Loading...
nl

Het off-topic topic

gast
gast jun 23 '09
Vraag me nu weer af Nims waarom je deze topic verplaatst hebt. Zijn het geen levensvragen die off-topic gesteld worden? Ik denk zelf juist van wel. Maar in feite maakt het niet uit onder welk kopje het staat.......het gaat tenslotte om de inhoud smile
gast
gast jun 23 '09
Vraagje; hoe kan het zijn dat een engelmens beschermt moet worden als mensen over haar persoonlijke grens heen gaat? Engelmensen hadden toch geen ziel waar op getrapt kan worden?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 23 '09
Aangezien het off-topic topic ook over voetbal kan gaan, of over het weer of zowiezo een loze opmerking kan zijn over de nieuwe hoed van de koningin, is Overige Zaken dus de juiste plek voor dit topic. Ik denk namelijk dat er in dit topic vooral geouwehoerd gaat worden en dat er weinig levensvragen worden gesteld of beantwoord.
JulienMoorrees
Waarschijnlijk wordt dit topic ook handig gebruikt om je post-count omhoog te helpen wink. Aangezien ik niet meer op de eerste plek sta, moet ik toch nog even een reactie plaatsen haha.
JulienMoorrees
Ben benieuwd wanneer ik de 10.000 ga halen laugh.
JulienMoorrees
Of mag dat ook niet in het off-topic topic wink
JulienMoorrees
Zijn er nog "regels" voor dit topic, gast? Aangezien het jouw topic is.
gast
gast jun 23 '09
Nee hoor. We leren je wel een stuk beter kennen op deze manier wink
JulienMoorrees
Vind je? Wat heb je dan al geleerd over mij?
gast
gast jun 23 '09
Origineel bericht van: gast
Vraagje; hoe kan het zijn dat een engelmens beschermt moet worden als mensen over haar persoonlijke grens heen gaat? Engelmensen hadden toch geen ziel waar op getrapt kan worden?

Om deze vraag niet helemaal verloren te laten gaan in het "misbruik" van Nims.......
JulienMoorrees
Hoezo misbruik? Dit topic is toch om off-topic te gaan? Dus dan ga ik vooral niet ineens een on-topic antwoord geven tongue
liesanne
liesanne jun 23 '09
Goed idee gast!
Ik had hier vanmiddag even snel wat gelezen, maar geen tijd om te reageren...

Ik bedacht een 'pb-topic aan allen' te openen..... maar dit idee van jou is nog beter...

Wat ik wil zeggen is dat ik er niets voor voel om via pb dingen uit te zoeken of duidelijk te maken als we een 'centraal' gesprek met z'n allen hebben. Ik vind het jammer dat onderwerpen gesloten worden...wat leren we daar nou van???
Ik ben voor uitpraten.
Natuurlijk Nims, al die vrouwen hier zijn soms net een stelletje kippen in een te klein hokje en ik kan me voorstellen dat je het gekakel wel eens beu bent. Maar een topic sluiten voelt voor mij als de mond snoeren of als een klein kind wat naar boven gestuurd wordt....
Waarom mensen niet dingen samen laten uitzoeken...wanneer iemand vindt dat iemand iemand anders kwetst kan je dat toch ook gewoon zeggen en verder het zijn gang laten gaan.

Laten we pogingen doen om elkaar niet te beheersen.... Een ieder communiceert op zijn eigen manier, we hebben zoveel te zeggen...
Maar zie vooral de mens achter zijn woorden.................
JulienMoorrees
Overigens vind ik de vraag erg vol aannames zitten, dus die zou ik niet eens kunnen beantwoorden. Het is meer een mening waar je een vraagteken hebt achter gezet. Ik heb er in ieder geval geen antwoord op.

"Op een onmogelijke vraag bestaat nou eenmaal geen antwoord".
gast
gast jun 23 '09
Heel goed omschreven Liesanne. Wat als we jou toch niet hadden smile
gast
gast jun 23 '09
Origineel bericht van: NiMS
Overigens vind ik de vraag erg vol aannames zitten, dus die zou ik niet eens kunnen beantwoorden. Het is meer een mening waar je een vraagteken hebt achter gezet. Ik heb er in ieder geval geen antwoord op.

"Op een onmogelijke vraag bestaat nou eenmaal geen antwoord".

Waarom onmogelijk, Nims? Het zijn jou eigen bevindingen. Niet die van mij.
JulienMoorrees
Origineel bericht van: liesanne

Waarom mensen niet dingen samen laten uitzoeken...wanneer iemand vindt dat iemand iemand anders kwetst kan je dat toch ook gewoon zeggen en verder het zijn gang laten gaan.

Op het moment dat ik verzoekjes krijg van de bewuste mensen omdat er over hun persoonlijke grens heengegaan wordt, is het voor mij toch echt te gortig. Dan heb ik als beheerder toch echt wel de taak om de hete kolen voor die persoon uit het vuur te halen.

Sommige mensen beseffen niet wat voor een impact een opmerking op een ander kan hebben, met tot gevolg dat sommige mensen uit alle haast gewoon vertrekken en geen eerlijke kans op een weerwoord krijgen.

Hoe vaak heb je zelf wel niet gedacht om weg te gaan, of niet meer te reageren? Sommige mensen weten gewoon niet wanneer ze moeten stoppen. En ja, dan snoer ik net zo lief de mond, of schop iemand terug in zijn / haar hoek.

Als iemand de boeman moet zijn, dan vind ik het prima om die te zijn. Tenslotte moet er toch iemand zijn, waartegen je lekker kunt gaan schoppen wink.
JulienMoorrees

Waarom onmogelijk, Nims? Het zijn jou eigen bevindingen. Niet die van mij.
Het zijn jouw bevindingen en is jouw vraag.

Het is alsof je mij vraagt waarom appels blauw zijn. Terwijl ik heel goed weet dat appels helemaal niet blauw zijn. Maar goed, misschien weet iemand anders het antwoord?
gast
gast jun 23 '09
Nims, jij bent toch degene die hier heeft rondbazuind dat engelmensen geen ziel hebben. Alleen een ziel kan gekwetst worden omdat die de persoonlijkheid van een persoon is. En als mensen dan zo rond bazuinen dat ze engelmensen zijn dan is het toch bijzonder dat die persoonlijk gekwetst kunnen worden.
Wiens verantwoordelijkheid is het als je iets de wereld in slingerd?
gast
gast jun 23 '09
By the way; het is niet mijn intentie om mensen te kwetsen, maar wel om onwaarheden uit de wereld te helpen.
JulienMoorrees
Nims, jij bent toch degene die hier heeft rondbazuind dat engelmensen geen ziel hebben. Alleen een ziel kan gekwetst worden omdat die de persoonlijkheid van een persoon is. En als mensen dan zo rond bazuinen dat ze engelmensen zijn dan is het toch bijzonder dat die persoonlijk gekwetst kunnen worden.

Misschien is jouw definitie van de ziel anders als dat die hier gebruikt wordt? Volgens de merudi definitie kan een ziel namelijk helemaal niet gekwetst worden, want iemands gevoelens zitten in zijn / haar geest:

En die heeft een engelmens wel degelijk.

Dus zoals ik al zei, jouw vraag is dus een onjuiste vraag, met een onjuiste aanname erin.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420