Loading...
nl

zou iemand mijn foto van zoekende willen lezen

zoekende
zoekende jun 23 '09
hoi ik ben heel erg benieuwd of iemand mijn foto zou willen lezen en mij daardoor bepaalde inzichten kan geven in mijn zoektocht naar mezelf
alvast heel erg bedankt
groetjes zoekende
Delen:
zoekende
zoekende jun 23 '09
hoi bedankt voor het copieren van de plaats waar de foto´s staan
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 23 '09
Graag gedaan, en ik wil je foto ook zometeen gaan lezen smile.
JulienMoorrees
Hoi zoekende,

Ik lees ook graag je foto. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt aan de lezing.

Ik zie iemand die vrolijk aan de oppervlakte is. Gezellig en graag gezien. Toch zie ik wel een dubbel gezicht waarin je als je naar jezelf kijkt, eigenlijk heel onzeker is. Dan lach je wel mee, maar toch vind je het nog best moeilijk om "gewoon" te doen.

Je hebt altijd al geweten dat jij speciaal bent en anders bent. Dat jij moeite hebt met dingen waar anderen helemaal geen moeite mee heeft.

Je bent heel erg eerlijk en zal ook nooit bewust liegen.

Ik zie ook een afwezigheid in je ogen. Alsof je met je bewustzijn er af en toe helemaal niet bij bent. Dan is het echt even alsof je weer met beide benen op de grond moet worden gezet.

De liefde is nog niet een super succes voor je geweest en je bent echt op zoek naar de "ware". Toch heb ik het gevoel dat dat niet zo lang meer op zich laat wachten en er hangt echt liefde in de lucht.

Goed, meer krijg ik niet door dus ik ben heel benieuwd naar je reactie. Groetjes Julien.
zoekende
zoekende jun 23 '09
wouw da´s snel nou heel erg graag!!!! ik ga nu slapen maar dan lees ik hem morgen als je al zover bent
ook welterusten alvast
groetjes lucynda
JulienMoorrees
Slaap lekker en ik lees morgen graag je reactie.
zoekende
zoekende jun 24 '09
ja dat klopt wel ik heb heel lang een masker opgehad naar mensen en hun zagen mij dus als vrolijke spontane meid maar dat voelde niet meer goed dat masker en ik was mezelf daardoor kwijt geraakt,waardoor ik redelijk onzeker ben
dat masker is mijn redding geweest na mijn verleden om door te kunnen gaan maar nu wil ik werken aan mezelf zodat ik ook eens ups kan voelen in mijn lijf en niet alleen in mijn hoofd zeg maar.
ja ik vind het moeilijk om gewoon te doen want wat is gewoon?
wat ik gewoon vind ben ik achter gekomen vinden anderen niet en daardoor heb ik vaak teleurstellingen gehad.
ik weet niet wat je bedoelt met dat ik moeite heb waar anderen geen moeite mee hebben, maar ik weet wel dat ik op een heel ander denkniveau zit als mijn ouders en mijn broer en ik mij darom vaak onbegrepen en eenzaam heb gevoeld en nog voel alleen nu heb ik mijn eigen gezin en ben ik niet meer afhankelijk van hun maar als kind is dat erg moeilijk dan wil je gezien worden en erkend.
ik ben soms een beetje te eerlijk en dan heb ik alweer zo´n spijt dat ik het allemaal weer eruit geflapt heb en dat het tegen mij gebruikt kan worden want mensen begrijpen vaak zo´n eerlijkheid niet.
mijn kinderen vragen ontzettend veel energie en roepen best veel frustraties bij mij op omdat ik heel de dag politieagentje moet spelen en dan probeer ik mij af te sluiten van mijn ergernis en het niet te dicht bij mij te laten komen dat gevoel en die knop omzetten zodat ik niet te boos wordt op mijn kinderen en ze kan afleiden en zo hun gedrag om te buigen naar positief vandaar die afwezigheid denk ik?
de liefde is inderdaad nooit super voor mij geweest, ik heb nu wel de ware hoor al bijna 8 jaar en we hebben samen 2 zoontjes van 17 maanden en 1 van bijna 3 1/2 jaar eigenlijk 3 want voor die van 17 maanden heb ik een miskraam gehad wat een meisje blijkt te zijn geweest, maar wat je misschien hebt doorgekregen is dat i khard aan het werken ben om meer liefde te kunnen tonen naar mijn vriend omdat ik daarin behoorlijk afgestompt ben en mij dat veel moeite kost maar ben op de goede weg bewustwording is de eerste stap toch?

