hoi Larapinta
nou je lezing van mijn foto klopt heel erg hoor!!!
# ben wel erg open vertel vaak te veel en vergeet dat mensen dat niet gewend zijn en dat raar kunnen vinden iemand die zo open is en het is voor mij ook niet goed want mensen in mijn directe omgeving schetsen een beeld waar ik niet van af kom en die niet klopt zoals mijn schoonfamilie en daar heb ik veel moeite mee altijd onbegrepen worden terwijl ik het zo goed bedoel
#van binnen ben ik niet vrolijk eerder afgevlakt helaas
#ik loop toevallig bij een magnetiseur/reiki en die zegt dat ik alle informatie/gevoelens etc opneem in mijn achterkant nek en dan zou ik het los moeten laten via mijn keelchakra aan de voorkant maar dat gebeurt niet en daarom heb ik zoveel nekpijn o.a.dus dat klopt wel heel erg ja
#ja ik maak vrijwel altijd oogcontact en vroeger had ik dat altijd andere mensen wegkeken maar ik eigenlijk nooit, nu heb ik er soms moeite mee, ik werk in een patatzaak en als een jongen/man mij recht terug kijkt voel ik soms een klik en wordt ik heel erg onzeker omdat ik een relatie heb en dit soort dingen niet wil voelen omdat ik daar onzeker van wordt
ik hoef niet zo nodig te weten dat ik nog goed in de markt lig en vind het helemaal vreselijk als iemand naar mij fluit ofzo ik wil niet als lustobject gezien worden terwijl een ander het waarschijnlijk als compliment zou beschouwen
ben zo gecompliceerd pfff er is een duidelijke reden voor maar toch ik wil mij niet zo anders voelen
#dat niet te dicht bij komen klopt heeeel erg helaas, als iemand mij vastpakt wil ik degene graag wegduwen en laat ik het gelaten toe, ik zal nooit iemand zomaar vastpakken behalve mijn vriend en kids....zelfs met mijn ouders heb ik veel moeite en dat probeer ik langzaam te leren toelaten, mijn broer kan ik zelfs niet.....het voelt gewoon niet ok en ik wil niet meer mijn masker wat ik al bijna mijn hele leven op heb gehad terug opzetten,