepaalde manier...opruimen, topics splitsen, inschatten of het nog ok is/erbij past.... etc etc etc...)

maar zoals ik al zei en bedoelde; dat maakt toch verder niet uit... post/zeg/plaats gewoon wat je wilt zeggen/voelt enz....

~

En misschien volgt er nog een verkondiging winken val je gewoon net in de switch...en volgt dat topic/die post nog smile.

Grtsz,

1stMoonofMars
Marenubium
Marenubium sep 20 '10
In de eerste instantie mee eens, Maantje.

Anderzijds: eerder werd het aangekondigd hier, en nu in 'stilzwijgen'. Een moderatorschap houdt niet in: veel aanwezig zijn en veel posts maken tongue
Het is wat jij zegt: een modje heeft bepaalde taken en verantwoordelijkheden. Daar komt tijd en energie bij kijken.
Dat is niet niks!
Vanwaar dan niet even de modjes in het zonnetje zetten en via dit topic bedanken/welkom heten? Vanwaar zo stil en zwijgend, terwijl het eerder gewoon aangekondigd werd?
Dus daarmee een terechte vraag mijnerzijds: hoe wordt zo'n moderatorschap bewerkstelligd?
New Moon
New Moon sep 20 '10
Goed punt Marenubium (en vanuit ander perspectief ook 1st moon)
Ik wil dan bij deze het spits afbijten, want ik ben inderdaad gevraagd om moderator te worden en heb ja gezegd. Laten we dit topic gebruiken om moderators de tijd te geven zichzelf voor te stellen etc.
Over hoe moderatorschap wordt bewerkstelligt kan ik niets zeggen, daar weet ik eigenlijk ook niet zoveel over. Is er iemand die daar wat meer over kan zeggen?

Nouja ik ben dus the moon, 20 jaar jong, en studeer psychologie smileIk kijk uit naar een leuke en leerzame tijd als moderator op Merudi en wil me inzetten om het op dit forum zo prettig, veilig en overzichtelijk mogelijk te maken en een liefdevolle plek te creëren voor iedereen (en biedt me ook aan als er evt conflicten zijn of je gewoon iets aan me kwijt wil of wil vragen ---> stuur me een persoonlijk bericht) Ook zal ik hier niet 24/7 zitten, maar ik doe mijn best winkhehe.

Liefs xxx
Marenubium
Marenubium sep 20 '10
laughwelkom themoon!

Dankjouwel, ik weet zeker dat je goed je best zal doen wink
Heel veel plezier hier, en bedankt dat je mod wil zijn!
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 21 '10
Het was nog niet aangekondigd, omdat we nog niet helemaal compleet waren. Pas sinds vandaag is de lijst voorlopig weer up to date. Met het vertrek van Bart en Tinne waren er opeens weer wat plaatsen vrij. Het gehele team is nu dus ook geworden:

Angel of Death,
Beschermengel,
Jorine,
Karin,
Maryssa,
taro en
themoon

Succes allen!
gast
gast sep 21 '10
Suc6 dames.
Beschermengel
Beschermengel sep 21 '10

Welkom nieuwe Moderators!
Nyssa
Nyssa sep 21 '10
Bedankt dat jullie dit willen doen!
Emuca
Emuca sep 21 '10
Ook ik ben een van de nieuwe moderators. Ben ook 20 jaar oud, student illustratie aan de kunstacademie... En momenteel gigantisch inspiratieloos en hartstikke moe. smile
Cialara
Cialara sep 21 '10

Welkom nieuwe Moderators laugh
Lin
Lin sep 22 '10
Ik heb duidelijk wat gemist ... heb nog heel wat in te halen met lezen duss...

Maarre van harte welkom nieuwe moderators , jullie doen het vast en zeker helemaal fantastisch !!

Liefs Linda
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 22 '10
Bart is ook weer terug als moderator smile. Ook jij weer veel succes laugh.
New Moon
New Moon sep 22 '10
Jaaaa welkom terug Bart! laugh

Liefs
admin
admin sep 22 '10
Dank Nims en dank Themoon smile!!
New Moon
New Moon sep 22 '10
Goh, dus daar komt dat nieuwe lente gevoel ook vandaan wink

Liefs laugh
admin