Loading...
nl

steffiej wie wil mijn foto lezen??

steff1990
steff1990 jun 21 '09
Delen:
Maryssa
Maryssa jun 21 '09
Hallo Steffie,

Ik zal eens kijken naar je foto..

* Een wat aarzelende blik. Wat onzekerheid. Je vraagt je af of ze je wel leuk vinden.

* Angst voor wat er nog gaat komen. Je houdt niet zo van veranderingen

* Je vraagt jezelf vaak af of je het wel goed doet allemaal. Of je afwijkt van anderen of niet.

* Nuchter type. Je bent iemand die wil weten waar ze aan toe is.

* Heb je een onzekere tijd achter de rug met veel veranderingen? Begint het nu langzaam aan wat rustiger te worden? Iets met een opleiding / cursus

* Een paar vriendinnen heb je en dat vind je echt genoeg. Meer hoeft niet van jou.

* Even kijken naar je gezondheid..gevoelig voor kou; je hebt het snel koud volgens mij. Bepaalde benauwdheid; hyperventilatie gevoelig; je kunt niet goed tegen veel mensen om je heen. Ik krijg een beetje een weeig gevoel in mn maag wat lichte misselijkheid soms.

* Het lijkt alsof je op iets wacht, afhankelijk bent van iets of iemand anders...tot iets volledig kan beginnen..iets komt niet op gang. Ik krijg niet scherp wat het is.

* Er ligt een kat achter je op de leuning en katten zijn goed voor je. Je kunt veel van jezelf kwijt in het omgaan met ze.

* Ik zie een bepaalde zachtheid en compassie in je blik; je bent empathisch je zou goed passen in de zorg. Psychiatrie komt boven; psychiatrisch verpleegkundige zou bij je passen.

* Geen idee waarom maar zie ineens het logo van een blindeninstituut voor me. een geel bord..kun jij het plaatsen?

Nou Steffie dat is mn lezing voor jou. Ik lees graag wat er wel en niet klopt.

Liefs Maryssa
admin
admin jun 21 '09
Ik zeg even niks, ik ken haar te goed ... ze komt vast zo wel met een reactie laugh
steff1990
steff1990 jun 21 '09

* Een wat aarzelende blik. Wat onzekerheid. Je vraagt je af of ze je wel leuk vinden.
dat klopt inderdaad wel, ben altijd erg onzeker geweest, en heb wel vaak het idee of ik dingen wel goed doe of niet.

* Angst voor wat er nog gaat komen. Je houdt niet zo van veranderingen
er is veel verandert in mn leven de laatste tijd,, ben veel bang geweest wat er nog gaat komen, en nog wel een beetje.

* Je vraagt jezelf vaak af of je het wel goed doet allemaal. Of je afwijkt van anderen of niet.
dat klopt ook, heeft ook met de onzekerheid te maken.

* Nuchter type. Je bent iemand die wil weten waar ze aan toe is.
klopt ook.
* Heb je een onzekere tijd achter de rug met veel veranderingen? Begint het nu langzaam aan wat rustiger te worden? Iets met een opleiding / cursus
ook dit klopt, heb een onzekere tijd achter de rug, in korte tijd 2x verhuist,en nu tijdelijk gestopt met de theorie van mn opleiding.
* Een paar vriendinnen heb je en dat vind je echt genoeg. Meer hoeft niet van jou
ik heb een paar vrienden,, en ik heb niet de behoefte aan meer. het zijn goede vrienden van me, en daar ben ik blij mee.
* Even kijken naar je gezondheid..gevoelig voor kou; je hebt het snel koud volgens mij. Bepaalde benauwdheid; hyperventilatie gevoelig; je kunt niet goed tegen veel mensen om je heen. Ik krijg een beetje een weeig gevoel in mn maag wat lichte misselijkheid soms.
jeetje dit word eng, dr klopt zo veel. ben een tijd geleden bij de huisarts geweest in verband met benauwdheid, hij vertelde me dat ik hyperventilatie heb.
* Het lijkt alsof je op iets wacht, afhankelijk bent van iets of iemand anders...tot iets volledig kan beginnen..iets komt niet op gang. Ik krijg niet scherp wat het is.
ik wacht op een eigen huisje, misschien is dat het?
* Er ligt een kat achter je op de leuning en katten zijn goed voor je. Je kunt veel van jezelf kwijt in het omgaan met ze.
ik vind katten leuke dieren, maar als ik op mezelf zou wonen, zou ik geen katten nemen.
* Ik zie een bepaalde zachtheid en compassie in je blik; je bent empathisch je zou goed passen in de zorg. Psychiatrie komt boven; psychiatrisch verpleegkundige zou bij je passen.
ook dit klopt, ik doe de opleiding voor verzorgende en ik loop stage in een verzorgingshuis, ook vakantie werk doe ik daar.
* Geen idee waarom maar zie ineens het logo van een blindeninstituut voor me. een geel bord..kun jij het plaatsen?
ik heb de laatste tijd wel last van mn ogen, als ik tv kijk heb ik moeite de ondertiteling te lezen, en het duurt lang voordat het zich scherp gesteld is zeg maar. misschien dat dat het is.

Nou Steffie dat is mn lezing voor jou. Ik lees graag wat er wel en niet klopt.
het klopt dus aardig je lezing. hartstikke bedankt!

Hee Steffie wat fijn zo'n snelle reactie terug en dat er veel klopt! Ik denk ook dat dat logo een symbool is voor wat je zegt over je ogen. Is soms wel verwarrend dat sommige dingen bij mij letterlijk doorkomen en andere dingen in symbolen. Je kon het gelukkig zelf plaatsen. smileLeuk dat je je hebt laten lezen en welkom hier!

Liefs
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 23 '09
Hoi Steffie,

Ik lees graag je foto. Ik heb nog niet de eerdere lezing gelezen, dus ik hoor graag wat er wel / niet klopt.

Je houdt niet van ingewikkelde dingen en van moeilijk doen. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, is wel jouw motto. Soms ben je wel iets te makkelijk, en ga je erg kort door de bocht. Maar ach, je komt er wel mee weg.

Vrolijk type die al vrolijk wakker wordt. Soms heb je wel van die echte baaldagen, maar dat zijn er niet zo heel veel.

Ik krijg een beetje een branderig gevoel bij mijn rechter oog, dus ik vroeg me af of je iets met je oog hebt.

Je bent verder erg gesloten, en ook tijdens de lezing laat je weinig van je gevoelsleven los. Alsof je erg nonchalant met jezelf omgaat.

Dus dit was mijn lezing. Ik ben heel benieuwd of ik nog een beetje juist zit.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 23 '09
Hm, ik lees net dit:
"* Geen idee waarom maar zie ineens het logo van een blindeninstituut voor me. een geel bord..kun jij het plaatsen?
ik heb de laatste tijd wel last van mn ogen, als ik tv kijk heb ik moeite de ondertiteling te lezen, en het duurt lang voordat het zich scherp gesteld is zeg maar. misschien dat dat het is. "

Dus ga even langs de dokter of opticien als je wilt. Lijkt wel alsof we allebei iets oppikken met je oog.
steff1990
steff1990 jun 24 '09

Je houdt niet van ingewikkelde dingen en van moeilijk doen. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, is wel jouw motto. Soms ben je wel iets te makkelijk, en ga je erg kort door de bocht. Maar ach, je komt er wel mee weg.
dat klopt, ik kan heel makkelijk zijn, soms te makkelijk.

Vrolijk type die al vrolijk wakker wordt. Soms heb je wel van die echte baaldagen, maar dat zijn er niet zo heel veel.
ik ben niet altijd vrolijk. en word niet altijd vrolijk wakker.
Ik krijg een beetje een branderig gevoel bij mijn rechter oog, dus ik vroeg me af of je iets met je oog hebt.
dat met mn ogen word toch wel eng, word toch niet blind ofzo?? ik was al van plan om even langs te opticien te gaan.
Je bent verder erg gesloten, en ook tijdens de lezing laat je weinig van je gevoelsleven los. Alsof je erg nonchalant met jezelf omgaat.
klopt, ik ben erg gesloten en praat niet, of nauwelijks over mn gevoelens.
Dus dit was mijn lezing. Ik ben heel benieuwd of ik nog een beetje juist zit.
het klopt aardig dus! bedankt voor het lezen van mijn foto!!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 24 '09
Ik heb even opgezocht wat het is met de ogen. Oogproblemen staan voor het niet prettig vinden wat we in ons eigen leven zien. Deze affirmatie hoort erbij: "Ik zie met liefde en vreugde."

Ga dus zeker even langs de opticien, en als die niets vindt, naar de huis-arts / dokter. Is niet toevallig dat we dit alletwee uit je foto halen.
Maryssa
Maryssa jun 24 '09
Wat je ogen betreft heeft Nims gelijk. Laat er even naar kijken. Dat ik het logo van een blinden instituut zag wil niet letterlijk zeggen dat je mogelijk blind zal worden. Het is alleen een waarschuwingssymbool dat je naar je ogen moet laten kijken. Niet teveel zorgen maken op voorhand maar laat er even naar kijken dan weet je waar je aan toe bent.

Liefs Maryssa
steff1990
steff1990 jun 24 '09
hey Nims en Maryssa

ben zojuist bij de opticien geweest, er is niks mis, heb wel aan 1 kant plus 125 ofzo geloof ik, maar was niet nodig voor een bril.
Marjan die zegt dat het rechteroog het verleden is. heb niet zo'n leuk verleden gehad, en kijk er liever ook niet op terug.
dit is het enige wat wij ons zo kunnen bedenken. de opticien die zegt dat er niks mis is. vroeger heb ik wel een bril gehad, omdat ik dingen te scherp zag.

groetjes steffiej
Maryssa
Maryssa jun 24 '09
Lieve Steffie,

Dat is fijn dat de opticien niets bijzonders heeft kunnen vinden. Heeft hij alleen naar je sterkte gekeken of ook naar dingen als oogboldruk etc?

Voor mij persoonlijk zou moeite hebben met scherp stellen van de ogen zeker een bezoek aan huisarts / oogarts waard zijn ook al heeft opticien niets gevonden.

Hou gewoon je ogen in de gaten alleen jij bepaalt wat je met de informatie uit de fotolezingen doet.

Liefs Maryssa
steff1990
steff1990 jun 24 '09
heyhey

ja hij heeft ook de oogboldruk gemeten, was ook verder goed denk ik, want daar zei die eigenlijk niks over. als ik er meer last van krijg zal ik is naar de huisarts gaan. want mn zich is achteruit gegaan emrk ik zelf.

groetjes steffiej

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420