Tja, ik heb vandaag een droom gehad, waarbij ik het niet durf om hem zelf te verklaren. Ik heb het gevoel dat het niet veel goeds voorspelt.
Hier komt het.
Ik was op een feest. En ergens wist ik dat het in Oss was, mijn geboorteplaats. Er brak een gevecht uit, er was duidelijk een slechterik. En ik ging de held uit hangen. Ik sloeg hem in elkaar, en ik gaf hem over aan de beveiliging. Iedereen blij. Feest ging verder. Daarna, kwam ik bij dat feest in een erg lange hal.. Het was druk. Maar toch kon je er simpel door lopen. Maar af en toe struikelde ik wel. Je kon er eten kopen, ik had honger. Ik koos voor een shoarma broodje, met kip en friet er in. Rare combinatie. Maar het was lekker. Daarna ging ik naar buiten. 5 Mensen, waarvan 2 vrouwen en 3 mannen. Van mijn leeftijd. Waren bezig met en hoverboard. Tenminste zo heette het. Het was een soort van skateboard waarmee je kon vliegen.
Geen van allen kon het. Ik wou het proberen. Het was bij mij iets onstabiel maar het lukte wel. Toen viel ik er van af. Ik kreeg een zakdoekje en een bekende stem zei: Je moet je neus snuiten, het zit helemaal dicht. Ik probeerde door mijn neus ademen en inderdaad het zat pot dicht. Dus ik ging snuiten. Dit deed helse pijn. Er kwam een zwarte goed uit en kwam op het zak doekje. Maar ik kon wel weer ademen.
Daarna werd het vreemd. Een klein kind kwam naar mij toe, vragend of ik hem kon helpen. Ergens herkende ik hem.. (nu ik er over na denk.. volgens mij was ik dat zelf..) Hij liep met een sleutel naar een auto. Hij vroeg of ik wist hoe ik er mee moest rijden. (De auto is onze voormalige auto..)
Het was een schakel, voor het eerst dat ik een schakel rij. Maar ik zei vollop ja.
Ik pakte de sleutel en probeerde de motor te starten. Wat niet lukte. Toen zei ik: O tuurlijk de koppeling. Auto startte, ik rijde het de oprit af en weer op.
Een man kwam naar mij toe. En zei of ik ergens langs kon gaan.
Ik vond dit prima dus ik ging er heen. het was niet lang rijden en het huis was groot. (Het is mijn huis.. Maar in de droom was ik er niet bewust van.) Ik liep naar een kamer, ging op een computer en ging op Hyves.
Heel stom, maar ik ging de Hyves van mijn Ex bekijken. Er was geen verandering zoals altijd. Zelfde aantal vrienden. Geen nieuwe berichtjes, niks. Toen besloot ik om bij 1 van haar vriendinnen te kijken. En daar stonden wel berichtjes van haar. Ze was mij zwart aan het maken. Ze vertelde rond dat ik slecht was. Ik ging weer terug naar haar pagina en ik wou haar er op aanspreken. Maar toen was de pagina plots anders.
Het was donker kleurig met bloed rood. De vrienden aantal was gestegen met 333 personen. Ze zat in het midden van de jongens, en was duidelijk in trek. Ook hier zat ze mij zwart te maken.. Dit deed erg pijn.. Mijn diepste geheimen was ze aan het verspreiden. Toen werd ik wit heet in mijn droom. Van woede.
Een kracht ging door mij heen en in een flits was ik bij mijn ex. Die schrok zich natuurlijk kapot. Maar er was iets anders aan haar. Ze kleedde zich ongelofelijk bloot. Terwijl ze altijd een terug getrokken verlegen type is. Ze droeg zwaar make-up, iets wat ze ook nooit deed. Ik was geschokt. En toen kwamen er 2 jongens naakt naar binnen. En mijn ex... Nja laten we zeggen dat ze er naakt mee in ging.
Ik stond daar toe te kijken en ik zakte in elkaar van verdriet. Daarna werd ik huilend wakker..