Hoi Sylvia,
Ik lees graag je foto. Ik heb de 2e foto gebruikt omdat daar je ogen goed op te zien zijn. Ik weet overigens niets over je zwangerschap, omdat ik me richt op jouzelf. Voorspellen kan ik zowiezo niet, dus wat er komen gaat, hoef je alleen maar op te wachten
. Ik lees graag wat er wel / niet klopt.
Je bent vrij gesloten en je moet mensen echt eerst wat beter leren kennen voordat je je openstelt naar ze.
Vertrouwen is voor jou wel een "hot-issue". Je hebt moeite om anderen te vertrouwen. Komt omdat je in het verleden iets te vaak gekwetst bent.
Hierdoor heb je ook wel een schild opgebouwd, waardoor je af en toe erg nonchalant kan overkomen. Dan doe je net alsof het je niets kunt schelen, maar zou je wel door de grond kunnen gaan.
Die verdeeldheid in jezelf zie ik ook terug in je foto en heb het idee dat daardoor niet zo goed weet wie je bent.
Stress is ook iets wat ik bij je zie, en dan ook een stress-roker en stress-eter. Dan heb je echt je rust momentje nodig om de dingen van je af te zetten.
Ik zie wel dat je heel zorgzaam bent voor mensen in je omgeving, en ook een echte dierenvriend.
Goed dit was mijn lezing. Ik ben heel benieuwd of het ook een beetje klopt.