Loading...
nl

Divine mijn foto

Divine
Divine jun 28 '09
Ik wil graag dat iemand een foto voor me leest. Ik geloof dat dat me een beetje steun/bevestiging kan geven van mijn gevoelens en dergelijke. Ik heb alleen deze foto van vorig jaar met mijn vriend.
Ben benieuwd! Alvast bedankt voor de lezing wink
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 28 '09
admin
admin jun 28 '09
Hey Marieke,

Ik heb je even apart gezet hoor, hoe lief je vriend misschien ook is ... ik lees liever foto's waar je alleen opstaat.
Hoop dat je het niet erg vindt blush

admin
admin jun 28 '09
Hey Marieke, ik zal eens kijken of ik wat door krijg ...
Ik wil je wel meegeven, dat ik nog niet zo lang foto's lees, dus nog in ontplooiing ben. Ik zou een reactie/feedback ook heel perttig vinden, want daar leer ik ook alleen maar weer van.

* hartkloppingen, ben je gestresst, gehaast?

* alsof je ergens figuurlijk achterna gaat ... euh, hoe leg ik het uit, je verwachtingen verder weg dan binnen je mogelijkheden? Je doelen te ver weg?

* krijg het wat benauwd, kan met hyperventilatie te maken hebben, in combinatie met de hartkloppingen, kan dat?

* ik krijg ook lome armen, alsof je moe bent het leven te sjouwen?

* ~~ even wat rustiger proberen te worden, ik heb ook een depressie gehad van anderhalf jaar, en ik denk dat ik even afstand moet nemen, even mezelf afsluiten maar wel open staan~~

* zorgen, je hebt veel zorgen aan je hoofd, terwijl je hoofd leger mag

* probeer eens meer te aarden, er zijn daar oefeningen voor, en probeer dan je zorgen terug te geven aan moeder Aarde

* ik krijg wat tintelingen in mijn rechterarm ... zijn er in het verleden dingen gebeurd die je nog geen plekje hebt kunnen geven?

* je lacht wel op de foto, maar door je lach heen zie ik een hoop twijfel en onzekerheid

* je lijkt blokkades te hebben in je keelchakra t/m je kruinchakra, ik voel een enorm zwaar gevoel in je hoofd

* probeer dichtbij jezelf te blijven en geef niet al je energie weg

* probeer je natuurlijk IK te laten zien, je hoeft geen masker te dragen meis!

Ik laat het hier even bij, ik kan door de vele spanningen in je lichaam niet tot de kern doordringen. Misschien mijn collega-fotolezers, of misschien weet je zelf waar ik op doel?

Namasté Larapinta
Divine
Divine jun 28 '09
Hoi Larapinta,
(wilde zelf m'n vriend er ook afhalen eigenlijk)

-Ik heb geen hartkloppingen of hyperventilatie, maar ik heb wel een drukkend gevoel op de borst. Het voelt alsof ik gevangen zit in een lichaam dat in een minder ruimdenkende omgeving moet zien te overleven, terwijl mijn geest het liefst de hele dag over spirituele en paranormale dingen nadenkt en praat. Dat voelt wel een beetje als benauwdheid, maar niet lichamelijk. De lome armen horen hier ook bij denk ik. Het leven voelt vaak te zwaar, alsof ik veel bagage moet meesjouwen.

-Ik heb hoge verwachtingen van de toekomst. Niet dat ik ervan uit ga dat mijn toekomst alleen maar rozengeur en maneschijn is, maar ik denk dat alles wat ik zou willen mogelijk is. Misschien bedoelde je dat met het tweede punt?

-Ik maak me wel een beetje zorgen over mij en mijn levensweg. Ik vraag me af of ik op het goede spoor zit, zijn de depressies een teken dat ik iets anders moet doen. Wat moet ik dan anders doen? Andere opleiding, relatie, vriendschappen? Zorgen over of alles wel goed komt en ik meer in harmonie kom.

- Ik denk dat er inderdaad nog dingen uit het verleden zijn, zoals de depressies, die nog geen plaats hebben. Het is niet zo dat dat me nu in de weg staat. Ik ben vooral bezig met heden en toekomst ipv verleden.

-Ik zie ook op elke foto (al mijn leven lang!) dat ik wel lach, maar toch niet echt. Ik denk dat je dat heel goed hebt gezien.

-Ik weet niet of ik blokkades heb. (ik ben toch niet zo thuis in de chakra's en blokkades ervan) Zelf denk ik dat mijn gedachten soms zwaar zijn, hoe ik nadenk en dat daardoor mijn hoofd zwaar voelt.

Ik vind het een goede lezing. Dankjewel.
Hoop dat er ook nog andere reacties komen! smile
admin
admin jun 28 '09
-Ik heb geen hartkloppingen of hyperventilatie, maar ik heb wel een drukkend gevoel op de borst. Het voelt alsof ik gevangen zit in een lichaam dat in een minder ruimdenkende omgeving moet zien te overleven, terwijl mijn geest het liefst de hele dag over spirituele en paranormale dingen nadenkt en praat. Dat voelt wel een beetje als benauwdheid, maar niet lichamelijk. De lome armen horen hier ook bij denk ik. Het leven voelt vaak te zwaar, alsof ik veel bagage moet meesjouwen. Drukkend gevoel op de borst zou best kunnen hoor, dan krijg ik klachten als hartkloppingen enzo, en dan hoeft het niet letterlijk zo te zijn, maar degene voor wie je leest kan het vaak wel linken. De bagage die je meesjouwt kom ik zo nog even op terug.

-Ik heb hoge verwachtingen van de toekomst. Niet dat ik ervan uit ga dat mijn toekomst alleen maar rozengeur en maneschijn is, maar ik denk dat alles wat ik zou willen mogelijk is. Misschien bedoelde je dat met het tweede punt? Dat is heel goed mogelijk. Niemand kan natuurlijk alles doen wat mogelijk is! Dat zijn inderdaad doelen te ver weg gesteld, waardoor je gaat haasten achter alles wat je zou willen doen wat mogelijk is....... snap je?

-Ik maak me wel een beetje zorgen over mij en mijn levensweg. Ik vraag me af of ik op het goede spoor zit, zijn de depressies een teken dat ik iets anders moet doen. Wat moet ik dan anders doen? Andere opleiding, relatie, vriendschappen? Zorgen over of alles wel goed komt en ik meer in harmonie kom. De depressie die ik heb meegemaakt [en dat kan dan voor jou heel anders zijn!!], die was heel duidelijk om mij te laten voelen en weten dat de grenzen die ik overging te ver was. Ik moest dichterbij mezelf blijven. Meer een periode van dag tot dag leven, blij zijn met het vogeltje wat fluit, een bloemetje wat bloeit, een vlinder die voorbij vliegt... hoewel als je echt in een depressie zit, het heel moeilijk is om dat nu te ervaren. Maar een stuk rustiger leven en meer bij jezelf zou denk ik niet zo onverstandig zijn.

- Ik denk dat er inderdaad nog dingen uit het verleden zijn, zoals de depressies, die nog geen plaats hebben. Het is niet zo dat dat me nu in de weg staat. Ik ben vooral bezig met heden en toekomst ipv verleden. Je zegt dat het je niet in de weg staat, maar meis, als je het verleden geen plek kan geven, hoe wil je je dan bezig houden met je toekomst. Heden is iets wat bij je hoort vandaag en dus ook morgen weer. Maar je toekomst, dat is toekomst. Het verleden bepaalt je toekomst. En staat denk ik wel in de weg bij je verdere ontwikkeling, ontplooiing, je levensreis. Dat is ook je bagage, waar ik net van zei op terug te komen, die is zo zwaar, dat je er nu last van hebt. Dus zal je de bagage eerst uit je rugzak moeten halen, zorgen aan moeder Aarde moeten geven, gebeurtenissen een plekje moeten geven, wil je verder kunnen met je toekomst. Snap je?

-Ik zie ook op elke foto (al mijn leven lang!) dat ik wel lach, maar toch niet echt. Ik denk dat je dat heel goed hebt gezien.

-Ik weet niet of ik blokkades heb. (ik ben toch niet zo thuis in de chakra's en blokkades ervan) Zelf denk ik dat mijn gedachten soms zwaar zijn, hoe ik nadenk en dat daardoor mijn hoofd zwaar voelt. Welke zware gedachtes heb je ... schrijf het eens op onder het topic Mijn Verhaal. Misschien kunnen we hier meedenken met je ....

Ik vind het een goede lezing. Dankjewel.

En jij bedankt voor je feedback!!
Liefs,
Marjan

Hoop dat er ook nog andere reacties komen!
Maryssa
Maryssa jun 28 '09
Lieve Divine,

* Ik kan moeilijk contact met je maken...alsof je niet makkelijk toegang geeft; een masker draagt.

* Het leven komt soms wat surrealistisch op je over. Een beetje alsof je in een luchtbel staat en er dingen om je heen gebeuren waar je geen invloed op hebt.

* Twijfel. Als je links hebt gekozen vraag je je af of je niet toch beter rechts had kunnen gaan. Als je voor de ene opleiding kiest verschijnt er weer een andere opleiding waardoor je gaat twijfelen. Kies voluit voor iets met je hart en met je verstand en maak iets ook af. Laat je niet afleiden; zet oogkleppen op en richt je op je doel. Maak dingen af.

* Reizen. Je reist graag en je denkt dat je geniet van het niet plannen en soms in chaotische toestanden terecht komen..maar eigenlijk wordt je daar mega onrustig van..

* Kampvuur en dansen. Ik zie je dat doen in een paars / roze jurk aan; beetje in jaren zestig stijl (hippie achtige outfit)

* Nek en schouders zitten vast bij jou. Je kunt wel een massage gebruiken omdat ook de andere spiergroepen best wat spanning dragen.

* Zeg wat meer waar het op staat. Jij bent belangrijk en je mag opkomen voor eigen wensen en verlangens. Laat je niet intimideren door iemand die zijn / haar woordje klaar heeft. Het is allemaal maar blabla jij kunt er veel steviger staan en overkomen als je gelooft in wat je zegt.

* Drugs zijn voor niemand goed maar voor jou met je gevoelige aard zeker niet. Niet te veel drank en drugs. Je gaat er volgens mij ook naar van dromen na afloop.

* Zowieso droom je onrustig en nachtmerrie achtig de laatste tijd volgens mij.

* Ik krijg ineens het gevoel dat je jezelf dingen oplegt qua gevoel. Een beetje van ik hoor dit leuk te vinden dus vind ik het leuk. Het lijkt een beetje alsof je het moeilijk vindt ECHT te voelen wat je ergens van vindt. Terwijl dat echte gevoel van jou er hartstikke mag zijn....

* Je perst je in een vorm die niet helemaal bij je past. Wat voel je bij bepaalde mensen in je omgeving? Hoe voel je je na afloop van een ontmoeting? Ben je helemaal op, leeg qua energie of heb je er energie van gekregen?

* Probeer eens meer in contact te gaan staan met jezelf en waar jij vanuit je essentie voor staat, wat je belangrijk vindt. Zorg voor een goede gronding. dat kan door meditatie maar ook door je te laten masseren en daarbij goed je lijf te voelen, werken met je handen in de tuin en je bewust zijn van de aarde tussen je vingers, ga eens naar het strand maak een wandeling in de natuur en wees je bewust van de elementen, de kleuren om je heen. Afrikaanse dans zou ook goed voor je zijn of de vijf ritmes dansen.

* Ik voel mn keel ineens; alsof je dingen niet uitspreekt. Een soort van brok in mn keel.

* Ik krijg je te zien op een schommel; voluit schateren en je vrij voelen. De blauwe lucht zien met witte wolkjes en alleen maar genieten van de beweging en de vrijheid..hmmmm dat vrij voelen daar wil ik het accent op leggen. Ga eens lekker spelen en lol maken. Hop die speeltuin in en lekker zwieren, rennen en lachen misschien met een groep vriendinnen. Efteling komt er ook bij door..misschien een leuk dagje uit??

Dat was mn lezing voor jou. Ik lees graag wat er klopt en wat niet.

Liefs en knuffel
Divine
Divine jun 29 '09
-Ik ben heel gesloten en geef mensen inderdaad niet zomaar toegang. Ik denk zelfs dat er maar 1 persoon is die mij écht door en door kent en tegen alle andere mensen speel ik een soort 'veilig' rolletje.

-Ik ben snel dromerig en besef dan niet helemaal wat er nou werkelijk gebeurd. (Merkte dit ook erg afgelopen week: na uitgebreid overleg was me ontgaan wat nou de bedoeling was en wat ik moest doen)

-Ik twijfel altijd over alles, zelfs als ik heel hard mn best doe dat niet te doen

-Ik hou inderdaad van reizen, maar vooral het onderweg zijn. In het vliegtuig, de trein, de bus of de auto, ik kom helemaal tot rust.

-Ik heb al heel lang pijn in mijn nek en rug, maar niemand wil me masseren :-( ;-)

-Ik heb veel moeite met mijzelf uiten. Ik denk altijd dat mensen me niet interessant vinden en daarom zeg ik maar gewoon niks. Ik probeer eigenlijk altijd in de smaak te vallen bij anderen en cijfer mijn interesses en gevoelens een beetje weg. Dat komt ook in een aantal punten van jou naar voren (meer zeggen waar 't op staat, mezelf dingen opleggen,me in een vorm persen, mijn keel)
De laatste tijd probeer ik wel meer voor mezelf op te komen en 't lukt aardig

-Ga zeker eens een wandeling in de natuur maken of dagje uit, dat doet me altijd goed.

Bedankt voor de lezing.

Liefs Marieke
admin
admin jul 29 '09
Gold, gold, always believe in you,re Soul.
Ken je dit liedje "Gold"? Afkomstig van de toenmalige groep Spandau Ballet.
Ik heb je foto verder nog niet gekeken maar ik klikte dit topic aan en gelijk kwam spontan deze tekst omhoog.

Gold...

Thank you for coming home
I'm sorry that the chairs are all worn
I left them here, I could have sworn
These are my salad days
Slowly being eaten away

Just another play for today
Oh, but I'm proud of you, but I'm proud of you
Nothing left to make me feel small
Luck has left me standing so tall

Gold (gold)
Always believe in your soul
You've got the power to know
You're indestructable
Always believe in
'Cause you are gold
Glad that you're bound to return
There's something I could have learned
You're indestructable
Always believe in

After the rush has gone
I hope you find a little more time
Remember, we were partners in crime
It's only two years ago
The man with the suit and the pace
You knew that he was there on the case
Now he's in love with you, he's in love with you

My love is like a high prison wall
But you could leave me standing so tall

Gold (gold)
Always believe in your soul
You've got the power to know
You're indestructable
Always believe in
'Cause you are gold
I'm glad that you're bound to return
There's something I could have learned
You're indestructable
Always believe in . . .
Heidelroos
Heidelroos jul 29 '09
Jouw koppie staat me wel aan smile
Als ik ietsje minder dan twaalf uur achtereen heb gewerkt zal ik eens naar je kijken..

(Ik lees geen andere reacties, dus de lezing is zuiver)
Heidelroos
Heidelroos jul 30 '09
Goeiemoggel!!

Effe een bakkie koffie en dan zal ik eens aan de slag gaan met je..

Devine, Alienmarieke..
dsc02182ri7 is het nummer van je foto als ik hem opsla op mijn computer..
Laat dat hetzelfde nummer zijn als de zoon van een lief forumlid hier, die ik ooit heb gelezen..
Frappant..

Marieke zal het wel zijn..
Oorsuizen.. misschien van teveel muziek, of juist het helderhorende aspect in jou..

Ik zie een spontane meid, die altijd bij de dag heeft geleefd..
Ik zeg gelééfd, omdat je nu aan het nadenken bent over je tokomst.. misschien zelfs wel zorgen hebt over je toekomst..
Is jouw vriend wel de ware, wil je met hem wel verder, hoe gaat jouw huis en alles er later uitzien, krijg je of wil je ooit kinderen.. kan ik dan van de alcohol en jointjes afblijven..
Lang leven de lol en leven bij de dag lijkt zo'n beetje over te zijn..
Zo nu en dan nog wel een lekkere uitspatting..

Ik zie je op de bank hangen in een fluffiedeken met een beer in je hand helemaal depri..
Heb jij zo nu en dan last van stemmingswisselingen?
Dan wil ik je de tip geven om te proberen beginnen met een regelmatiger leven..
Op tijd naar bed, gezond eten en er is ook iets met de ademhaling..
Ik heb het gevoel dat je chronisch hyperventileert.. druk of pijn achter borstbeen, vol gevoel in de maag, je adem niet goed kwijtkunnen..
Lastig..
er zijn veel technieken om te leren ademhalen zodat de druk op de maagstreek weggaat.. 3 sec. in en 6 uit.. ademen als een baby en je verdiepen in het dolfijnenmedicijn.. de manna, de ademhaling.. (en word je bewust van je ademhaling)
Inhouden, stokken, te snel, te vaak, te diep, te oppervlakkig.. het gaat alle kanten op..

Okee.. Ik zie een opleiding in cultureel werk of jongerenwerk.. ik denk dat jij goed zou zijn in het werkenmet de jeugd van nu..
Als geen ander begrijp jij wat er in hun bol omgaat.. je bent moderndenkend en maakt al gebruik van de nieuwe hersenen..
Autisme, adhd alle kinderen die nu op dit moment niet begrepen worden.. kortom, misschien eens iets om over na tedenken.. of dat heb je al gedaan..

Als ik je foto uitvergroot krijg ik kippevel op mijn linkerbeen.. een groet vanuit het hiernamaals.. kan dit een vaderfiguur zijn? of een opa die bij je is..
Je hebt een sterke beschermengel bij je..
Die heb jij ook nodig..
de meest vreemdsoortige ongelukjes komen jou ten val..
van het omstoten tot een suikerpot, tot het onder een auto lopen doordat je niet goed hebt opgelet..
Je hersens gaan alle kanten op en vinden op dit moment geen rust..
Dit is best wel een vermoeiende periode voor je..

Ik krijg door dat jij eens mantra's moet gaan zingen..
Lekker uiten en je ademhaling trainen.. als je zingt heb je geen tijd om in te ademen, dus raak je lekker wat zuurstof kwijt..

Aquamarijn is de steen die ik voor je doorkrijg en ook een rookkwarts.. Maar aquamarijn zal het beste bij je passen en rookwarts doe je maar in de huiskamer zetten smile
http://www.spiritualgarden.nl/Edelstenen/Aquamarijn.html

Ik zie dat vochtafdrijvende thee's je goed zullen doen..
Je neemt best wel veel vergif in, in de vorm van vanalles..
Ik krijg heel sterk door dat je nu nog jong bent en je levensstijl een beetje mag gaan aanpassen..
Junkfood IS niet gezond!! wink

Tja.. en dan nog dat baby'tje dat steeds om de hoek komt kijken.. Ben je zwanger geweest?

Ik krijg het getal 23 door.. (doe ermee wat je wilt wink)

Is jouw sterrenbeeld een waterteken?
Ik zie veeeel gevoelens.. ook overhope gevoelens..
Alsof je van links naar rechts gaat..

Ik adviseer je eens stil te staan en even te stoppen met je sneltrein leven..
Sta eens stil..
leer eens te mediteren..
Ga eens bij yoga en probeer goed te ademen..
Leef je leven alsof je nog zeeën van tijd hebt.

Ik zie jouw vriend naast je staan..
Maar ik zie geen 'setje'

Als ik een niveau dieper ga..
voel ik ik een donkerblauw gevoel..
Alsof je niet alles mag uitspreken wat je uit zou willen spreken..
Twijfel en onzekerheid.. je kunt jezelf vaak niet zijn..
Er wordt kritisch op je gelet en je houdt je ergens bij in..
Ik krijg hier een zwaarmoedig gevoel van..
Je zou lichtblauw aan moeten voelen..
Lichtblauw is de kleur die bij je zou passen..
Een heldere stralende en fijne kleur.. de kleur van de heldere communicatie..

Jij bent voor de communicatie geboren meisje..
Het voelt als een domper dat je dat niet mag.. (Ik krijg hier sterke omgevingsfactoren door)

Ik zou je willen blijven lezen.. maar ik stop nu smile
Ga zometeen maar werken..
Want euhm..
ook mijn plicht roept..

Lieve meid..
Doe waar je goed in bent..
Vernierig en ban alles uit je leven wat jou het gevoel geeft dat je jezelf niet mag ontplooien..
Denk en overdenk jouw situatie en spring van de toren..
Durf te leven..

Ik zou je zo eventjes (of langer) vast willen houden en met je mee willen ademen, jou te laten voelen hoe het voelt om eventjes tot rust te komen, je te wiegen om je te troosten.. al was het maar voor vijf minuutjes..
Da
Heidelroos
Heidelroos jul 30 '09
Niet letterlijk van de toren springen hoor..
Maar dat is de tarotkaart die op dit moment bij je past.. :

16. De Toren

Archetype: Losrukking van zekerheden, natuurrampen, revolutie.

Symboliseert: Explosie van het onbewuste, vernietiging van materiële beginselen.

Betekenis: Als we onszelf niet vreedzaam kunnen bevrijden, dan zullen de krachten van het leven voor een uitbarsting zorgen. Zelfs jaren van meditatie en gebed brengen geen verandering in het feit dat de waarheid plotseling komt, of helemaal niet.

Gemoedstoestand: De Toren heeft meestal betrekking op zeer roerige tijden en dramatische veranderingen, die met zeer negatieve emoties en soms met geweld gepaard gaan. Schrik trouwens niet teveel terug van deze kaart; hij heeft namelijk ook een bevrijdende werking omdat de explosie een situatie 'opruimt' die anders voor nóg meer ondraaglijke spanningen had gezorgd.
Divine
Divine aug 2 '09
Lieve Heidelroos,

Kippenvel!

Jouw omschrijving is precies hoe ik me nu voel. Ik twijfel over alles, ook dingen waar ik altijd zeker van was. Voel me een ongeleid projectiel dat de hele ruimte door schiet, als een ballon die leegloopt. Ik ben enorm in de war en de hele dag pieker ik... Relatie? Baan? Huis?
Ook voel ik me in een bepaalde rol gedrukt die ik niet wil spelen. Het gaat er anders, minder liefdevol, aan toe dan ik wil.

Pff.... Word zelfs een beetje emotioneel van je lezing omdat het zo klopt en bepaalde aspecten liggen een beetje gevoelig.

Ongelukjes... Afgelopen jaar: ...brak het handvat van een pan en viel al het eten over de trap(ik woon boven de keuken) ... kreeg ik een oogzenuwontsteking en was tijdelijk blind aan een oog (op vakantie nog wel) ...ben ik uitgegleden van de trap waarbij ik een rugwervel brak, en zo kan ik nog wel even doorgaan helaas.

Ik heb sterk het gevoel dat mijn oma van moeders kant altijd bij mij is en ook dat ik een sterke beschermengel heb. En het baby'tje... Ik denk dat ik een miskraam heb gehad toen ik een jaar of 16 was, maar weet het niet zeker.

Lichtblauw (en turqoise) is mijn lievelingskleur ;-)
Vergif? Koffie, chocola en sigaretten zijn toch heel gezond? ;-P

Wat me op het moment het meeste dwars zit is dat mijn gedachten en emoties alle kanten op gaan. Dat lees jij ook uit mijn foto. Ben soms ten einde raad daarmee. Ik kan mijn hoofd er daardoor ook niet bij houden. Mijn gedachten dwalen af bij alles wat ik doe, ook terwijl ik dit typ! Heel vervelend tijdens gesprekken, ik mis soms gewoon essentiële momenten doordat mijn gedachten er niet bij zijn. Gister proberen te aarden op strand, maar heeft nog niet echt geholpen :-(

Heel erg bedankt voor je lezing.

Veel liefs,
Marieke
Heidelroos
Heidelroos aug 2 '09
Graag gedaan meissie..

Alle stilte wordt overschreeuwd door onrust..
Probeer eventjes stil te worden van binnen..
en luister naar dat hele zachte gefluister..
Het gefluister van jouw hart..
En stem de temperatuur van je hart een beetje af op datgene wat goed voelt wink
Dan overkomen je minder ongelukken..
Die ongelukken komt, omdat je heel ver van je eigen hart bent verwijderd..
Als je vertrouwen hebt en je doet de dingen die bij je hart liggen, zal je zien dat alles omkeerbaar is..
Je hele leven..

Stel jezelf eens voor dat je een keuze moet maken..
Denk aan je hart..
en voel hoever dit een hartskeuze is..
is het een centimeter.. of vijftig centimeter.. of meters..

Dat is een visualisatie die ik altijd doe, als ik een beetje niet meer weet hoe en wat smile

Veel succes..
Je bent lief..

Dat rommelige gaat wel voorbij ..
vertrouw erop en hak een paar flinke knopen door..
dat wil wel eens helpen..

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420