Loading...
nl

vreemde natte plek in kamer zoontje

Fatna
Fatna jun 27 '09
ik merk nu sinds een paar dagen dat er steeds op dezelfde plek in mijn zoontjes kamer een natte plek ligt....

het komt niet van het plafond af en het komt ook niet vanuit de laminaat die er ligt...verder zijn er geen voorwerpen in de kamer doe vochtig zijn alleen die ne plek...

ik heb het vocht gevoeld en geroken en geproefd maar het smaakt en ruikt naar niets, (ik dacht misschien schoonmaakmiddel) het voelt wat dikker dan water, ik snap er echt geen knars van en het ligt er ook alleen s'avonds niet overdag confused

wie weet wat dit kan zijn en waar het vandaan komt???
Delen:
Maryssa
Maryssa jun 27 '09
Hmm dat is apart, Fatna. Is die plek vlakbij het raam? Zou het misschien condens kunnen zijn?
Fatna
Fatna jun 27 '09
nee het is een plek naast zijn bed, vlak bij de ingang

het enige wat ik kan bedenken is dat hij over de rand van het bed hangt en express gaat kwijlen wat dan op de grond valt, maar dat denk ik niet
Helma
Helma jun 27 '09
Hoe oud is je zoon? Is hij zindelijk 's nachts? Mijn broertje ging elke nacht zijn bed uit en liep dan de keuken in en plaste tegen de koelkast in zijn slaap(gelukkig wisten we dit en lette mijn moeder altijd op om hem op tijd tegen te houden). Als urine niet al te geconcentreerd is hoef je het ook niet perse te ruiken de volgende dag. Ligt je zoontje in een ledikantje of een open bed?

Heb je huisdieren? Loopt er een afvoer vanuit de douche langs zijn kamer, die lek kan zijn?
admin
admin jun 27 '09
Goh, wat vreemd. Ben inderdaad net als Helma benieuwd hoe oud je zoontje is??

Liefs,
Fatna
Fatna jun 28 '09
Origineel bericht van: Helma
Hoe oud is je zoon? Is hij zindelijk 's nachts? Mijn broertje ging elke nacht zijn bed uit en liep dan de keuken in en plaste tegen de koelkast in zijn slaap(gelukkig wisten we dit en lette mijn moeder altijd op om hem op tijd tegen te houden). Als urine niet al te geconcentreerd is hoef je het ook niet perse te ruiken de volgende dag. Ligt je zoontje in een ledikantje of een open bed?

Heb je huisdieren? Loopt er een afvoer vanuit de douche langs zijn kamer, die lek kan zijn?


2 jaar en drie maanden en is nog niet zindelijk, heeft dus nog gewoon luiers om, hij slaapt in een open bed, geen huisdieren, de afvoer van de badkamer loopt geenszins in de buurt van zijn kamer

bedankt voor het meedenken.....ps wat een grappig verhaal van je broertje laugh
admin
admin jun 28 '09
Heb je het ook al aan je zoontje zelf gevraagd?
Misschien speelt hij savonds in bedje met speelgoed en water?
Fatna
Fatna jun 28 '09
hmm nee hij heeft geen speelgoed waar water in zit of wat met water in aanraking is gekomen in zijn slaapkamer, en hij kan nog niet zoveel zeggen...dus vragen gaat helaas ook niet lukken

er blijft niets over behalve dat het kwijl kan zijn, maar dat lijkt me wel veel kwijl voor zo'n klein mannetje.....
Muin
Muin jun 30 '09
Laat hem vanavond dan bij jou slapen en kijken of die plek in zijn kamer weer nat wordt.
Dan weet je zeker of hij gekwijld heeft of niet. wink
Fatna
Fatna jun 30 '09
nou ik heb nu sinds twee dagen geen natte plek meer gezien dus het was waarschijnlijk toch zijn kwijl
Muin
Muin jun 30 '09
grin

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki