Loading...
nl

Wat voor leven had je tijdens je vorige leven?

Beschermengel
Beschermengel jun 19 '09
Quote:
Dus je denkt dat jou man en jij al samen waren in een vorig leven? :3 mooie gedachte.

Ja ik weet het haast wel zeker.. smilewe zijn nu tegen de 60 ..maar hebben vroeger vlak bijelkaar gewoond en elkaar zo vaak tegengekomen maar nooit herkend, toen ineens ik was 23 en hij 20 we elkaar zagen en het was alsof er een pijl afgeschoten werd in mijn hart laugh...... echt waar zo voelde het en vanaf die tijd zijn we een stel ..met ups en downs hoor, maar ja bij wie niet? ik heb dit maar 1 keer in mijn leven gehad (de pijl) maar ik wil er eigenlijk mee zeggen dat het voorbestemd was om elkaar tegen te komen ..zo zie ik het.
Natalie1986
Natalie1986 jun 19 '09
Origineel bericht van: Beschermengel
Quote:
Dus je denkt dat jou man en jij al samen waren in een vorig leven? :3 mooie gedachte.

Ja ik weet het haast wel zeker.. smilewe zijn nu tegen de 60 ..maar hebben vroeger vlak bijelkaar gewoond en elkaar zo vaak tegengekomen maar nooit herkend, toen ineens ik was 23 en hij 20 we elkaar zagen en het was alsof er een pijl afgeschoten werd in mijn hart laugh...... echt waar zo voelde het en vanaf die tijd zijn we een stel ..met ups en downs hoor, maar ja bij wie niet? ik heb dit maar 1 keer in mijn leven gehad (de pijl) maar ik wil er eigenlijk mee zeggen dat het voorbestemd was om elkaar tegen te komen ..zo zie ik het.

Oh wat komt mij dit bekend voor laugh
letterlijk!
Cialara
Cialara jun 19 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: Eniroj
Ik heb een aantal keuzes voor jullie opgeschreven waar jullie mogelijk een bijzonder gevoel bij hebben. Kun je je in geen enkel soort leven vinden, dan kun je zelf nog iets noemen.

De keuze's zijn:

1) Gewoon een mens op deze aardbol
2) Een mens die een leven had als heks, tovenaar/tovenares, (hoge)priester(es), magiër of sjamaan.
3) Een elementwezen (elfje, kabouter, fee, eenhoorn of een ander dier)
4) Een engel
5) Een zeemeermin/man
6) Iets tussen 2 en 4 in...
7) Een magische- of heilige ridder die ten strijde trekt tegen ordeloosheid en onrecht
8 ) Een sterrenmens van een andere planeet

alle punten JA, behalve de zeemeermin,
en wat mag ik me voorstellen bij vraagje zes?De engelmens? Ja

Ja Bellefleur, ik zie jou wel als elfje door het bos huppelen! Lijkt me echt iets voor jou wink

Bij 6 wordt inderdaad gerefereerd naar een engelmens die als heks, tovenaar, wijze enz. heeft geleefd.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 19 '09
Origineel bericht van: Larapinta
En mag ik je dan vragen hoe je daar achter bent gekomen? Is dat een Weten, of heb je een sessie gehad, zoals regressietherapie?

Allebei. Het is een weten dat ik had, daarnaast is het via een medium ook doorgegeven die via mijn overleden oma, dit doorgaf en via regressie ben ik ook nog naar dat leven teruggeweest.
Natalie1986
Natalie1986 jun 19 '09
Origineel bericht van: NiMS
En mag ik je dan vragen hoe je daar achter bent gekomen? Is dat een Weten, of heb je een sessie gehad, zoals regressietherapie?

Allebei. Het is een weten dat ik had, daarnaast is het via een medium ook doorgegeven die via mijn overleden oma, dit doorgaf en via regressie ben ik ook nog naar dat leven teruggeweest.

Kan dat zomaar? kost zeker duur dat regressie. Iemand vertelde mij dat je pas in een vorig leven via regressietherapie kan als je echt problemen hebt. Zoals erge angsten terwijl je niet weet waar het vandaan zou komen.
gast
gast jun 19 '09
Ik zou het echt niet weten Heb geen herrineringen van voor mijn 5de levensjaar. Weet wel dat toen ik eenmaal bewust werd van de wereld om me heen dat die totaal anders was als ik dacht dat het was. Maar dit zou je ok kunnen wijden aan een onbevangen kindergeest die het "kwaad" nog niet kent.
Cialara
Cialara jun 19 '09
Ik zal eerlijk zeggen dat ik werkelijk geen flauw idee heb! Pizzabakker in Florence? Alien op de planeet Sirius? Engel? Geen idee. Soms vind ik dat jammer, maar aan de andere kant heb ik ook niet meer het verdriet, schuldgevoelens of de pijn van een vorig leven en voel me daardoor prima!

Waarom ik dit vroeg? Ik ben 2 boeken aan het lezen.

Het ene boek is dat van Doreen Virtue: Engelen op aarde (dit gaat dus over engelmensen! En volgens haar zijn er veel soorten, waaronder die ik bij de opening van dit topic heb genoemd)

Het andere boek is van Marion Bradley; Vrouwe van Avalon. Hierin komen ook allerlei verschillende figuren voor; druïden, priesteressen, elfjes en feeen...

En toen zat ik gewoon te fylosoferen wat de relatie zou kunnen zijn tussen wat Hans bij een aantal personen hier heeft waargenomen en wat er in het boek van Doreen Virtue staat... maar ik kan nog geen enkele relatie ontdekken wink
Natalie1986
Natalie1986 jun 19 '09
Ik heb ook veel boeken van avalon ik ben er helemaal weg van!

Het is een soort herkenning dat je hebt. Ik wil ook perse naar avalon winkvandaar dat er in mijn e-mail avalon staat haha.

heerlijk die avalon boeken!!
admin
admin jun 19 '09
Toen ik een jaar of 18 was, heb ik overdag "spontaan", een paar visioenen gehad, over een "ridderleven". Ze staan me helder voor de geest. Een soort van "Arthur-visioen" .. Paarden met van die doeken eroverheen, ik had een zwarte en zat achter iemand aan die een paard had met een zo een witte doek .. toen ik hem had gevonden was deze ten einde. In dezelfde tijd kreeg ik nog een andere .. ik stond in de kerk die gigantisch groot was en ging trouwen .. de vrouw die naast me stond was totaal gesluierd en ik kon haar gezicht niet zien .. maar degene die sprak (een geestelijke) zei u trouwt in het aangezicht van God, de rest van de tekst kan ik me niet herinneren, maar ik moest knielen en werd net zoals men iemand riddert met een stok en een bol eraan aangetikt. Ik keek naar mijn vrouw en ik wat ik voelde was dat ik zielsveel van haar hield. Daarna hield het op ..
Natalie1986
Natalie1986 jun 19 '09
Wauw Bart wat mooi dat je die visioenen zag!
admin
admin jun 19 '09
Meannn, Bart, wat mooi!!!

Er staan mij ook beelden voor, maar dan denk ik dat ik ze duidelijk kan krijgen en dan vervagen ze weer. Met name als kind had ik dat veel. Maar ik werd altijd als een verlegen kind gezien, dat liever op haar kamer zat, dan sociaal was. Dus dan verdring je bepaalde beelden.
Heel langzaam hoop ik dat ze weer terug komen. Maar zo duidelijk als jij zal ik het nooit kunnen krijgen denk ik. Maar never say never again wink

Liefs,
Marjan
Lein
Lein jun 19 '09
Hallo!

Heb een groot vermoeden dat ik geleefd heb tijdens de 2e wereld oorlog als een Joods persoon. En hoogstwaarschijnlijk heb ik ook in een concentratiekamp gezeten toen (en misschien eindigde daar dat vorige leven ook...)
Waarom?...tjsa, dat is een soort van intuitief gevoel.
Voel me al mn leven lang erg aangetrokken door allerlei info over de 2e wereldoorlog en heb iets met het Joodse geloof (terwijl ik helemaal niet Joods ben). Verder link ik mijn onrustige gevoelens wb. het me opgejaagd voelen, het voelen dat er op mij neer wordt gekeken en het 'opgesloten' voelen ook aan dat vorige leven. Kan niet zo goed uitleggen allemaal....

Heb een poos terug eens een soort van ontspanningsoefening gedaan met een therapeut. Ik zakte toen wat weg en heb toen beelden te zien gekregen alsof ik me in een barak bevond.

Ik woon en werk vlakbij een militaire luchtbasis. Af en toe zijn er luchtshows met gevechtsvliegtuigen en wanneer er zo'n show is kan ik mij heel angstig voelen. Het liefst zou ik dan willen wegkruipen. Ben ook wel eens 'zomaar' gaan huilen terwijl er zo'n luchtshow aan de gang was... Werd er superemotioneel van.

Verder ben ik in 1972 geboren en heb ergens gehoord/gelezen dat mensen die begin jaren 70 geboren zijn vaak een reincarnatie zijn van mensen die tijdens de 2e wereld oorlog geleefd hebben en toen gestrorven zijn. Weet helaas niet meer waar ik het gehoord of gelezen heb...

Wel bijzonder dit.... Ik denk er over dit eens goed na te (laten) gaan, maar moet hiervoor nog de juiste persoon/therapeut vinden...

Groet, Lein
admin
admin jun 20 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
Wauw Bart wat mooi dat je die visioenen zag!

Meannn, Bart, wat mooi!!!

Er staan mij ook beelden voor, maar dan denk ik dat ik ze duidelijk kan krijgen en dan vervagen ze weer. Met name als kind had ik dat veel. Maar ik werd altijd als een verlegen kind gezien, dat liever op haar kamer zat, dan sociaal was. Dus dan verdring je bepaalde beelden.
Heel langzaam hoop ik dat ze weer terug komen. Maar zo duidelijk als jij zal ik het nooit kunnen krijgen denk ik. Maar never say never again wink

Liefs,
Marjan

Het hoort ook bij bepaalde fases ben ik achter gekomen, zo was er nog niet zo lang geleden nog een paar dingen "gebeurd". Nadat mijn vrouw een miskraam heeft gehad zag ik beelden van een vrouw rond het jaar 1800 nog wat (zag het aan de hand van de kleding). Die vrouw was ik en het was in samenhang met die miskraam.. er zat een gevoel bij.. weet alleen niet meer goed wat .. de volgende dag voordat ik echt wakker werd (of al wakker was) zat het meisje wat geboren zou worden naast me op het kussen. Ze was een jaar of 7 daar. Ze zat me te vertellen dat het goed was zo dat dit was gebeurd, dat ze op mijn dochter zou letten en dat het zo moest zijn. Het was fijn en ik had er ook helemaal vrede mee uiteindelijk, net zoals mijn vrouw. Rare verhalen, maar toch waar gebeurd.
admin
admin jun 20 '09
Ik ben vast een trol of zo geweest... laugh
admin
admin jun 20 '09
Hahaha tongueHoezo Karin laugh
Cialara
Cialara jun 20 '09
Ha ha, ik ben denk ik een zeemeermens geweest... ik zwem nog steeds graag in zee. Als kind zwom ik zelfs in de allerkoudste wateren wink
Islandlady
Islandlady jun 21 '09
Het is mij ooit wel eens verteld maar ik heb het niet echt onthouden. Zou het zelf ook niet weten eigenlijk. Weet wel dat ik al eerder hier geweest ben maar hoe wat en wanneer?

Wat ik wel had toen ik voor het eerst op Sint Maarten kwam het gevoel van 'thuiskomen' en een deja vu. He dit ken ik en komt me bekend voor. Heb het nooit onderzocht verder.
admin
admin jun 21 '09
Ik heb wel herinneringen aan een vorig leven, maar die houd ik voor mezelf.
In dat leven was ik met iemand samen die nu nog om me heen hangt, het voelt enorm goed dat die persoon nog op me past.

Was een grapje hoor Bart, alhoewel ik wel een enorm natuurmens ben en ik me haast niet kan voorstellen dat dat ooit in een vorig leven anders zou zijn geweest.
Wat wel opviel vroeger was dat ik als klein meisje al veel rituelen in de natuur uitvoerde zonder daar maar ooit iets over te hebben gelezen of gehoord.
De trol vind ik een grappig wezentje, elven heb ik zat in huis staan, maar daar zie ik niet mezelf in, te lief.
Eruan
Eruan jun 21 '09
Ik heb helemaal geen herinneringen of gevoelens van vorige levens.
Wel heb ik vanaf erg jonge leeftijd iets bijzonders met paarden gehad.
gast
gast jun 21 '09
Jij ook al Annik smileAl vanaf ik kan lopen en praten heb ik het alleen maar over paarden en ging ik naar ieder paard dat ik zag toe. Tot schrik van mijn moeder, want ik liep er zo onder door. Ging zelfs peentjes jatten en naar het paard brengen dat wel eens beneden bij de flat waar ik woonde stond.
Beide ouders hadden niets met paarden, dus waar dat vandaan komt is me een raadsel. (vorig leven?)
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420