Loading...
nl

Kleuren zien

Cialara
Cialara jul 3 '09
Mmmmmm, ja daar zeg je wat Gast... maar hij kan het wel als "handleiding tot..." gebruiken.

Maar inderdaad dit is het moeilijke met alle "onzichtbare gaven" iedereen legt het anders uit en moet het zelf leren te interpreteren.
admin
admin jul 3 '09
Ja, ik volg het topic op het kindforum en het is werkelijk wonderbaarlijk!! Een handleiding is voor S natuurlijk wel prettig, als hij maar niet gaat denken dat hij dingen dan verkeerd voelt ofzo. Want hij benoemt het ook, de emotie en het gevoel daarbij!
Ik heb mijn slachtoffers zo gevonden hoor, iedereen zit wel eens voor een lichte muur, en als anderen dan in gesprek zijn, kan ik mooi eens kijken of ik een aura kan ontdekken. Ik zie ze af en toe, maar je moet dan wel "afwezig" zijn, in jezelf gekeerd. Zo spontaan als jouw S is het mij nog nooit overkomen volgens mij. Misschien na oefening ... hihihi ... oefening baart kunst, ja toch?

Liefs,
Marjan
Cialara
Cialara jul 3 '09
Ik heb hetzelfde als jij hoor Marjan, ik moet ook in mezelf keren zoals jij dat noemt... Maar hij is toch anders voel ik, hij ziet het ook gewoon in de tuin zeg maar, en dat is nou niet echt een makkelijke plek volgens mij smile

Hij heeft mij vandaag een heel mooi visioen verteld en dat ga ik nu in mijn topic over hem vertellen.
admin
admin jul 3 '09
Ik heb het gelezen ... verklaren kan ik het niet, maar voel wel een heel blije stroming/energie!!!

Liefs,
Marjan
Natalie1986
Natalie1986 jul 5 '09
byzonder zoontje heb je Jorine!
Natalie1986
Natalie1986 jul 5 '09
Hoi Bart,

Ik denk ook dat je begint met aura's zien!

heel mooi blijf het lekker ontwikkelen en vooral geniet er van!

Liefs Natalie
admin
admin jul 5 '09
Hoi Natalie,

Het ziet er inderdaad wel naar uit smileDank, zal ik zeker doen !!

Knuffel,
Bart
Beschermengel
Beschermengel sep 25 '09

Filmpje over aura's zien smile


Emuca
Emuca sep 25 '09
Wat een mooi filmpje. smileIk heb het testje in het filmpje ook geprobeerd, maar ik heb heel veel moeite met focussen op 1 punt (door mijn ogen)
Beschermengel
Beschermengel sep 25 '09

Jammer Angel ...als je blijft oefenen misschien dat het dan lukt?...je ziet dan echt de kleur erom heen Naast de stip dan he.....misschien ook gelijk een goeie oefening voor je ogen, ik zelf doe vaak oog oefeningen ...soort gymnastiek voor de oogies smiledus verticaaal met ogen een paar keer dan horizontaal ...dan rechts draaien een paar keer dan links draaien, is echt heel goed voor de ogen smile
Emuca
Emuca sep 27 '09
Proberen kan altijd. smileMaar mijn ogen doen snel zeer door mijn afwijking.. Heel irritant.

Ik probeer het binnenkort gewoon nog eens. tongue
admin
admin sep 27 '09
ik zag de kleuren (heb deze oefening al eens ergens anders gedaan)

bij de rode kwam een blauw aura en bij de blauwe een rode, of klopt dit niet?
susie14
susie14 sep 27 '09
Mooi filmpje.had deze nooit eerder gezien.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki