Loading...
nl

Over 2012 gesproken, weer een nieuwe film

Maris1976
Maris1976 jun 19 '09
En zo speelt de media op 2012 en het vergaan van de wereld.....

Delen:
Natalie1986
Natalie1986 jun 19 '09
hoe komt iedereen toch bij dat in 2012 de wereld vergaat?

dit is gewoon bangmakerij confused
Maris1976
Maris1976 jun 19 '09
Ik snap het ook niet, er zijn een hoop mensen die denken dat de wereld vergaat, er zijn er zat die denken dat er niks gebeurd, er zijn er die weer denken dat er een overgang plaatsvind, maar dat er over die datum weer zo'n rampenfilm word gemaakt is gewoon heel raar.
admin
admin jun 19 '09
Tjah,, wat moet je hier op zeggen .... vind het heel raar dat er zo tegenaan gekeken wordt. Maar ja, wie ben ik? Ik ben ook maar een heel klein miljoenste deeltje van deze Aarde ...
gast
gast jun 19 '09
Haha, miljoenste, wat dacht je van een 6 miljardste deeltje van alleen de mensheid wink
admin
admin jun 19 '09
Hahaha, ik had mezelf iets groter ingeschat tongue

Maar in ieder geval klein genoeg om enige invloed uit te oefenen op een jaar waar mensen zich heel druk om kunnen maken.
Ik wacht het liever rustig af en blijf dicht bij mezelf blush
Maris1976
Maris1976 jun 19 '09
Zolang er niks in het nieuws verschijnt en men met "bewijzen" aankomt gaat er voor mij niks gebeuren.
Richie Richard
Richie Richard jun 19 '09
omg.. Wat een onzin, dit is niet het einde van de wereld.. Maar het einde van een hoofdstuk van deze wereld. De boek is nog lang niet uit.. Echt soms, is de media echt.. verschrikkelijk bezig..
Maris1976
Maris1976 jun 19 '09
Ja he, dat vond ik dus ook, van mij mogen ze best een rampenfilm maken , dat de wereld 10 keer vergaat, maar gebruik er deze datum gewoon niet voor.
Richie Richard
Richie Richard jun 19 '09
Of zet er duidelijk bij dat het fictie is >.>
Cialara
Cialara jun 19 '09
Ik vind de plaatjes wel mooi, maar het "verhaal" slaat helaas weer nergens op! Inderdaad bangmakerij helaas frown
gast
gast jun 19 '09
Ik denk dat het filmpje toch wel een waarheid bevat. Want ook al zou de regering weten wat er staat te gebeuren, ze zouden de mensen er niet voor kunnen beschermen en dus zou iedere poging daartoe alleen maar tevergeefs zijn. Het zou juist veel angst en onrust geven als ze het wel zouden doen.
Veel mensen voelen instinctmatig aan dat er een verandering op komst is. Daarom is het nu juist belangrijk om naar je eigen gevoel te luisteren en de rust en vrede in jezelf te vinden i.p.v. het af te laten hangen van iemand anders zoals een regering.
Maris1976
Maris1976 jun 19 '09
Mijn moeder vertelde me dat toen ze vroeger een klein meisje was er ook sprake was dat de wereld zou vergaan, sterker nog, alle kinderen uit haar klas werden thuis gehouden die dag en alleen zij moest naar school van mijn oma, want die vond het allemaal maar onzin.

Die mensen dachten ook dat er een einde aan zou komen en zolang de mensheid bestaat zullen mensen dat denken, denk ik.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 19 '09
Lijkt me wel een vermakelijke film. Net zoiets als the day after tommorow. Kijkt lekker weg smile.
admin
admin jun 20 '09
Nou iedereen weet dat rond 2030 toch wel grote problemen zijn te verwachten met de natuur, stormen, watertekorten.
het 2012 verhaal neem ik met een korrel zout.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki