Loading...
nl

Zwarte aura's? Of?

miyase
miyase jun 23 '09
Sinds ik mezelf heb ontwikkeld met het zien van aura's, over chakra's en helderzien/voelendheid, kortom: parapsychologie, begin ik volgens mij stilaan gek te worden.

Ik weet echt niet wat het zijn, maar ik zie echt overal in mijn huis iets als 'zwarte aura's' rondhangen. Zomaar in de lucht en zwevend. Als ik beweeg met mijn ogen zijn ze verdwenen. Met spiegels wordt het erger, want dan zie ik juist meer. Ik ben niet bang maar het geeft een heel rot gevoel & dan wil ik mezelf even naar buiten gooien voor frisse lucht. Het voelt alsof het rondom mij helemaal in actie is zegmaar, het is alsof er steeds dingen gebeuren rondom mij.

Wat kan dit in godsnaam zijn?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 23 '09
Is het alleen in je huis, of zie je ze overal? Als het namelijk vooral in je huis is, dan is het tijd om je huis te reinigen. Hier kun je lezen hoe je je huis kunt reinigen:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/20605/Nieuw_Huis_inwijden_Reinigen.html#Post20605
Richie Richard
Richie Richard jun 24 '09
Simpel weg dat zijn entiteiten. Je ziet ze in hun werkelijke vorm, het zijn gewoon zwarte stof wolkjes. Tenminste daar lijkt het op.
suzanne30e
suzanne30e mrt 20 '10
dit zijn meestal minder goede entiteiten ik heb dat ook gehad in mijn vorig huis daar gingen ook steeds zwarte schimmen over de muur en dan vooral boven mijn hoofd. als je dan buiten kwam dan kreeg je ineens weer lucht zoals al gezegd is geworden tijd om je huis te reinigen. wat ook wel handig is is jezelf even beschermen ik weet niet hoe goed je bent in visualiseren maar je kan een soort van cocon om je heen visualiseren zodat ze niet zo snel bij je kunnen ik doe dit altijd voordat ik ga slapen.

Groetjes Suzanne.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki