Hoi Miyase,
Ik lees graag je foto. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt. Het is alweer een tijdje geleden dat ik gelezen heb, dus ik moet weer even opwarmen
. Ik heb overigens de eerste foto gebruikt.
Je bent heel nieuwschierig en wilt alles weten. Je hebt je oren echt op stokjes. Je bent erg onzeker over jezelf en vind jezelf best stom. Alsof je alles niet zo goed doet.
Ik zie ook dat je niet helemaal gelukkig bent. Ik denk dat je vriendjes / vriendinnetjes mist waar je een goede aansluiting bij kunt vinden. Je bent best alleen want ze begrijpen je eigenlijk niet zo goed.
Je zou wat makkelijker voor jezelf mogen zijn.
Je bent heel gevoelig voor stemmingen om je heen en voelt heel goed of iemand boos, kwaad of rustig is.
Ik zie ook dat je veel van dieren houdt. Misschien is paardrijden iets voor je? In ieder geval heb ik het idee dat je een hondje hebt waar je heel dol op bent.
Je bent heel serieus en denkt veel na over het leven. Je kan je best druk maken over het onrecht in de wereld en de ellende die je ziet. Je zou het graag willen veranderen, maar je hebt geen idee hoe je dit zou moeten doen.
Goed, dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.