Loading...
nl

Mannytjje Wie wil mijn foto lezen??

Mannytjje
Mannytjje jul 2 '09
Hoihoi,
Ik zou graag nog een keer een foto willen laten lezen.
Het is niet zo'n geweldige foto haha net gemaakt.

Groetjes en alvast dankje!!
Delen:
admin
admin jul 3 '09
Hallo Mannytje,

Ik wil je foto wel voor je lezen. Ik geef je wel bij deze mee, dat ik beginner ben in het fotolezen, en ik ook nog in ontplooiing ben. Ik zou graag feedback van je willen, zodat ik ook weer verder kan ontwikkelen en groeien.

* als eerste valt me op dat je wel lacht, maar van binnen doen je niet mee

* je hebt "verdriet" in je ogen, treurnis

* je hebt weinig zelfvertrouwen, en dat mag je best hebben! als eerste zou je gewoon van jezelf 100% moeten gaan houden, dan kan je ook van de wereld om je heen gaan houden

* onzekerheid straal je daardoor ook uit, je foto lijkt een roep om hulp, wat moet ik met mezelf aan ...

* je bent introvert, waardoor je ook niet open staat voor anderen

* je hebt een muur om je heen gebouwd, en daarachter schuilt een lieve meid, die mensen graag willen leren kennen!!

* je hebt een goede band met je moeder? krijg moeder door ... vier handen op één buik?

* je ziet er ook gespannen uit, heb je last van je schouders/nek? probeer je schouders eens te laten zakken meis

* en probeer er niet voor iedereen te zijn, dat kan niemand!

* dansen, hou je van dansen? streetdance ... hoor muziek ...

* heb je last van je darmen? lijkt alsof die soms werk weigeren? obstipatie of juist diarree?

* je hoofd is zwaar, heb je vaak last van hoofdpijn?

* je energie is lijdend, probeer het positief te gaan beleven, je Leven, haal eruit wat erin zit!!

Tot zover even meis, je draagt heel wat mee,,,

Namasté Larapinta
Islandlady
Islandlady jul 16 '09
Mannytje jammer dat je niet reageert op de lezing van Larapinta.
Zou je dat alsnog willen doen?

Hoop dat het goed met je gaat.

groetjes
Bea
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 16 '09
Je kan ook een PM sturen. Waarschijnlijk gaat er dan ook een e-mail reminder naar die persoon zelf toe.
admin
admin jul 16 '09
Maar ik vind het inderdaad niet zo prettig als je een foto leest, waar ik ook energie voor nodig heb en gebruik, dat je geen reactie krijg. En ik voel me niet geroepen een PB te sturen... Sorry.

Liefs,
Marjan
Natalie1986
Natalie1986 jul 16 '09
ik ga ook even lezen:

* ik krijg heel erg hoofdpijn.
* ik voel dat je je anders voor doet dan je werkelijk bent.
* Je bent gesloten ik krijg moeilijk dingen door.

IK krijg niks meer door helaas
Mannytjje
Mannytjje jul 25 '09
Hoihoi,

Sorry dat het zolang geduurd heeft! Maar ik kon een tijdje niet op de pc! Ik zal alsnog reactie geven.

Ik herken mezelf er niet zo heel erg in, ik weet niet of het kan komen doordat de foto een beetje raar is ofzo? Maar ik herken mezelf niet zo dat ik van winnen niet lach en mijn verdriet enz. kan ik niet plaatsen.
Ik heb inderdaad dan wel weer veel last van me schouders/nek/rug. Ook hoofdpijn heb ik toch wel geregeld.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is maar ik herken me niet eccht heel erg veel erin blush

Nogmaals sorry voor de late reactie!
Mannytjje
Mannytjje jul 25 '09
Ook even aan Nathalie,
Ik heb inderdaad wel veel hoofdpijn, en beetje gesloten ben ik misschien tegen sommige mensen maar over het algemeen valt dat mee.

Groetjes

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420