Loading...
nl

Nims

Muin
Muin jul 1 '09
Oh ik heb jouw foto en jouw profiel net nog een keer bekeken. Je ziet er goed uit NiMS. Verbazingwekkend hoe je het voor elkaar hebt gekregen om dit forum zo goed weet te runnen en nog eens heel goed hebt gedaan op je werk. Waar haal jij de energie en toewijding vandaan? Hans werkt ook en is hier heel vaak als moderator. Ik heb altijd gedacht dat mannen alleen met één ding bezig kunnen zijn. Of is dit iets voor ICT ‘ers? tongue
admin
admin jul 1 '09
Origineel bericht van: Muin
Hans werkt ook en is hier heel vaak als moderator. Ik heb altijd gedacht dat mannen alleen met één ding bezig kunnen zijn. Of is dit iets voor ICT ‘ers? tongue

Zou zomaar kunnen. Multifuctioneel, en parallel processen. smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 1 '09
Ik weet niet hoe hans het doet smilemaar ik heb niet zoveel slaap nodig. Dus al het werk doe ik in de extra uurtjes. Daarnaast kan ik op mijn werk ook gewoon internetten, dus heb ik meestal wel een merudi schermpje open tijdens het werk. Als je het een beetje bijhoudt kost het ook niet zoveel tijd. Gewoon de actieve onderwerpen in de gaten houden, en zien wat er gereageerd is smile.
admin
admin jul 1 '09
Ik heb wel 7 uurtjes slaap nodig. En op het werk staat er wel een venstertje Merudi open. Regelmatig kijken is dan heel makkelijk. En ik werk op een vaste lokatie.
Muin
Muin jul 1 '09
Jullie vormen een goed team. smile
admin
admin jul 1 '09
Never change a winning team smile
Eruan
Eruan jul 2 '09
Mooie baan nims, je kan echt heel goed zien dat je het daar leuk vindt, wat een vrolijkheid straal je uit. smile
gast
gast jul 2 '09
Zou je dit werk ook blijven doen als je er geen geld meer voor zou krijgen (maar wel alles wat je nodig hebt)?
admin
admin jul 2 '09
Ik ben wel geen NiMs, maar ik zou mijn werk als verzorgende onder die condities, absoluut blijven doen!!! smile

Mooie vraag, gast!!
gast
gast jul 2 '09
Ho ik vergeet er helemaal bij te zeggen dat "alles wat je nodig hebt" door het leven gegeven wordt en niet door de werkgever smile
Heidelroos
Heidelroos jul 2 '09
Origineel bericht van: NiMS
Mijn werkgever Fujitsu is hard op zoek naar mensen en speciaal daarvoor hebben ze mij gevraagd om mensen aan te trekken. (Ja ik snap het ook niet tonguewink).
Ik vind het wel leuk om even ook een andere kant van mij te laten zien:

http://www.fujitsujobs.nl/wie-zijn-wij/medewerkers/julien_moorrees


Goeie vriendin heeft bij Fujitsu gewerkt..
Als hepldesknogwatteitnogwatte wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 2 '09
Origineel bericht van: gast
Zou je dit werk ook blijven doen als je er geen geld meer voor zou krijgen (maar wel alles wat je nodig hebt)?

Leuke vraag en het antwoord is Nee. Als ik geen geld meer zou hoeven te verdienen dan zou ik me volledig richten op Merudi en al mijn tijd erin steken. Maar aangezien we in deze maatschappij nog geld nodig hebben, werk ik dus wel gewoon voor mijn geld. Uiteindelijk blijft het wel gewoon werk en vind ik het heel erg leuk, blijft het voor mij toch wel noodzakelijk om van te kunnen leven.

Ik leef niet voor mijn werk, want ik vind andere dingen veel belangrijker smile. Maar om die belangrijke dingen te kunnen doen, moet ik wel werken.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 2 '09
Origineel bericht van: Heidelroos

Goeie vriendin heeft bij Fujitsu gewerkt..
Als hepldesknogwatteitnogwatte wink

Leuk! Hoe heet ze als ik vragen mag? Misschien ken ik haar ook wel.
Heidelroos
Heidelroos jul 3 '09
Je kent d'r dus wink

Wat een kleine wereld NiMS..
Ik zal haar de groetels doen.. Via Hyves.. smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 3 '09
Ja is leuk laugh. Ik ken haar inderdaad.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki