Goeiemoggel!!
Effe een bakkie koffie en dan zal ik eens aan de slag gaan met je..
Devine, Alienmarieke..
dsc02182ri7 is het nummer van je foto als ik hem opsla op mijn computer..
Laat dat hetzelfde nummer zijn als de zoon van een lief forumlid hier, die ik ooit heb gelezen..
Frappant..
Marieke zal het wel zijn..
Oorsuizen.. misschien van teveel muziek, of juist het helderhorende aspect in jou..
Ik zie een spontane meid, die altijd bij de dag heeft geleefd..
Ik zeg gelééfd, omdat je nu aan het nadenken bent over je tokomst.. misschien zelfs wel zorgen hebt over je toekomst..
Is jouw vriend wel de ware, wil je met hem wel verder, hoe gaat jouw huis en alles er later uitzien, krijg je of wil je ooit kinderen.. kan ik dan van de alcohol en jointjes afblijven..
Lang leven de lol en leven bij de dag lijkt zo'n beetje over te zijn..
Zo nu en dan nog wel een lekkere uitspatting..
Ik zie je op de bank hangen in een fluffiedeken met een beer in je hand helemaal depri..
Heb jij zo nu en dan last van stemmingswisselingen?
Dan wil ik je de tip geven om te proberen beginnen met een regelmatiger leven..
Op tijd naar bed, gezond eten en er is ook iets met de ademhaling..
Ik heb het gevoel dat je chronisch hyperventileert.. druk of pijn achter borstbeen, vol gevoel in de maag, je adem niet goed kwijtkunnen..
Lastig..
er zijn veel technieken om te leren ademhalen zodat de druk op de maagstreek weggaat.. 3 sec. in en 6 uit.. ademen als een baby en je verdiepen in het dolfijnenmedicijn.. de manna, de ademhaling.. (en word je bewust van je ademhaling)
Inhouden, stokken, te snel, te vaak, te diep, te oppervlakkig.. het gaat alle kanten op..
Okee.. Ik zie een opleiding in cultureel werk of jongerenwerk.. ik denk dat jij goed zou zijn in het werkenmet de jeugd van nu..
Als geen ander begrijp jij wat er in hun bol omgaat.. je bent moderndenkend en maakt al gebruik van de nieuwe hersenen..
Autisme, adhd alle kinderen die nu op dit moment niet begrepen worden.. kortom, misschien eens iets om over na tedenken.. of dat heb je al gedaan..
Als ik je foto uitvergroot krijg ik kippevel op mijn linkerbeen.. een groet vanuit het hiernamaals.. kan dit een vaderfiguur zijn? of een opa die bij je is..
Je hebt een sterke beschermengel bij je..
Die heb jij ook nodig..
de meest vreemdsoortige ongelukjes komen jou ten val..
van het omstoten tot een suikerpot, tot het onder een auto lopen doordat je niet goed hebt opgelet..
Je hersens gaan alle kanten op en vinden op dit moment geen rust..
Dit is best wel een vermoeiende periode voor je..
Ik krijg door dat jij eens mantra's moet gaan zingen..
Lekker uiten en je ademhaling trainen.. als je zingt heb je geen tijd om in te ademen, dus raak je lekker wat zuurstof kwijt..
Aquamarijn is de steen die ik voor je doorkrijg en ook een rookkwarts.. Maar aquamarijn zal het beste bij je passen en rookwarts doe je maar in de huiskamer zetten
http://www.spiritualgarden.nl/Edelstenen/Aquamarijn.html
Ik zie dat vochtafdrijvende thee's je goed zullen doen..
Je neemt best wel veel vergif in, in de vorm van vanalles..
Ik krijg heel sterk door dat je nu nog jong bent en je levensstijl een beetje mag gaan aanpassen..
Junkfood IS niet gezond!!
Tja.. en dan nog dat baby'tje dat steeds om de hoek komt kijken.. Ben je zwanger geweest?
Ik krijg het getal 23 door.. (doe ermee wat je wilt
)
Is jouw sterrenbeeld een waterteken?
Ik zie veeeel gevoelens.. ook overhope gevoelens..
Alsof je van links naar rechts gaat..
Ik adviseer je eens stil te staan en even te stoppen met je sneltrein leven..
Sta eens stil..
leer eens te mediteren..
Ga eens bij yoga en probeer goed te ademen..
Leef je leven alsof je nog zeeën van tijd hebt.
Ik zie jouw vriend naast je staan..
Maar ik zie geen 'setje'
Als ik een niveau dieper ga..
voel ik ik een donkerblauw gevoel..
Alsof je niet alles mag uitspreken wat je uit zou willen spreken..
Twijfel en onzekerheid.. je kunt jezelf vaak niet zijn..
Er wordt kritisch op je gelet en je houdt je ergens bij in..
Ik krijg hier een zwaarmoedig gevoel van..
Je zou lichtblauw aan moeten voelen..
Lichtblauw is de kleur die bij je zou passen..
Een heldere stralende en fijne kleur.. de kleur van de heldere communicatie..
Jij bent voor de communicatie geboren meisje..
Het voelt als een domper dat je dat niet mag.. (Ik krijg hier sterke omgevingsfactoren door)
Ik zou je willen blijven lezen.. maar ik stop nu
Ga zometeen maar werken..
Want euhm..
ook mijn plicht roept..
Lieve meid..
Doe waar je goed in bent..
Vernierig en ban alles uit je leven wat jou het gevoel geeft dat je jezelf niet mag ontplooien..
Denk en overdenk jouw situatie en spring van de toren..
Durf te leven..
Ik zou je zo eventjes (of langer) vast willen houden en met je mee willen ademen, jou te laten voelen hoe het voelt om eventjes tot rust te komen, je te wiegen om je te troosten.. al was het maar voor vijf minuutjes..
Da