Loading...
nl

silvia wie zou mijn foto willen lezen

silvia
silvia jun 22 '09
Hallo
wie zou mijn foto willen lezen
ook over mijn zwangerschap en wat me daar nog mee
te wachten staat.
Alvast bedankt
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 22 '09
Islandlady
Islandlady jun 23 '09
Hoi Silvia,
Welkom op het forum. Heb je een misschien een foto waar je jou ogen goed kunt zien.

Groeten
Bea
silvia
silvia jun 23 '09
hallo
hierbij nog een ander foto van mij
hoop dat deze beter is
groetjes silvia
Beschermengel
Beschermengel jun 23 '09
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 23 '09
Hoi Sylvia,

Ik lees graag je foto. Ik heb de 2e foto gebruikt omdat daar je ogen goed op te zien zijn. Ik weet overigens niets over je zwangerschap, omdat ik me richt op jouzelf. Voorspellen kan ik zowiezo niet, dus wat er komen gaat, hoef je alleen maar op te wachten wink. Ik lees graag wat er wel / niet klopt.

Je bent vrij gesloten en je moet mensen echt eerst wat beter leren kennen voordat je je openstelt naar ze.

Vertrouwen is voor jou wel een "hot-issue". Je hebt moeite om anderen te vertrouwen. Komt omdat je in het verleden iets te vaak gekwetst bent.

Hierdoor heb je ook wel een schild opgebouwd, waardoor je af en toe erg nonchalant kan overkomen. Dan doe je net alsof het je niets kunt schelen, maar zou je wel door de grond kunnen gaan.

Die verdeeldheid in jezelf zie ik ook terug in je foto en heb het idee dat daardoor niet zo goed weet wie je bent.

Stress is ook iets wat ik bij je zie, en dan ook een stress-roker en stress-eter. Dan heb je echt je rust momentje nodig om de dingen van je af te zetten.

Ik zie wel dat je heel zorgzaam bent voor mensen in je omgeving, en ook een echte dierenvriend.

Goed dit was mijn lezing. Ik ben heel benieuwd of het ook een beetje klopt.
admin
admin jun 28 '09
Hoi Silvia,

Eens kijken wat ik bij jou door krijg. Ook jou wil ik meegeven, datik beginner fotolezer ben. Dus ik ben nog in ontplooiing. Zou je mij een reactie/feedback willen geven? Daarleer ik ook weer van.

* lachende, onzekere blik

* dieren, je hebt veel met dieren lijk ik te voelen

* je derde oog [voorhoofdholtschakra] daar zit een blokkade

* wil je sommige dingen niet meer onder ogen zien, liever vergeten?

* je hebt het financieel niet gemakkelijk, je houdt samen met je partner je hoofd net aan boven water?

* ben je moe en lusteloos? Moe van het vechten? Van het knokken?

* het komt wel goed, het heeft allemaal tijd nodig

* je bent eigenwijs en koppig, wil niet altijd horen wat een ander aan raad en advies geeft?

* gevoelige tanden? krijg last van mijn rechterkiezen, ééntje onder, ééntje boven?

Het is niet lang ,maar ik raak vermoeid ... of dat met je foto te maken heeft kan ik niet zeggen hoor.

Hoop dat je er toch wat aan hebt?

Namasté Larapinta
admin
admin jun 28 '09
Sorry blushik had ook niet gelezen dat je wat met je zwangerschap wilde weten ,maar ik ben geen waarzegster ... ik kan je niks voorspellen van je kindje. Ben je ergens bang voor? Of is het pure nieuwsgierigheid?
Heel voorzichtig zeg ik... het wordt een meiske?????????

Groetjes,
Marjan

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske