hoi Larapinta
nou je lezing van mijn foto klopt heel erg hoor!!!
# ben wel erg open vertel vaak te veel en vergeet dat mensen dat niet gewend zijn en dat raar kunnen vinden iemand die zo open is en het is voor mij ook niet goed want mensen in mijn directe omgeving schetsen een beeld waar ik niet van af kom en die niet klopt zoals mijn schoonfamilie en daar heb ik veel moeite mee altijd onbegrepen worden terwijl ik het zo goed bedoel
#van binnen ben ik niet vrolijk eerder afgevlakt helaas
#ik loop toevallig bij een magnetiseur/reiki en die zegt dat ik alle informatie/gevoelens etc opneem in mijn achterkant nek en dan zou ik het los moeten laten via mijn keelchakra aan de voorkant maar dat gebeurt niet en daarom heb ik zoveel nekpijn o.a.dus dat klopt wel heel erg ja
#ja ik maak vrijwel altijd oogcontact en vroeger had ik dat altijd andere mensen wegkeken maar ik eigenlijk nooit, nu heb ik er soms moeite mee, ik werk in een patatzaak en als een jongen/man mij recht terug kijkt voel ik soms een klik en wordt ik heel erg onzeker omdat ik een relatie heb en dit soort dingen niet wil voelen omdat ik daar onzeker van wordt
ik hoef niet zo nodig te weten dat ik nog goed in de markt lig en vind het helemaal vreselijk als iemand naar mij fluit ofzo ik wil niet als lustobject gezien worden terwijl een ander het waarschijnlijk als compliment zou beschouwen
ben zo gecompliceerd pfff er is een duidelijke reden voor maar toch ik wil mij niet zo anders voelen
#dat niet te dicht bij komen klopt heeeel erg helaas, als iemand mij vastpakt wil ik degene graag wegduwen en laat ik het gelaten toe, ik zal nooit iemand zomaar vastpakken behalve mijn vriend en kids....zelfs met mijn ouders heb ik veel moeite en dat probeer ik langzaam te leren toelaten, mijn broer kan ik zelfs niet.....het voelt gewoon niet ok en ik wil niet meer mijn masker wat ik al bijna mijn hele leven op heb gehad terug opzetten,
ik wil mij niet meer forceren en dus stoot ik veel vriendschappen af of mogelijke vriendschappen omdat ik er moeite mee heb om de dag door te komen met mezelf en de kids laat staan om nog contacten te onderhouden, dus bestaande vrienden zie ik af en toe en mail ik af en toe en een nieuwe vriendin buurvrouw uit de straat probeer ik af te remmen want die wil zooo vaak afspreken als ik haar sochtends gezien heb zegt ze misschien zie ik je vanmiddag of vanavond weer en als ik zeg dat ik ga opruimen zegt ze anders morgen ofzo?ik heb haar dus om haar telefoonnummer gevraagd en dem ijne gegeven en gezegd dat ik heel erg baal als de deurbel ga als de kids net slapen omdat ik die tijd echt nodig heb om even bij te tanken en ze dan gelijk wakker worden en ben blij van mezelf dat ik eerlijk ben en niet meer doe alsof dat zegt mij dat ik op de goede weg ben, maar oei wat duurt het allemaal lang dat veranderen.......
#heb niet veel met dieren heb een hondje, heb wel konijnen gehad
#ik heb 2 zoontjes van 17 maanden en 3 jaar en 4 maanden
# ja ik heb voor de jongste een miskraam gehad wat een meisje blijkt te zijn geweest en ik heb zeer zware zwangerschappen en traumatische bevallingen gehad en toch wil ik misschien een derde of eigenlijk 4de als je die miskraam meetelt
####mijn hoofd voelt helaas zwaar, ik heb bijna mijn hele leven alles met mijn hoofd gedaan volgens het medium waar ik in therapie zit ben ik zo ontzettend slim in mijn hoofd en heb ik die zoooo extreem getraind om maar niet met mijn lijf te hoeven voelen dat het nog een hele lange weg zal zijn, maar ik voel mij zo onrustig/zenuwachtig in heel mijn lijf als dat de hele dag zo duurt plus mijn oudere zoontje die heel erg zijn grenzen verkent heel de dag dus ben ik heel de dag politieagentje aan het spelen en de jongste die heel erg aan mij hangt en dan dat gevoel in mjin lijf dan is het zoo moeilijk om steeds die knop om te blijven schakelen en rustig te blijven van binnen, vaak schakel ik dus alles uit en dan is het moeilijk om vooruit te gaan als ik steeds maar weer uit mijn gevoelslichaam spring als het ware
# volgens de magnetiseur/reiki neem ik alle gevoelens/emoties/energieeen van mense over als een rugzakje op mijn rug en daar moet ik mij voor proberen af te sluiten of terug te sturen dat doe ik dan ook steeds maar voel geen verschil de pijn in mijn rug blijft hetzelfde toch houd ik dat vol en ben ook sinds kort paar maandjes yoga gaan doen dat doed mij goed en voor die opnrust slik ik nu valeriaan en sint janskruid maar merk er weinig van blijf de onrust voelen maar vergeet het ook wel vaak in te nemen
en ja zelfs morfine in het ziekenhuis helpt niet bij mij misschien ben ik er immuun voor?
# oranje? mooie kleur ik hou van alle felle kleurtjes maar fuchsia is mijn lievelingskleur waar moet ik oranje in verwerken dan?ofzo? weet niet veel van chakra/s alleen wat ik leer van die therapie en de chakra/s in mijn liezen de hoofd en de subchakra/s zitten heel erg vast en daar moeten we nu aan werken,.....
heel erg bedankt voor het lezen van mijn foto ik vind het heel erg interessant en ook wel confronterend dat ik zo graag al aan het einde van mijn reis zou willen staan naar relaxedheid ,liefde etc omdat eens echt te voelen als ieder ander nou ja als de meesten
heel erg bedankt voor de moeite van het lezen
groetjes lucynda
#