Loading...
nl

Foto van Miyase :D

miyase
miyase jun 15 '09
Hallo, ik ben Miyase en ik ben 13 jaar :]

Mijn foto:

Alvast bedankt smile
Delen:
miyase
miyase jun 15 '09
Het valt me stiekem op dat er op andere topics zo snel wordt beantwoord ^^'

Ik ben wel heel erg benieuwd :] Hopelijk krijg ik snel een reactie n_n
Lena
Lena jun 15 '09
smileniet alle foto-lezers zijn altijd aanwezig,dus soms moet je even geduld hebben
miyase
miyase jun 15 '09
Oke.. smile
Maryssa
Maryssa jun 15 '09
Deze foto is zo bewerkt en bewogen dat ik hem niet kan lezen. Heb je een duidelijkere; minder bewerkte foto van jezelf liefst in kleur?
admin
admin jun 15 '09
Ik zie prachtige ogen, maar alles is enorm blauwig en wazig.
miyase
miyase jun 15 '09
Ik heb hem niet bewerkt hoor ^^
Maar ik zal er een andere posten dan (:

Is deze beter?

Emuca
Emuca jun 15 '09
webcam foto neem ik aan? wink

Ik ben niet echt een fotolezer hoor.. maar voel je je soms ergens teleurgesteld over? Is iets je tegengevallen of heeft iemand iets gedaan wat je niet goedkeurt?
miyase
miyase jun 15 '09
Nee eigenlijk niet.. Wel een verdriet maar geen teleurstelling..

Als dat weer niet net is zou ik HEEL graag willen als jullie mijn kinderfoto willen lezen. Dat wil ik al zo lang (:

Emuca
Emuca jun 15 '09
AAHh! Jij bent ook al zo'n lief kindje. Kinderfoto's zijn lief. Ik zie wel een vlaag wijsheid bij jou als kleintje. Alsof jij de wereld niet helemaal bekijkt zoals de meeste dat doen. Hoe oud was je daar?
Richie Richard
Richie Richard jun 16 '09
ik zeg.. 3 a 4 jaar.. En god.. wat lijk jij op mijn zus..
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 22 '09
Hoi,

Ik zie dat je foto nog niet gelezen is, wil je nog steeds een lezing?
miyase
miyase jun 23 '09
Ja!! heel graag =]
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 23 '09
Hoi Miyase,

Ik lees graag je foto. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt. Het is alweer een tijdje geleden dat ik gelezen heb, dus ik moet weer even opwarmen laugh. Ik heb overigens de eerste foto gebruikt.

Je bent heel nieuwschierig en wilt alles weten. Je hebt je oren echt op stokjes. Je bent erg onzeker over jezelf en vind jezelf best stom. Alsof je alles niet zo goed doet.

Ik zie ook dat je niet helemaal gelukkig bent. Ik denk dat je vriendjes / vriendinnetjes mist waar je een goede aansluiting bij kunt vinden. Je bent best alleen want ze begrijpen je eigenlijk niet zo goed.

Je zou wat makkelijker voor jezelf mogen zijn.

Je bent heel gevoelig voor stemmingen om je heen en voelt heel goed of iemand boos, kwaad of rustig is.

Ik zie ook dat je veel van dieren houdt. Misschien is paardrijden iets voor je? In ieder geval heb ik het idee dat je een hondje hebt waar je heel dol op bent.

Je bent heel serieus en denkt veel na over het leven. Je kan je best druk maken over het onrecht in de wereld en de ellende die je ziet. Je zou het graag willen veranderen, maar je hebt geen idee hoe je dit zou moeten doen.

Goed, dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.
miyase
miyase jun 24 '09
Origineel bericht van: NiMS
Hoi Miyase,

Ik lees graag je foto. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt. Het is alweer een tijdje geleden dat ik gelezen heb, dus ik moet weer even opwarmen laugh. Ik heb overigens de eerste foto gebruikt.

Je bent heel nieuwschierig en wilt alles weten. Je hebt je oren echt op stokjes. Je bent erg onzeker over jezelf en vind jezelf best stom. Alsof je alles niet zo goed doet.

Ik zie ook dat je niet helemaal gelukkig bent. Ik denk dat je vriendjes / vriendinnetjes mist waar je een goede aansluiting bij kunt vinden. Je bent best alleen want ze begrijpen je eigenlijk niet zo goed.

Je zou wat makkelijker voor jezelf mogen zijn.

Je bent heel gevoelig voor stemmingen om je heen en voelt heel goed of iemand boos, kwaad of rustig is.

Ik zie ook dat je veel van dieren houdt. Misschien is paardrijden iets voor je? In ieder geval heb ik het idee dat je een hondje hebt waar je heel dol op bent.

Je bent heel serieus en denkt veel na over het leven. Je kan je best druk maken over het onrecht in de wereld en de ellende die je ziet. Je zou het graag willen veranderen, maar je hebt geen idee hoe je dit zou moeten doen.

Goed, dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.

Wauw! ik hoef helemaal niet om alles klopt/niet klopt te schrijven want ze kloppen echt allemaal!!
Alleen 'je bent heel serieus' klopt half, dat ben ik soms helemaal niet :]
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 25 '09
Hey bedankt voor je reactie. Ik ben benieuwd of je nog meer van jezelf gaat delen op het forum. Of lees je liever?
miyase
miyase jul 13 '09
Allebij eigenlijk wel smileIk denk dat ik nog veel zal delen eigenlijk laugh

Ik zou heel graag willen dat jullie ook mijn foto lezen van toen ik kleiner was blushWie het wilt natuurlijk! ben heel erg beniewd =]

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki