hè, ik zie dat ik niet meer kan reageren op het topic 'ik noem mezelf geen engelmens'.... Ik had daar nog een aantal vragen staan...
en waarom moet het gesprek wat daar ontstaan is op deze manier gestopt worden...???
jammer.
Hoi Liesanne,
Het probleem met dat topic was dat het enorm off-topic ging en er over en weer met van alles en nog wat heen en weer werd geslingerd. Door al die discussies werden ook jouw zeer goede vragen enorm onder gesneeuwd, en er niet meer op ingegaan. Dit vind ik zelf erg jammer en heb dan ook besloten om dat topic te sluiten.
Ook hierboven zie ik het weer direct gebeuren en zitten de dames weer te zuigen en te hakken alleen maar om een reactie te krijgen in plaats van eens een keer naar zichzelf te kijken. Want een stukje zelfreflectie is toch echt iets wat hier even erg ontbreekt.
Daarnaast zie je meteen dat jouw vragen weer direct de dupe hiervan worden. Erg leuk en aardig, maar het zorgt alleen maar voor irritaties (zoals jij nu ervaart) en draagt nergens meer aan bij (in mijn ogen).
Ik heb daar dus geen zin in, en zal daarom dus ook dit topic weer sluiten met het vriendelijke verzoek om gewoon per vraag even een topic te openen, zodat we gewoon on-topic en inhoudelijk kunnen blijven reageren op de dingen die er voor jou echt toe doen. Ook de anderen kunnen gewoon zelf ook een topic openen, in plaats van direct off-topic te gaan zitten reageren.
Als je een andere mening dan mij hebt, stuur me dan even een PB met je motivatie. Misschien zie ik het helemaal verkeerd en dan hoor ik dat uiteraard graag.
Tot slot wil ik jullie allemaal nog even op de regels wijzen:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/16135/De_huisregels_van_het_merudi_f.html#Post16135
met het verzoek om deze te respecteren.