nou ik denk dat er niemand meer op mijn foto gaat reageren`omdat ik alle informatie over mijzelf al gegeven heb in deze topic en in degene waarin ik mij voor heb gesteld, dat bedoel ik met soms ben ik TE eerlijk en ben ik een open boek

maar misschien wil er toch nog iemand of jij een poging wagen over welke richting ik op moet gaan,wat ik moet doen om aan mezelf te werken en die onrust uit mijn lijf kan krijgen en of iemand voorspellende gaven heeft? want ik heb heel duidelijk een beeld in mijn hoofd dat ik 2 jongens krijg en daarna een meid , ik heb zeer traumatische zwangerschappen en bevallingen gehad en iedereen zegt dat ik geen kind meer moet nemen maar ik heb zo´n idee dat die er zoiezo wel komt?

julien heel erg bedankt voor mijn foto te lezen!!!
groetjes lucynda
zoekende
zoekende jun 26 '09
hoi julien en wat vond je van mijn antwoord? klopte wel aardig he?
groetjes lucynda
dromer
dromer jun 26 '09
Hoi Lucynda,

Ik ben geen ervaren fotolezer maar ach je moet ergens beginnen he, dus daar komt ie.

Je bent spontaan open en vrolijk, althans zo lijk je voor de buitenwereld, diep van binnen voelt dat soms anders.
Je bent een wijs persoon, die hierdoor volgens mij wel eens op onbegrip is gestuit. je weet snel hoe de vork in de steel zit, anderen zien het niet of hebben hier meer tijd voor nodig.

Soms missen mensen een bepaalde diepgang die jij wel hebt. Maar je vind het ook heerlijk om van het 'aardse' leven te genieten en kan heel goed met beide benen in het leven staan.

Je bent een helper, je bent iemand die niet te beroerd is om anderen waar nodig een helpende hand te bieden, dit doe je op een liefdevolle manier wat jou ook weer voldoening geeft.

Je wil ontzettend veel tegelijk, ben je aan het ene begonnen dan dient het volgende zich alweer aan. Ik herken dat wel, ik lees bijvoorbeeld nooit 1 boek maar altijd 3 tegelijk haha!

Verder zie ik veel bruisende energie in je, een aanpakker.
Alleen sos is het moeilijk om je op één ding tegelijk te focussen omdat je zo graag vooruit wil!

Wat dat betreft ben je soms ook een beetje ongeduldig en wil je te snel. Probeer iets meer geduld te hebben, stapje voor stapje heel bewust met dit stapje bezig zijn voordat je de volgende neemt.

Richt je niet te veel op je bestemming, het is een proces. Het is de weg er naartoe waar je nu van mag genieten.
Soms werkt het averechts, als jij te snel wilt te hard trekt dan duw je datgene wat je wilt juist van je af.
Probeer niet te snel te willen, een beetje geduld en vertrouwen zijn toverwoorden voor jou, dan komt alles op zijn pootjes terecht!

Lieve groet,
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 26 '09
Origineel bericht van: zoekende
hoi julien en wat vond je van mijn antwoord? klopte wel aardig he?
groetjes lucynda

Jazeker! Erg bedankt voor het antwoord. Hoop dat je er ook iets mee kunt voor jezelf.
admin
admin jun 26 '09
Pas hier op Merudi heb ik ontdekt dat mijn lezingen van foto's kunnen kloppen. Ben dus nog volop in ontplooiing. Hopelijk kun je er wat mee, maar ik leer ook nog elke dag!!

* wow, eerste indruk, wat een open meid!!
* vrolijk voorkomen
* alleen voorkomen of ook binnen?
* keel, blokkade bij je chakra ... krijg wat benauwd, emoties die vastzitten?
* je kijkt net over me heen ... maak je wel eens oogcontact ...
* liever niet, zeg je..... niet te dichtbij komen
* heb je iets met dieren? zie dieren om je heen ... knaagdieren?
* kindern krijg ik door, heb je kinderen? of wil je ze graag?
* lijkt alsof daar je verdriet vastzit
* je bent wel een vrouw die weet wat ze wil, al noem je jezelf zoekende
* ik krijg meer de indruk dat je het wel weet, maar nog onzeker bent, twijfelt
* niet doen joh! niet nodig, vertrouwen op je intuïtie mag!!
* heb de neiging mijn handen om je hoofd te leggen, voelt je hoofd zwaar?
* heb je wel eens aan een Reiki behandeling gedacht?
* laat oranje eens wat meer toe in je leven, heeft te maken met de tweede chakra van onder
* je aura lijkt onrustig, heb je een onrustig gevoel? Komt er veel energie bij je binnen?

Tot zover even meis. Hoop dat je er wat mee kan, ik hoop van je te horen.

Namasté Larapinta
admin
admin jun 26 '09
Quote:
nou ik denk dat er niemand meer op mijn foto gaat reageren`omdat ik alle informatie over mijzelf al gegeven heb in deze topic en in degene waarin ik mij voor heb gesteld, dat bedoel ik met soms ben ik TE eerlijk en ben ik een open boek

Ik lees nooit andere verhalen als ik foto lees. Eerst de lezing, vanuit mezelf, daarna lees ik pas wat anderen, of jij dus als reactie, hebt geschreven!!

Liefs,
Marjan
zoekende
zoekende jun 26 '09
hoi aha werkt het zo daar ben ik heel blij om!!!
admin
admin jun 26 '09
Ben wel benieuwd wat je van mijn lezing vindt blush
zoekende
zoekende jun 26 '09
hoi Larapinta
nou je lezing van mijn foto klopt heel erg hoor!!! smile
# ben wel erg open vertel vaak te veel en vergeet dat mensen dat niet gewend zijn en dat raar kunnen vinden iemand die zo open is en het is voor mij ook niet goed want mensen in mijn directe omgeving schetsen een beeld waar ik niet van af kom en die niet klopt zoals mijn schoonfamilie en daar heb ik veel moeite mee altijd onbegrepen worden terwijl ik het zo goed bedoel

#van binnen ben ik niet vrolijk eerder afgevlakt helaas
#ik loop toevallig bij een magnetiseur/reiki en die zegt dat ik alle informatie/gevoelens etc opneem in mijn achterkant nek en dan zou ik het los moeten laten via mijn keelchakra aan de voorkant maar dat gebeurt niet en daarom heb ik zoveel nekpijn o.a.dus dat klopt wel heel erg ja frown
#ja ik maak vrijwel altijd oogcontact en vroeger had ik dat altijd andere mensen wegkeken maar ik eigenlijk nooit, nu heb ik er soms moeite mee, ik werk in een patatzaak en als een jongen/man mij recht terug kijkt voel ik soms een klik en wordt ik heel erg onzeker omdat ik een relatie heb en dit soort dingen niet wil voelen omdat ik daar onzeker van wordt
ik hoef niet zo nodig te weten dat ik nog goed in de markt lig en vind het helemaal vreselijk als iemand naar mij fluit ofzo ik wil niet als lustobject gezien worden terwijl een ander het waarschijnlijk als compliment zou beschouwen confusedben zo gecompliceerd pfff er is een duidelijke reden voor maar toch ik wil mij niet zo anders voelen
#dat niet te dicht bij komen klopt heeeel erg helaas, als iemand mij vastpakt wil ik degene graag wegduwen en laat ik het gelaten toe, ik zal nooit iemand zomaar vastpakken behalve mijn vriend en kids....zelfs met mijn ouders heb ik veel moeite en dat probeer ik langzaam te leren toelaten, mijn broer kan ik zelfs niet.....het voelt gewoon niet ok en ik wil niet meer mijn masker wat ik al bijna mijn hele leven op heb gehad terug opzetten,
ik wil mij niet meer forceren en dus stoot ik veel vriendschappen af of mogelijke vriendschappen omdat ik er moeite mee heb om de dag door te komen met mezelf en de kids laat staan om nog contacten te onderhouden, dus bestaande vrienden zie ik af en toe en mail ik af en toe en een nieuwe vriendin buurvrouw uit de straat probeer ik af te remmen want die wil zooo vaak afspreken als ik haar sochtends gezien heb zegt ze misschien zie ik je vanmiddag of vanavond weer en als ik zeg dat ik ga opruimen zegt ze anders morgen ofzo?ik heb haar dus om haar telefoonnummer gevraagd en dem ijne gegeven en gezegd dat ik heel erg baal als de deurbel ga als de kids net slapen omdat ik die tijd echt nodig heb om even bij te tanken en ze dan gelijk wakker worden en ben blij van mezelf dat ik eerlijk ben en niet meer doe alsof dat zegt mij dat ik op de goede weg ben, maar oei wat duurt het allemaal lang dat veranderen....... confused
#heb niet veel met dieren heb een hondje, heb wel konijnen gehad
#ik heb 2 zoontjes van 17 maanden en 3 jaar en 4 maanden
# ja ik heb voor de jongste een miskraam gehad wat een meisje blijkt te zijn geweest en ik heb zeer zware zwangerschappen en traumatische bevallingen gehad en toch wil ik misschien een derde of eigenlijk 4de als je die miskraam meetelt
####mijn hoofd voelt helaas zwaar, ik heb bijna mijn hele leven alles met mijn hoofd gedaan volgens het medium waar ik in therapie zit ben ik zo ontzettend slim in mijn hoofd en heb ik die zoooo extreem getraind om maar niet met mijn lijf te hoeven voelen dat het nog een hele lange weg zal zijn, maar ik voel mij zo onrustig/zenuwachtig in heel mijn lijf als dat de hele dag zo duurt plus mijn oudere zoontje die heel erg zijn grenzen verkent heel de dag dus ben ik heel de dag politieagentje aan het spelen en de jongste die heel erg aan mij hangt en dan dat gevoel in mjin lijf dan is het zoo moeilijk om steeds die knop om te blijven schakelen en rustig te blijven van binnen, vaak schakel ik dus alles uit en dan is het moeilijk om vooruit te gaan als ik steeds maar weer uit mijn gevoelslichaam spring als het ware
# volgens de magnetiseur/reiki neem ik alle gevoelens/emoties/energieeen van mense over als een rugzakje op mijn rug en daar moet ik mij voor proberen af te sluiten of terug te sturen dat doe ik dan ook steeds maar voel geen verschil de pijn in mijn rug blijft hetzelfde toch houd ik dat vol en ben ook sinds kort paar maandjes yoga gaan doen dat doed mij goed en voor die opnrust slik ik nu valeriaan en sint janskruid maar merk er weinig van blijf de onrust voelen maar vergeet het ook wel vaak in te nemen
en ja zelfs morfine in het ziekenhuis helpt niet bij mij misschien ben ik er immuun voor?
# oranje? mooie kleur ik hou van alle felle kleurtjes maar fuchsia is mijn lievelingskleur waar moet ik oranje in verwerken dan?ofzo? weet niet veel van chakra/s alleen wat ik leer van die therapie en de chakra/s in mijn liezen de hoofd en de subchakra/s zitten heel erg vast en daar moeten we nu aan werken,..... confused
heel erg bedankt voor het lezen van mijn foto ik vind het heel erg interessant en ook wel confronterend dat ik zo graag al aan het einde van mijn reis zou willen staan naar relaxedheid ,liefde etc omdat eens echt te voelen als ieder ander nou ja als de meesten
heel erg bedankt voor de moeite van het lezen laugh
groetjes lucynda
#
admin
admin jun 26 '09
Dank je wel voor je feedback Lucynda smile

Sta er zelf ook weer iedere keer verbaasd van dat mijn fotolezingen kloppen ...

En je bent op de goede weg, maar je weg zal nog lang zijn, en wij zullen je op je weg begeleiden met adviezen, raad, liefde en warmte als je daar behoefte aan hebt. Zo ervaar ik het Zijn op Merudi tenminste.

Liefs,
Marjan
zoekende
zoekende jun 26 '09
hoi dromer heel erg bedankt voor het lezen van mijn foto

ja zo lijk ik voor de buitenwereld maar van binnen wil ik mij wel eens graag op de achtergrond houden..zo tegenstrijdig
en ja ik voel vaak in een gesprek al dat die gene helaam geen zin heeft om te luisteren of denkt ohhh gaat ze weer druk doen en dan ga ik alleen maar sneller praten om de aandacht vast te houden of om snel snel mijn verhaal af te kunnen maken en ben aan het leren om dan gelijk te zeggen van ik stop wel met mijn verhaal want het interesseert je niet of iets in die trant maar dan wat vriendelijker, is mij al een paar keer gebeurt en ik zie mensen schikken van shit hoe weet ze dat ik dat denk ofzo

ik wil graag anderen helpen maar ga ook vaak onderuit als ik er maar alleen voor sta en niet bij lange na niet zelfs iets terug krijg in die mate waarin ik deed en daar leer ik van en dat stompt mij helaas af waardoor ik dus steeds minder open kan zijn in het dingen over hebben voor een ander door schade en schande wordt je wijs helaas.....

hahah ja ik wil ontzettend veel tegelijkertijd dat heb ik al heel mijn leven kon vroeger al niet mijn kamer opruimen omdat het aan het einde van de dag nog veel erger was omdat ik van alles tegenkwam en nu heb ik overal boekjes op de wc ,binnen etc maar ze komen maar niet uit omdat ik natuurlijk met mijn jongens zit, maar met praten spring ik ook erg van de hak op de tak hoor haha

volgens het medium heb je mensen die in de slachtoffer rol gaan zitten en mensen die elke dag doorvechten en die laatste ben ik, maaro mdat ik zo graag vooruit wil is het zo moeilijk om maar die kleine babystapjes te nemen en het te zien want ik zeg steeds nee er is niet veel gebeurt de afgelopen weken in de therapie met het medium maar na een paar vragen komen we erachter dat er toch best veel gebeurt is maar omdat die onrust in mijn lijf hetzelfde blijft voelt het gewoon bijna hetzelfde....het is zooooo ontzettend moeilijk om geduld te hebben iets wat ik echt niet heb!!! maar wel heel erg graag wil leren lijkt mij heerlijk om je relaxed te voelen, niet voor een dagje maar voor altijd het liefste!!!!( ja als ik iets wil dan wil ik het goed en radicaal hahaha)wat je zegt van heel bewust met het stapje bezig zijn klopt dus wel heel erg ik kijk te ver voruit van wat ik wil bereiken dat ik vergeet wat ik tot nu toe al steeds bereik dat is een goede les waar je mij op wijst!!!!maar wel 1 die heel moeilijk voor mij is helaas want wil alles graag perfect doen ondanks alles
en dat het averechts kan werken klopt ook wel denk ik want dan stagneert mijn proces een beetje dat was pas het geval daarom moeten er nu 3/4 weken tussen een sessie zitten in plaats van 2 weken zodat ik meer opmerk en de energie langer zijn werk kan doen, want een sessie is samen met het medium en haar man de magnetiseur/reiki duurt 1 1-2 uur tot 2 1-2 uur per keer en eindigt altijd met een reiki/mangetiseerbehandeling

heel erg bedankt voor alle wijze raad en mij met de neus even op de feiten te drukken wink
groetjes lucynda
zoekende
zoekende jun 26 '09
hoi ja ben toevallig op merudi gekomen via advertentie op mp omdat ik aan het zoeken was voor een fotoreading, heb niet veel tijd overdag om dingen te lezen en savonds werk ik vaak maar ik wil zeker eens de teksten gaan lezen van begin engelmens etc en de forums een hele interessante site vind ik merudi
groetjes lucynda
dromer
dromer jun 27 '09
Heel erg graag gedaan Lucynda,
en jij bedankt dat je je foto wilde laten lezen!

De wijze raad en hulp van een medium hebben mij destijds ook een duw in de jusite richting gegeven. Uiteindelijk doe je het zelf maar af en toe wat hulp is best prettig!

Succes!
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske