Hallo Mannytje,
Ik wil je foto wel voor je lezen. Ik geef je wel bij deze mee, dat ik beginner ben in het fotolezen, en ik ook nog in ontplooiing ben. Ik zou graag feedback van je willen, zodat ik ook weer verder kan ontwikkelen en groeien.
* als eerste valt me op dat je wel lacht, maar van binnen doen je niet mee
* je hebt "verdriet" in je ogen, treurnis
* je hebt weinig zelfvertrouwen, en dat mag je best hebben! als eerste zou je gewoon van jezelf 100% moeten gaan houden, dan kan je ook van de wereld om je heen gaan houden
* onzekerheid straal je daardoor ook uit, je foto lijkt een roep om hulp, wat moet ik met mezelf aan ...
* je bent introvert, waardoor je ook niet open staat voor anderen
* je hebt een muur om je heen gebouwd, en daarachter schuilt een lieve meid, die mensen graag willen leren kennen!!
* je hebt een goede band met je moeder? krijg moeder door ... vier handen op één buik?
* je ziet er ook gespannen uit, heb je last van je schouders/nek? probeer je schouders eens te laten zakken meis
* en probeer er niet voor iedereen te zijn, dat kan niemand!
* dansen, hou je van dansen? streetdance ... hoor muziek ...
* heb je last van je darmen? lijkt alsof die soms werk weigeren? obstipatie of juist diarree?
* je hoofd is zwaar, heb je vaak last van hoofdpijn?
* je energie is lijdend, probeer het positief te gaan beleven, je Leven, haal eruit wat erin zit!!
Tot zover even meis, je draagt heel wat mee,,,
Namasté Larapinta