Loading...
nl

"je stelt je aan!"

miyase
miyase jun 15 '09
Hoi, ik ben Miyase en ik ben 13.
Ik heb gemerkt dat ik verschillende dingen heb meegemaakt die met parapsychologie heeft te maken. Ik kon het meer toen ik veel kleiner was.
Het kan stom klinken, maar ik geloof dat ik al altijd zoiets had. Misschien ondekte ik het een beetje vroeg. Of ik ben ermee geboren. Of ik weet het niet laugh

Ik geef een voorbeeld: Ik hoorde stemmen. Het kon misschien mijn gids zijn.
Het was een bijzonder stem. Nu hoor ik alleen gefluister... Maar vroeger kon ik het heel net horen. Het hielp mij. Soms wilde ik dingen niet doen, maar toen hoorde ik stemmen zoals 'Doe het, Miyase'. En ik was helemaal niet bang..
Of iets dat ik nooit vergeet is dat er een heel groot stuk hout was op een kast, en ik stond daarvoor. En een moment zag ik dat hij op mij viel. Maar dan zag ik hem naast me liggen... Ik voel me best vereerd daarvoor smile

Ik zie al heel mijn leven aura's. Ik herinner nog van toen ik kleiner was 'Mama, ik heb een bril nodig!' zei. Niet omdat ik slecht zag, maar door aura's.
Ik voel ze ook.. Ik zie niet alleen aura's rond mensen, dieren en voorwerpen, maar overal. Zo kan ik de sfeer eigenlijk wel voelen en zien. Als het heel heftig en sterk is, kan ik het zo goed voelen dat ik misselijk kan voelen.

Ik kan zien hoe mensen zijn. Dit is weer niet iets dat ik heb geleerd. Ik heb het altijd al gehad. Dan probeer ik diegene te ontcijferen zegmaar. En dat lukt heel vaak. Met foto's gaat het minder goed, maar ik kan het soms wel.. Als ik diegene's ogen kan zien, komen er veel dingen in me op. Als diegene zich goed voelt op het foto verschijnt er op het eerste seconde een glimlach op mijn gezicht, onbewust. smile

Met kristallen/edelstenen heb ik een heel aparte band. Ik heb er nu 3, en ik ben er altijd mee bezig xD Als ik thuis ben zie je me heel vaak met een kristal in mijn handen. Ik weet niet wat ik met ze doe, maar het geeft een goed gevoel om ze vast te houden. Ik heb er nu zo'n band mee dat ik wel soms tegen ze kan praten laugh

Ik kan voelen wat anderen voelen, ik kan ziek worden als anderen dat ook zijn.
Ik heb last van prikkels. Ookal verbergt iemand het, kan ik zien en voelen als iemand zich niet goed voelt.
Ik geef altijd advies. smileZelfs mijn ouders vertellen mij dingen, ik kan ze dan heel goed troosten en ik probeer het juiste te vertellen. Ik voel eigenlijk een wijze mens in mezelf terwijl ik 13 ben. Ik kan het verschil tussen goed en slecht heel goed zien, en er goed bij denken. smile

Ik voel mijn energie stromen in mijn lichaam. Ik kan het heel makkelijk een richting geven. Ik weet niet of het iets speciaals is. Ik weet niet of iedereen het heeft bedoel ik dus.

Ik zie regelmatig zwarte dingen rond me heen en zeker in mijn kamer. Ik ben niet bang, maar ik voel me dan niet altijd alleen.

Telepathie.. Vroeger roepte ik volgens mij onbewust mensen. Want ik kwam ze tegen. Zoals een groepswerk, waar leerkrachten beslissen wie er in de groep zal zijn. Dan waren het bijna altijd mensen met wie ik wilde werken.

Ik heb een hele andere wereld in mijzelf, een droom voor een betere wereld, een droom waar ik zegmaar meer kan, meer respect verdien, een voorbeeld kan zijn.. Soms kan ik mezelf even verliezen. Zelfs in de klas. Dan lijkt het alsof ik even weg ben, en niet op aarde ben. Ik hoor dan ook niks.
Zoals een keer in de klas. Ik keek alleen voor me. En me vriendinnen vertelden me later: 'Leerkracht was heel boos op je! Waarom gaf je geen antwoord? Ze roepte naar je!' Ik was helemaal geshokeert. Ik heb het ook wel is in me kamer als ik muziek luister. Ik ben er een keer naar de psycholoog voor moeten gaan..

Ik probeer deze dingen soms te vertellen. Maar iedereen zegt dat ik me aanstel, en dat soort dingen niet bestaan.
Ik probeer mensen te overtuigen dat parapsychologie bestaat, en dat als je dingen daarvan kan je je veel beter kan voelen. Maar nope, vele willen me niet geloven. Ze willen meestal bewijs. Ik laat videos zien, ik laat ze dingen lezen. Maar nee dat is niet genoeg voor hun..

Ohja, en ik merk ook dat mijn eigenschappen veel lijken op de eigenschappen van kristalkinderen.
Het geeft een goed gevoel om te denken dat ik het misschien ben. Maar als ik erachter kom dat ik het ben gaat er niet zoveel veranderen. Het krijgt alleen een naam. Eigenschappen had ik altijd al smile

Denken jullie dat ik me ook aanstel?
Ik wilde het delen.. Ik hou er namelijk van als mensen erop reageren, en hun mening vertellen van wat het kan zijn.
Zo kan ik het van meerdere kanten bekijken smile

& ja inderdaad het is heel lang, sorry smile
Delen:
Emuca
Emuca jun 15 '09
Waarom zou je je aanstellen? Jij bent wie je bent, of je nou dingen hoort, voelt, ruikt of ziet. Jij bent jij en daar mag je trots op zijn.

Ik weet hoe het is om van kleins af aan al dingen mee te maken.
admin
admin jun 15 '09
He, dag Myase! Welkom hoor,
en het lijkt wel of je over mij praat toen ik zo jong was als jij.
Dus vind het allemaal niet vreemd,of aanstellerij, integendeel.
En vraag maar zoveel je zin hebt!
Helma
Helma jun 15 '09
Indrukwekkend verhaal, Miyase! En nee, je stelt je niet aan: jammer, dat je in een omgeving zit waarin je de juiste mensen niet tegenkomt die jou kunnen bevestigen. Twijfel niet aan jezelf, want er zijn zooooo veel mensen die jouw ervaringen herkennen!
Knap van je, dat je het zo goed weet te benoemen allemaal: ik zou zeggen, deel het lekker hier, je bent omringt door gelijkgestemden!

Liefs, Helma.
Lena
Lena jun 15 '09

Ik hou er namelijk van als mensen erop reageren, en hun mening vertellen van wat het kan zijn.
Zo kan ik het van meerdere kanten bekijken


dan ben je hier op een plek waar dat kan..
wink
Maryssa
Maryssa jun 15 '09
Bijzonder en openhartig zoals je verteld over wat je meemaakt. Je stelt je zeker niet aan maar helaas zijn er veel mensen die datgene wat ze niet kennen, afdoen als onzin. Lees mee en typ mee hier, er zijn genoeg gelijkgestemden om je te bevestigen in wat je ervaart.
admin
admin jun 15 '09
Je bent hier op het juiste forum belandt.
Er staat niets in je verhaal wat uit de toon valt.
Dus: van harte welkom!
admin
admin jun 15 '09
Hoi Miyase, ik ben geen dertien meer maar kan me wel herkennen zoals jij jezelf beschrijft. Van vroeger dan, ik heb me ooit ergens afgesloten en langzaam komt er veel terug.
Ik heb er respect voor dat jij als mens van dertien zo enorm goed je gevoelens kan verwoorden, daar kan menig volwassene nog wat van leren!
Chapeau!
Eruan
Eruan jun 15 '09
Ik moet zeggen dat je echt heel volwassen schrijft! Heel knap van je.
En je moet weten dat je je echt niet aanstelt!
Knap van je!
admin
admin jun 15 '09
Hey Miyase!

Je klinkt wijs en niet vreemd of raar. Je stelt je niet aan en je vertelt waar ik me vroeger voor heb teruggetrokken. Het is juist mooi dat er nu plekken zijn, zoals hier op Merudi, waar je erover kunt praten. En ook kunt werken.
Ik bedoel, probeer maar eens een foto te lezen, probeer mee te lezen en te reageren vanuit je gevoel. Jij leert van ons en wij leren van jou!!

Voel je gewoon warm welkom!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 15 '09
Hey wat goed dat je zo goed weet wie je bent! Ik wou dat ik op jouw leeftijd mezelf al zo goed kende. Je bent echt niet anders dan de meeste van ons! De meesten weten precies hoe je je voelt en ik wil je dan ook van harte welkom heten hier.

Voel je thuis en hier is niets te gek smile.
Maris1976
Maris1976 jun 16 '09
Wat een mooi duidelijk omschreven verhaal, ik herken mezelf een beetje in je als kind, behalve de aura's dan. Alleen ik dacht als kind dat het normaal was, dat iedereen zich zo voelde.

Welkom hier smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki