Loading...
nl

De vijfde Dimensie

Beschermengel
Beschermengel jun 20 '09
http://www.vijfdedimensie.nl/content/view/7/8/

Vijfde Dimensie
Volgens de Maya kalender zijn we eind 2012 aangekomen bij een definitieve transitie naar de Vijfde Dimensie.


In de Vijfde Dimensie zijn we vrij van ons verleden en de patronen en oud zeer die ons tegenhielden in onze bewustzijnsontwikkeling om helemaal te worden wie we kunnen zijn. We respecteren ons zelf, maar ook onze medemens. Het besef dat we echt allemaal heel erg uniek zijn en dat we mogen vieren dat iedereen zijn of haar eigen pad heeft, is volledig doorgedrongen.

Volgens de Maya’s worden de jaren 2012 (na 21 december) tot 2017 overgangsjaren, waarin de gehele samenleving zich verder kan ontwikkelen tot het volledig omarmen en doorleven van de energie die hoort bij de Vijfde Dimensie.


We zullen dan een Wereld kennen waarin er veel respect is voor Moeder Aarde en elkaar en waarin ieder puzzelstukje van de samenleving door ieder uniek individu wordt ingevuld vanuit kracht en liefde voor zijn of haar eigen Zijn. Het Hoge Zelf heeft het overgenomen van het Ego, die geen rol van betekenis meer mag vervullen.


De Vijfde Dimensie wordt geregeerd door liefde, in tegenstelling tot angst, die de Derde Dimensie domineerde. Zo zal er een samenleving ontstaan waarin allen elkaar helpen en inzien dat iedereen op een eigen levensmissie is. Een levensmissie waar iedereen er dan ook echt voor elkaar is en elkaar helpt en ondersteunt. In de Vijfde Dimensie worden dromen werkelijkheid in overeenstemming met ieders Hoogste waarheid.
Delen:
Lena
Lena jun 20 '09
dat zou tijd worden wink
Beschermengel
Beschermengel jun 20 '09

haha smile.........ja echt waar die tijd komt er aan smile
Lena
Lena jun 20 '09
ik twijfel er niet aan wink
Beschermengel
Beschermengel jun 20 '09
Wat je kunt gaan ervaren !!
smilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmile

Fysieke veranderingen

Meer en meer mensen maken fysieke, emotionele en spirituele veranderingen door. Algemeen kan worden gesteld dat hoe verder je bent in het leerproces van je leven zoals met de vier stappen van bewustzijn omschreven, hoe meer je te maken krijgt met onderstaande klachten. Als je al meer inzicht in je eigen levensproces hebt, zullen onderstaande klachten ook heviger kunnen optreden in je leven. Onderstaande lijst is niet bedoeld om volledig te zijn, maar geeft een beeld van wat er kan spelen.


Hoofdpijn: een van de fysieke veranderingen. Hoofdpijnen en migraine zijn veel voorkomend. Meer vrouwen dan mannen maken alles van hevige hoofdpijnen tot zware migraine aanvallen mee, die in intensiteit toe lijken te nemen. Deze klachten hebben te maken met veel energie die via je zevende chakra binnenkomt die niet direct goed verwerkt kan worden

Griep: een van de fysieke veranderingen. Griepachtige symptomen hebben te maken met het gegeven dat we gedurende ons leven veel energie in ons energiesysteem verzamelen die we eigenlijk niet nodig hebben. Deze energie gaat nu langzaam losgelaten worden. Je kunt dit zien als afvalstoffen die uit de cellen van je lichaam vrij komen, die het lichaam kwijt moet. Dit kan gepaard gaan met griepachtige symptomen. Je energiesysteem, je lichaam, herstelt zich.

Misselijkheid: een van de fysieke veranderingen. Misselijkheid, Spastische Darm of Diarree hebben te maken met het feit dat we gedurende ons leven ook veel energie hebben opgeslagen in ons derde chakra, die te maken heeft met controle over zaken in ons leven. De symptomen die mogelijk met het schoonmaken van dit chakra gepaard kunnen gaan, zijn misselijkheid, darmklachten of diarree.

Extreme vermoeidheid: we kunnen uitgeput wakker worden, terwijl we toch goed geslapen hebben. ’s Middags willen we eigenlijk gewoon gaan slapen, een middag dutje doen. Dit heeft alles te maken met de veranderingen van het energiesysteem en kan bij

Teveel Energie
Je bent ’s avonds op tijd naar bed gegaan omdat je moe was. Vervolgens wordt je om een uur ’s nachts wakker en je bent totaal niet meer moe. Je kunt niet meer in slaap komen. Dit heeft te maken met de veranderingen in bewustzijn die er aan komen. We hebben deze tijd nodig om onze energielichamen te helen. Dit kan gedurende lange tijd aanhouden

Zonder Reden Huilen & Emotionele Kwetsbaarheid
Er kunnen periodes of momenten zijn dat je zonder reden moet huilen of dat je je emotioneel enorm kwetsbaar voelt. Dit zijn normale periodes van het loslaten van verzamelde energie.


Opvliegers & Zweet Aanvallen
Deze symptomen komen zowel bij mannen als vrouwen voor. Het heeft te maken met de verhoogde energie die door je energiesysteem beweegt.

Spier- & Gewrichtspijn
De ontwikkelingen gaan gepaard met een nieuwe sterkere energie die door het energiesysteem ontvangen wordt. Het lichaam moet hier aan wennen en zo kun je spierpijn en / of gewrichtspijn gaan ervaren. Als je lichaam eraan gewend is, dan zullen deze pijnen verdwijn


Hartkloppingen & Ademhalingsproblemen
Voor mensen die op hun levenspad als Lichtwerker gaan werken is het hoogstwaarschijnlijk dat ze soms het gevoel hebben dat hun hart zo tekeer gaat, alsof het lijkt dat het om een hartaanval gaat. Het komt ook voor dat je moeite hebt met ademhaling, alsof je adem ineens wordt afgesneden. Dit zijn allemaal noodzakelijke aanpassingen van het hartchakra en deze symptomen gaan na verloop van tijd weer als vanzelf weg.


Gewichtstoename
Omdat er hogere energie door je energiesysteem kan gaan stromen, voelt het lichaam zich als het ware aangevallen. Als bescherming vormt het een vetlaag. De oplossing hiervoor is veel water drinken gedurende de dag, minimaal acht glazen per dag.

Geheugenverlies of Wazig Voelen
Terwijl je lichaam zich aanpast aan de nieuwe energie die zich aandient, kun je het gevoel hebben alsof je je geheugen verliest. Je kunt je heel wazig voelen en er niet meer helemaal bij zijn. Dit gaat na verloop van tijd ook weer over.

Oorpijn & Gehoorproblemen
Normale geluiden doen ineens pijn aan je oren. Misschien heb je het gevoel dat je steeds je gehoorkanaal moet openmaken. Dit hangt wederom samen met de nieuwe ene

Extreme Sensitiviteit
Je voelt je ineens zeer sensitief voor geluiden, mensen, voor allerlei alledaagse zaken. Het centrale zenuwstelsel is hier bij betrokken en de oplossing kan liggen in extra vitamines.

Depressie
De hogere energie die in je energiesysteem komt, drijft alle oude patronen en energieblokkades naar de oppervlakte. Het is alsof je in helder water staat en dat alles wat op de bodem ligt ineens omhoog komt en het water troebel maakt. Dit gaat weer over, maar het advies is wel om hier professionele hulp bij te zoeken om te kijken wat zo allemaal naar de oppervlakte komt.

Lampen & Electrische Apparaten
Indien je op je verdere levenspad veel gaat werken als Lichtwerker, kun je te maken krijgen met lampen die kapot springen bij aanraking of electrische apparaten die vreemd gaan doen als je ze aanraakt of in de buurt komt. Dit gaat vanzelf weer over. Je kunt dit zien als een overload van energie die nog niet volledig door je lichaam gedragen kan worden.


Reacties Dieren
Sommige katten en honden kunnen vreemd reageren op je energie als je hier net mee geconfronteerd wordt. Ze kunnen het heel fijn vinden en niet van je zijde willen wijken, of ze zijn er wat bang voor omdat ze het niet kennen. Dit gaat weer over als je energiesysteem gewend is geraakt aan de nieuwe energie.

Voedsel
Bij de nieuwe energie kun je te maken krijgen met veranderingen in je voedsel voorkeuren. Zo kan het zijn dat je geen vlees, koffie of thee meer wenst te nemen. Met name vlees dat hormonen bevat verdwijnt al snel uit je dieet. Je kunt ook ineens geen zin meer hebben in je favoriete eten en juist weer wel in eten waar je eerst geen voorkeur voor had. De beste remedie hiervoor is simpelweg de nieuwe opties bekijken en een nieuw voedselpatroon samenstellen.


Als je je bereid voelt je dieet te veranderen, wordt aangeraden in de volgende volgorde te stoppen met het eten en drinken van:

alcohol
caffeine
rood vlees
wit vlees & vis
zuivel
suiker
Zorg hierbij dat je je goed voelt bij de stappen die je maakt. Forceer niets en geniet van de veranderingen in je eetpatroon.


http://www.vijfdedimensie.nl
Lena
Lena jun 20 '09
tonguedat is me ook allemaal wat..
Beschermengel
Beschermengel jun 20 '09

Ja inderdaad smilemaar toch heeeeeel veel herkenbare dingen kom ik tegen laugh
gast
gast jun 20 '09
Gewoon over je heen laten komen wink

De vijfde dimensie is niets nieuws, het is er allang, alleen wij hadden de verbinding er mee verloren en die wordt nu hersteld.
Lena
Lena jun 20 '09
Als je je bereid voelt je dieet te veranderen, wordt aangeraden in de volgende volgorde te stoppen met het eten en drinken van:

alcohol
caffeine
rood vlees
wit vlees & vis
zuivel
suiker

dat is nog even teveel van het goede wink
gast
gast jun 20 '09
Ik weet eerlijk gezegt ook niet of dit werkelijk zo slecht is. Als je lichaam in balans is dan is niets meer giftig of "slecht" voor je. Te veel moeite doen is ook niet nodig en kan ook weer leiden tot onbalans want wat weten wij nu echt van wat goed voor jouw persoonlijk is. M.i. gaat het heel natuurlijk als je je oude gewoontes weet los te laten.
Lena
Lena jun 20 '09
roken staat er niet bij crazy
gast
gast jun 20 '09
Lekker doorgaan dan hè wink
Is dit afkomstig uit Amerika soms? Dan is het niet zo vreemd dat het er niet bij staat. Die verbouwen en maken de sigaretten en shag alleen om andere landen uit te roken wink(geintje)
Lena
Lena jun 20 '09
ik wist het wel wink
admin
admin jun 20 '09
We zullen dan een Wereld kennen waarin er veel respect is voor Moeder Aarde en elkaar en waarin ieder puzzelstukje van de samenleving door ieder uniek individu wordt ingevuld vanuit kracht en liefde voor zijn of haar eigen Zijn. Het Hoge Zelf heeft het overgenomen van het Ego, die geen rol van betekenis meer mag vervullen.

Zonder dat ik nog even heb verder gelezen hoor. Maar als je dit zo leest, dan lijkt het erop dat er ook geen oorlog en ellende meer zal zijn. Dat is toch onwezelijk en haast niet te bevatten? Niet dat ik geen oorlog meer wil, graag zelfs, maar ik vind dat maar moeilijk in te geloven....

Goed, ga even verder lezen wink
Fatna
Fatna jun 20 '09
moeten we dalijk alleen groenten en fruit gaan eten??

tjuuus zal me lekkere kotelleten wel gaan missen hoor frown
admin
admin jun 20 '09
Okee, ik heb wel wat verschijnselen in toenemende mate. Dat is gediagnosticeerd als me/cvs. Ik hoop dat ik donderdag meer duidelijkheid krijg, als dat niet zo is, zal ik hier weer eens terugkeren. Misschien heeft het er wel mee te maken dan allemaal laugh

In ieder geval bedankt voor het openen van dit topic, we kunnen er allemaal wel veel van leren denk ik zomaar wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki