Loading...
nl

hand voor m'n chakra's....

admin
admin jun 16 '09

Ik krijg veel vreemde energie binnen van anderen, tijdens contakt met mensen, ook via de Pc.
als ik nu mijn handpalm op mijn derde oog hou, krijg ik blijkbaar terug mijn normale gevoel, zoals ik mezelf ben.
En ook op mijn hoofd aan de kruin, voelt het enorm in een tuitje trekken.
Daar leg ik mijn hand ook op , spontaan, en dat helpt, want dan voel ik een enorme stilte en vrede .
Doe ik mijn handpalm weg om te schrijven vb, komt die vreemde energie terug binnen. Die veel drukker is, en ongemakkelijk.
Ik weet dat ik als kind thuis altijd met m'n hand aan mijn hoofd zat, overal waar mijn familie was zat ik met mijn handpalm aan mijn voorhoofd.
Dat werd toen als associaal beschouwd, en moest ik mijn hand van het hoofd houden.
Ik zei maar dat ik hoofdpijn had, wat omdenduur ook was.

Het is iets dat blijkbaar nu terug komt, omdat veel slapende gaves van me terug in actie treden, vermoed ik. Op zich is mijn zesde en zevende chakra al lang open, maar nu blijkt dat daar vanalles aan het gebeuren is.

Iemand enig idee? Of herkenbaar?
Delen:
admin
admin jun 16 '09
Dat laatste - jazeker, absoluut. Bij mij is het zevende chakra al erg groot (zei ook mijn reiki master, die sprak van 4 meter), maar wat ik met name ervaar is de beweging en ontwikkeling van het zesde chakra, het derde oog. Daar gebeurt vanalles, maar wat precies is onduidelijk. Er ontwikelt zich iets, later zal wel blijken wat het wordt. Het gevoel is niet onaangenaam.
admin
admin jun 16 '09
aha,ja hetzelfde dus hier bij mij.
ik ervaar de ontwikkeling van zesde en zevende, ik voel en hoor het draaien zal ik zeggen.
Maar nu ik er al een hele tijd mijn hand heb opgelegd (op de zevende) gaat het beter, wordt het wat rustiger.
Beschermengel
Beschermengel jun 16 '09
Quote:
Ik krijg veel vreemde energie binnen van anderen, tijdens contakt met mensen, ook via de Pc.

Dat ervaar ik ook als ik achter de pc zit, er komt allerlij informatie binnen, wat absoluut niet van mij is. Ik zie het als telepathie en het is zowel van mensen waarmee ik klets als zomaar van (bekende) andere mensen of familie. Ik heb dit pas sinds kort hoor.
Ook gaat mijn hoofd soms behoorlijk suizen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 16 '09
Welkom in de wereld waarin alles en iedereen met elkaar verbonden is wink.
Het collectief begint zo steeds meer werkelijkheid te worden laugh.
admin
admin jun 16 '09
juig juig!!! laugh
Ik zei daarnet nog.. contouren verdwijnen, en we zijn allen hetzelfde.
admin
admin jun 16 '09
Hans ben jij ook ingewijd in de tibetan Fire serpent- symbool?
http://www.soulandart.com/nl/artwork/schilderijen/fire_serpent.htm

Heb ik daarnet gebruikt.
Voor de pc zitten , geeft mij ook oorsuizingen, Beschermengel.
Ik probeer nu zoveel mogelijk weer te draineren via mijn voeten de aarde in.
Echt kanaal worden, is wat er aan het gebeuren is!
admin
admin jun 16 '09
Ik lees dit met heel veel interesse ... ik "betrap" mezelf er namelijk ook op dat als ik aan het lezen ben, ik mijn hand óf op mijn derde oog hou óf op mijn zonnevlecht.

Liefs
Beschermengel
Beschermengel jun 16 '09
Quote:
Welkom in de wereld waarin alles en iedereen met elkaar verbonden is .
Het collectief begint zo steeds meer werkelijkheid te worden .


Leuk! smile
admin
admin jun 16 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Hans ben jij ook ingewijd in de tibetan Fire serpent- symbool?

Nee, wel de Zonar en de Harth.
Dit is wel een mooi symbool.
Natalie1986
Natalie1986 jun 17 '09
Wauw Bellefleur,

het lijkt net of ik zelf spreek. Als je teveel dingen doorkrijgt kan je het dan niet afsluiten?
Sommige dingen wil ik echt niet weten namelijk frown
admin
admin jun 17 '09
wel schat, ik zal zeggen,
ik weet soms ook niet altijd hoe om te gaan met dat wat ik aan energie van andere doorkrijg.
Volgens mij is dat de rede waarom het bij me een beetje stockeert, en dan vervelend wordt.
Maar ik ben bezig met er wat aan te doen..
Misschien verzet ik me in datgene wat ik hoor? Ik neem dit op mij terwijl dat juist niet hoeft?
Draag ik anderen te veel?
Ik zou het graag weten, en de juiste dosis willen hanteren voor al deze zaken!
dromer
dromer jun 17 '09

jaa wel herkenbaar, grappig!
Bij mij gaat het vaak tintelen boven op mijn hoofd als ik wat lees of met mensen praat. Dan denk ik... oh nee de sluizen gaan weer open en als ik het niet wil dan draai ik in gedachten m'n kruinchakra wat dichter, net als een kraan wink
Voordat ik de straat op ga maak ik mijn aura lekker schoon en trek hem dicht om me heen want anders voel ik alles van iedereen en dat maakt me vreselijk moe!
Eruan
Eruan jun 17 '09
Ik bedacht me net vanmiddag dat ik wanneer ik een toets moet maken, of zit te lezen altijd met mijn hand voor mijn derde oog zit. Als ik hem weghaal, word ik meteen erg onrustig, dus zo maak ik mijn toetsen met mijn hand voor mijn hoofd.
Emuca
Emuca jun 17 '09
He! Dat heb ik ook heel vaak. De meeste toetsen maak ik altijd met mijn hand op mijn voorhoofd. smile
admin
admin jun 17 '09
Nu ik dit weer zit te lezen, zit ik wederom met mijn hand op mijn voorhoofd. Die voelt ook dan wat warm aan wink
lia
lia jul 9 '09
Hallo allemaal,

Ook voor mij een heel bekend verschijnsel en waar ik het meeste aan heb is zoveel mogelijk aarden en doorstromen zodat zoals Bellefleur ook al zei je een echt hol kanaal wordt.

Ik heb de ervaring dat als ik m'n chakra's afsluit ik inderdaad niet meer de vreemde energie binnenkrijg maar uiteindelijk toch ook een deel van mezelf afsluit en daardoor de Verbinding mis en dat voelt ook heel onprettig.

Afsluiten doe ik alleen nog maar in situaties die echt heel veel spanning hebben zoals bv. op vliegvelden en in vliegtuigen nog erger. Als ik daar niet goed door kan stromen voel ik me net een electriciteitskastje.En voordat ik dit doorhad, had ik in een vliegtuig ook altijd een afschuwelijke hoofdpijn.(nu nooit meer last van)

groeten, Lia

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki