Loading...
nl

Miyase.

miyase
miyase jun 16 '09
Even voorstellen, was het vergeten ^^ ..

Ik heet Miyase, ja het klinkt raar heh? laughZegt iedereen (:
Het betekent: een zeldzame bloem met 7 kleuren smileEn een soort steen (: Het past, want ik ben gek op (Edel)stenen ^^
Oh, en ik ben 13 jaar.

Ik hou enorm veel om mensen blij te maken =D Ben snel geinteresseert en ik kan altijd wel luisteren :] Als ik iemand kwets, kwets ik mezelf ook. Ik kwets mezelf dan zelfs erger. En het past niet bij mij, dus iemand pijn doen of kwetsen doe ik niet!

Soms kan ik opeens agressief zijn of ziek worden, en kan ik ook veranderen in iemand die helemaal niet past bij mij, maar het gaat snel over en gebeurt niet zo vaak.. blush


Ik ben hooggevoelig (hsp) .. Niet altijd leuk, maar ik ben er stiekem wel blij mee.

Ik heb wel veel bijgeleerd door merudi en leer nog steeds, dus ik denk dat ik wel vaak online zal zijn. ^^

Ja dat was het dus (:
Delen:
admin
admin jun 16 '09
Hoi Miyase,

Aangenaam .. vind het leuk dat je hier bent smile

Groetjes,
Bart
admin
admin jun 16 '09
Hoi Miyase

Voel je welkom!

Groetjes,
Marjan
admin
admin jun 16 '09
Miyase, welkom!
Emuca
Emuca jun 16 '09
Welkom hier!
Richie Richard
Richie Richard jun 16 '09
Welkom! En ik vier feest, ik ben niet langer meer de jongste!
Cialara
Cialara jun 16 '09
Hoi Myase, welkom hier smile

Groetjes Jorine
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 16 '09
Hoi Myase, van harte welkom op Merudi. Leuk dat je je hebt aangemeld en hier al veel geleerd hebt. Waarschijnlijk kunnen we ook nog heel veel van jou leren!
Beschermengel
Beschermengel jun 17 '09

Hallo Miyase van Harte welkom!
Eruan
Eruan jun 17 '09
Heey Miyase!

Welkom hier!
Veel plezier met alles wat je leert en wat je ons kan leren.

Groetjes Anniek
Maris1976
Maris1976 jun 17 '09
Hoiiiii leuk dat je erbij bent, welkom laugh
Natalie1986
Natalie1986 jun 17 '09
Hallo Miyase

Welkom op dit forum!

Ik hoop dat je het snel naar je zin zult hebben..

Veel liefs Natalie
Lena
Lena jun 17 '09
smilehallo miyase
admin
admin jun 17 '09
Kom ik weer....
Weten jouw ouders dat jij als dertienjarig meisje je foto's op internet zet?
Ik zeg niet dat hier rare dingen gebeuren, maar ik weet wel dat mijn dochter dat niet zou mogen.
Ja hyves en dan houd het op, ook zou zij van mij niet op forums mogen zo jong al en met dertien (jij 13 mijn dochter nu 11) natuurlijk ook nog best lekker naief.
Ben ik de enige moeder die zo denkt, of zijn er meer?
Emuca
Emuca jun 17 '09
Ik was 9 toen ik op forums kwam.. smileEn ik denk dat hyves enger is dan een forum... maarja.. dat is mijn mening.

Is je naam trouwens japans, Miyase? smile
Eruan
Eruan jun 17 '09
@Karin: Ik vind hyves eigenlijk gevaarlijker, omdat daar Echt iedereen op komt.
Fora trekken toch andere mensen aan, ik was bijvoorbeeld 12 toen ik me aansloot bij een paardenforum, en er is tot nu toe nog nooit ook maar iets is gebeurd. Op hyves heb je sneller dat je rare berichtjes krijgt, en wanneer er op een forum iets gebeurt is er al gauw een mod die de boel recht zet.
Maris1976
Maris1976 jun 17 '09
hmmm ik heb het ook, ook het tijdstip vond ik laat, maar goed misschien had ze toen nog geen slaap, was tegen 22:30.

Komt omdat ik een buurmeid heb van bijna 13 en dat is zeg maar op dit moment mijn enige voorbeeld, maar die mag zeg maar ook niet zomaar op elk fora en foto's plaatsen, wel heeft ze een laptop op haar kamer en ook dat vind die moeder niet zo leuk, maar daar bemoei ik me niet tegenaan, dat is van hun.
admin
admin jun 17 '09
Hyves kun je afschermen, vrienden van vrienden kunnen er bij mij niet op.
Pm'metjes kunnen niet gezien worden en je email adres is zo gevonden, maar dat is met hyves ook natuurlijk.
Ik vroeg het me gewoon af, ze is nog zo jong en dan komt die kloek weer naar boven, heb ik nogal eens..

Maareh van harte welkom Miyase!
admin
admin jun 17 '09
Als moeder zijnde weet je wat je kind aankan. Mijn dochter is vroegwijs, en dat is Miyase ook naar mijn gevoel blush
Controle uitoefenen, dat is heel belangrijk, maar verder hou je het in deze tijd niet meer tegen.
Islandlady
Islandlady jun 18 '09
Hoi Miyase,

Welkom hier!

Bea

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki