Hallo Steffie,
Ik zal eens kijken naar je foto..
* Een wat aarzelende blik. Wat onzekerheid. Je vraagt je af of ze je wel leuk vinden.
* Angst voor wat er nog gaat komen. Je houdt niet zo van veranderingen
* Je vraagt jezelf vaak af of je het wel goed doet allemaal. Of je afwijkt van anderen of niet.
* Nuchter type. Je bent iemand die wil weten waar ze aan toe is.
* Heb je een onzekere tijd achter de rug met veel veranderingen? Begint het nu langzaam aan wat rustiger te worden? Iets met een opleiding / cursus
* Een paar vriendinnen heb je en dat vind je echt genoeg. Meer hoeft niet van jou.
* Even kijken naar je gezondheid..gevoelig voor kou; je hebt het snel koud volgens mij. Bepaalde benauwdheid; hyperventilatie gevoelig; je kunt niet goed tegen veel mensen om je heen. Ik krijg een beetje een weeig gevoel in mn maag wat lichte misselijkheid soms.
* Het lijkt alsof je op iets wacht, afhankelijk bent van iets of iemand anders...tot iets volledig kan beginnen..iets komt niet op gang. Ik krijg niet scherp wat het is.
* Er ligt een kat achter je op de leuning en katten zijn goed voor je. Je kunt veel van jezelf kwijt in het omgaan met ze.
* Ik zie een bepaalde zachtheid en compassie in je blik; je bent empathisch je zou goed passen in de zorg. Psychiatrie komt boven; psychiatrisch verpleegkundige zou bij je passen.
* Geen idee waarom maar zie ineens het logo van een blindeninstituut voor me. een geel bord..kun jij het plaatsen?
Nou Steffie dat is mn lezing voor jou. Ik lees graag wat er wel en niet klopt.
Liefs Maryssa