Loading...
nl

Wings: Doe je Veiligheidsgordels om!

Lena
Lena jun 20 '09
Karen Bishop, 14 juni 2009

Welkom!

Deze afgelopen donderdag (11 Juni), toen ik me klaarmaakte om naar bed te gaan, verscheen mijn sterrenvriend met een boodschap. Ik had zojuist mijn huis te koop gezet die dag, en ik nam aan dat hij nog op wat dingen zou gaan wijzen waar ik me bewust van moest worden, of misschien iets dat zou helpen met betrekking tot de gebeurtenissen van die dag, omdat dat zijn gebruikelijke patroon was...altijd hulpvaardig in het assisteren van mij op allerlei mogelijke manieren. Maar deze keer wachtte me een complete verrassing.

In plaats daarvan, verklaarde hij plechtig dat er een reeks van gebeurtenissen zou komen die alles voor mij zouden veranderen, en het was net om de hoek. Wat betekende dat nu precies? Ik had ditzelfde scenario al meerdere weken gezien en zelfs al maandenlang voor ons allemaal, maar had het nog nooit direct van hem gehoord. En als hij mij iets verteld, dan heeft hij het nooit mis. Hij vertelde me dit nu zelf, omdat het eindelijk tijd was om te gaan.

En meer specifiek kijkend in de dimensies en energie, ontvouwde zich een verbazend beeld. Mijn niet-fysieke vriend heeft ook gezegd dat er een hele bijzondere plaats voor mij klaargemaakt word, en alle stukjes waren al op hun plek. Hij liet me een prachtig land van vrede en sereniteit zien, een heel nieuw huis, en een speciaal nieuw huis dat door vele liefdevolle wezens "gemaakt" werd...allemaal voor mij. Alles was op zijn plaats gezet, en ik hoef niets meer bewust te doen om daar te komen.

Ik was inderdaad bijna klaar om "ergens" heen te gaan, om iedereen gedag te zeggen die ik ervaren had waar ik tot nog toe leefde, en dus aan te komen in een heel nieuw land. Jaren geleden, had ik een zelfde ervaring. Ik herinner me een heel duidelijk visioen te zien, dat ik gedag wuifde naar iedereen die ik ooit gekend had, en deze wereld verliet. Toen wisten we nog helemaal niet waar ascentie over ging, en ik werd heel bang. Ik dacht dat ik zou gaan sterven, niet wetend dat we sterven terwijl we nog leven door het ascentie proces.

Dit soort dramatisch afscheid nemen vindt plaats als we klaar zijn om een hele nieuwe werkelijkheid en plateau binnen te gaan. Zoals ik beschreven heb in mijn nieuwe e-book "Heavens Gate" wat je kunt vinden op mijn website, hebben we nu al meerder jaren trede na trede van de ascentieladder beklommen (en beetje bij beetje alles losgelaten), en hebben we eindelijk een nieuw plateau bereikt. Dit is weer heel anders dan een nieuwe trede, een plateau is heel dramatisch omdat we dan alles achterlaten, en inderdaad in een heel ongelofelijke plaats arriveren, ver verwijderd van alles van de oude wereld en het verleden. En het is daar dat in al onze behoeften wordt voorzien. Sinds dat eerste belangrijke afscheid wat ik vele jaren geleden ervaarde, is dit zonder uitzondering voor mij altijd waar gebleken, en dus weet ik dat het waar is voor iedereen die dit niveau bereikt.

Ditzelfde scenario heb je nu. Maar weet ook dat het zich voor iedereen anders zal manifesteren afhankelijk van waar ieder van ons dimensionaal verblijft.

Toen ik jaren geleden deze ervaring had, voelde ik me heel alleen, omdat ik voelde dat ik ergens heenging en iedereen en alles moest achterlaten. Het was heel ongemakkelijk, omdat er toen niet veel in mijn positie waren. Maar toen op een dag, midden in mijn paniek, werd het opeens duidelijk dat uiteindelijk allemaal zouden gaan, zelfs als het op verschillende tijdstippen en op verschillende manieren zou gaan. En dit is waarom we zo snel evolueren naar engelen van de aarde, om anderen te kunnen assisteren en helpen aan te komen waar wij nu zijn.

Dus, waar is die nieuwe plaats en nieuwe werkelijkheid die zo spoedig zal arriveren, en wat is de plotselinge serie van gebeurtenissen die alles zal veranderen?

Op dit punt in onze reis, hebben velen van ons al zoveel van alles los moeten laten (gewild of ongewild)... banen, mensen, relaties, bronnen van inkomen, toekomstplannen, en letterlijk bijna alles. Dit is omdat we niet over de grens kunnen gaan met al onze koffers. We beginnen weer opnieuw. Weet je nog? Dit is wat we altijd gewild hebben en waar we steeds over klagen dat het nog niet gebeurt.

Omdat er niet veel meer over is voor de meesten van ons, voelen we ons behoorlijk leeg. We voelen ons misschien uitgeput, moe, niet verbonden met de Bron of zelfs maar met onszelf, en alsof we daar midden in de lucht rondhangen, her en der heen drijvend zonder gevoel van richting en zonder veel wat ons aan de gang houdt. Omdat we alles losgelaten hebben, en ons voorbereiden om een nieuwe start met een schone lei, weten we misschien nog niet eens hoe dat "hele nieuwe" eruit zal gaan zien!


We hebben de afgelopen jaren veel moeten verdragen, en zelfs gedurende ons hele leven, op dat gebied. Het is een lange tocht geweest en we hebben ons werk goed gedaan. We hebben de planeet succesvol op een nieuwe vibratie gebracht die wij eerst belichaamden, en die we nu gaan verlaten voor weer groenere weiden en nieuwe werkelijkheden (en opnieuw zullen we diegenen in de lagere dimensies assisteren om te komen waar wij nu zijn, dus gaat de reis steeds verder...alleen wordt het nu veel gemakkelijker).

Op deze manier, hebben we onze schijnbare pensionering en gouden horloges verdiend en ook onze engelenvleugels. Dit is waarom onze nieuwe ruimten zo liefdevol voor ons voorbereid worden, en hoeven we daar helemaal niets voor te doen. We worden zo hoog geëerd door de kosmos voor wat we ondernomen en bereikt hebben, dat we nu beloond worden met onze hemel op Aarde, en het wordt nu voor ons klaargemaakt. Zelfs nu het aan ons is om onze hele nieuwe werkelijkheid te maken, wordt die ruimte toch voorbereid door hele liefdevolle handen. En op deze manier zijn er vele stukjes die op hun plek moeten komen, en ik heb een paar weken geleden al gezegd dat dit zo een grote verschuiving is, dat dit wel wat tijd nodig heeft.

Wat zich spoedig voor ons gaat ontvouwen, zullen inderdaad hele andere dingen zijn. Dit is wat mijn niet-fysieke vriend bedoelde toen hij zei dat alles zou veranderen. Dit is waarom ik al vele weken schrijf dat we niet veel kunnen creëren op dit moment, omdat als we dat zouden doen, we het gewoon weer zouden moeten ontmantelen omdat alles binnenkort heel anders zal zijn. Dit is waarom er niets werkt voor ons op dit moment, en waarop we de "stopteken" energie ervaren bij alles. Niets is toegestaan voor ons door te breken, tenzij het specifiek te maken heeft met ons hele nieuwe zelf en onze nieuwe ondernemingen, en zelfs dan arriveren deze nieuwe manifestaties met een slakkegangetje. We worden heel erg beschermd.

Bijna dagelijks heb ik een nieuwe "aha" ervaring. Zelfs als het lijkt dat er niet veel gebeurt voor mij, realiseer ik dingen en openingen naar hogere niveau informatie in een hoog tempo. Een andere goddelijke uitkomst van deze ongewone ruimte waar we nu in zitten, is het ervaren van in ons centrum te zijn, in het nu te leven, en vertrouwen dat alles in goddelijke en perfecte orde is. Ik heb nog nooit in al die jaren dat ik deze boodschappen schrijf zoveel ervaren van mijn lezers in zulk een liefdevolle en magische ruimte van vertrouwen en geloof, verbonden met hun engel zelf, en zoveel belichaming van liefde en magische energie. Het is goddelijk om te zien...jullie brieven zijn inderdaad verbazend en een plezier om te lezen elke dag. Dank jullie wel...ik voel me zo gezegend om jullie als familie te hebben.

Moeten we onze nieuwe ondernemingen kennen en plannen en hun nieuwe bijdragen en ons hele nieuwe zelf? Is het aan ons?

Heel binnenkort zullen we onvoorspelde en vreemde bronnen van inkomen krijgen, mogelijkheden zullen arriveren waar we nog nooit aan gedacht hebben, we zullen ongebruikelijke offers ontvangen, we krijgen verbazende geschenken, en we zullen dan wat beslissingen moeten nemen en moeten bepalen welke kant we op willen gaan. Grote veranderingen en hele nieuwe richtingen zullen voor velen van ons arriveren. Het zal allemaal nieuw zijn, en het zal voelen alsof we de ene werkelijkheid verlaten hebben en iets heel nieuws en anders beginnen, iets heel fris en schoon, alsof we helemaal opnieuw beginnen in nieuwe schoenen en in een hele nieuwe wereld.

Wanneer zal dat dan beginnen? Deze dingen zijn onmogelijk met precisie te voorspellen. Dit is omdat he altijd, maar altijd, aan ons is. Ja de solstice van Juni zal ons zeker in de nieuwe werkelijkheid verankeren op een hele nieuwe manier, maar we lijken altijd de weg te nemen die toestaat dat zoveel mogelijk anderen mogelijk aan boord kunnen komen..en dus vertragen dingen soms voor jaren! Nee, het zullen nu geen jaren worden, zoals de meesten van jullie al weten.

Als eenmaal de nieuwe manifestaties en nieuwe openingen gaan arriveren, zal je een sneeuwbal effect krijgen omdat we allemaal verbonden zijn. Het is dan dat deze nieuwe pure individuen en plaatsen met ons zullen verbinden, in een hele maagdelijke en perfecte manier. Ik hoor dit al weken, dat mijn perfecte partner en compagnon zeer binnenkort gaat arriveren, omdat in de nieuwe wereld en werkelijkheid onze ervaringen zo anders en zo goddelijk zullen zijn. Het zal allemaal over prachtige overeenkomsten in vibratie gaan, in andere woorden, een Hemel op Aarde.

Ondanks dat het lijkt of alles stil staat, betekent het niet dat bepaalde dingen die we gepland hebben om te manifesteren niet kunnen komen. Sommige dingen komen en anderen niet. En opnieuw, voor diegenen van jullie die bezorgd zijn dat ik zou bedoelen dat we ons lichaam achter gaan laten of dat er een ruimteschip komt die ons meeneemt, dit is niet wat ik bedoel.

Toen mijn sterrenbegeleider zei dat een heel nieuw huis voor mij voorbereid wordt, bedoelde hij dit niet letterlijk. Ja sommigen van ons zullen verhuizen naar hele andere plaatsen op aarde die precies passen bij wie we nu zijn en wat we spoedig gaan creëren, maar we kunnen deze dingen ook creëren waar we nu zijn. Toen mijn begeleider zei dat ik uit deze werkelijkheid weggehaald zou worden, bedoelde hij niet dat ik in een ruimteschip zou vertrekken. Dimensies bestaan binnen dimensies. Als we een dimensie verlaten, dan gaan we een andere dimensie binnen gewoon hier op Aarde. We gaan erdoor, niet eruit. Dus zullen we naar een Hemel op Aarde gaan, en anderen gaan helpen die al klaar zijn om te gaan waar wij zijn. Voor een gedetailleerd verslag van hoe we anderen helpen gaan, kun je mijn ebook downloaden van mijn website. Als jij op dit moment krap zit, weet dat het aangeboden wordt op basis van donatie.

Heb jij het eind van jouw touwtje bereikt? Zit jij zonder benzine? Voel jij je leeg en verloren? Ben jij meestal moe of uitgeput of heb je het koud en kun je niet meer opwarmen? Weet dan dat dit gewoon aanwijzingen zijn van een op handen zijnde overgang, omdat we bijna klaar zijn om een volle tank benzine te ervaren, het eind van een nieuw touw te vinden, en de mogelijkheid hebben om te ontdekken wie we werkelijk zijn en wat we willen bijdragen en creëren.

Met veel liefde en dankbaarheid,

Karen



www.goto2012.nl
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki