Loading...
nl

vreemde droom gecombineerd met slaapverlamming

IrisHolly
IrisHolly jun 14 '09
vanochtend kreeg ik een vreemde droom.
Met slaapverlamming(iets wat ik regelmatig heb)
Ik probeerde wakker te worden maar dat lukte me echt niet.
Ik zag dat ik een deur door ging en een gang door "zweefde' Ik kreeg het gevoel dat het een ziekenhuis was, er liepen overal mensen.
Maar aan het einde van de gang kwam ik in een gigantische zaal terecht, ook daar liepen overal mensen.
Alleen kreeg ik hier het gevoel dat het een stations hal /wachtruimte was.
Ook leek niemand me te zien alsof ik onzichtbaar was.
Maar ik kon de mensen wel zien en leek te voelen wat zij voelden.
Toen ging ik naar buiten, ik kwam op een plein dat omringd was met winkeltjes.
Ik werd naar een winkel toegetrokken waar ze feest en verkleed artikelen verkochten.
Ik werd naar binnen getrokken maar er was niemand, de winkel was al gesloten.
Daarna ging mijn droom heel snel.
Ik werd door een sterke kracht door de winkel heen gesleurd, een hele lange gang door en ik belandde in een tunnel die scherpe bochten maakte en ik zag allerlei vreemde tekens.
Daarna kreeg ik het gevoel dat ik in slaap gedwongen werd(niet zo fijn) en ik zag een matrix achtige regen van cijfers, rode cijfers en af en toe kwam er een naar voren, ik weet nog dat het eerste getal wat ik zag een 8 was, verder waren het geloof ik een 7, een 3 en hele vreemde 'getallen' die ik niet ken.
Ondertussen deed ik me best om wakker te worden, wat gelukkig lukte...
Het was dus een hele vage droom en ik hoop dat iemand er een antwoord op heeft...
liefs van Iris
Delen:
admin
admin jun 14 '09
Wat ik daarbij voel ... ik kan geen dromen verklaren hoor shocked

Maar in ieder geval dat je uit jezelf bent getreden en moeite had om in je lichaam terug te keren, omdat wat je meemaakte in je droom, je mee móest maken. Maar hoe en wat......misschien kan een ander dat je vertellen.

Sterkte!!
admin
admin jun 14 '09
Hoi Iris,

Ik kan niet alles verklaren, maar wil wel iets erover zeggen:

Je zegt dat je niet wakker kon worden en de droom moest ondergaan. Dan is het duidelijk dat deze droom een erg belangrijke boodschap voor je is.
Je maakt een soort reis. Eerst in herkenbare dingen, darana wordt het minder realistisch, meer symbolisch. Je ondergaat de reis, wat aangeeft dat je niet zelf stuurt.

Het getal 8 wat je tegenkomt heeft veel betekenissen. Onder meer oneindigheid, succes en relaties.

Het getal 7 staat voor innerlijke wijsheid.

En het getal 3 staat voor gevoel, creativiteit en de heilige drieeenheid, zoals
verleden, heden, toekomst,....
vader, moeder, kind,....
geboorte, leven, dood,...
hemel, aarde, hel,....

De onbekende getallen wijzen denk ik op dingen die je nog gaat leren of ontwikkelen.
Beschermengel
Beschermengel jun 14 '09


Ja slaapverlammingen ....dat heb ik ook een paar keer meegemaakt en volgens mij heeft het met uittreden te maken.

Wel een byzondere met de getallen!
Richie Richard
Richie Richard jun 16 '09
Niet altijd beschermengel. Als je wakker word, wordt eerst een bepaald gedeelte van je hersenen in geschakeld, dit regelt je temperatuur, je zenuwen, je organen e.d. Daarna komt de rest op gang, zodat je kan waarnemen. Het gebeurt gewoon soms, dat je wakker word. Waarbij het verkeerde deel als eerste inschakelt. Maar omdat je niet goed kan waarnemen, gaat dit ook vaak gepaard met hallucinaties. Omdat je niet kan bewegen, heb je het gevoel dat je vast gehouden wordt. (Daar komen vaak de 'Help! ik ben ontvoerd door een aliën' verhaaltjes vandaan)

Wat ik wil zeggen, dat het niet altijd met uittreden te maken heeft. Sterker nog, denk ik dat dit weinig heeft te maken. Het kan wel eens voorkomen, maar ik denk dat het vaker voorkomt dat een bepaald deel te vroeg wordt ingeschakeld.
Beschermengel
Beschermengel jun 17 '09


Dat staat in de wikipedia wat je hierboven schrijft, maar er zijn nog meer theorieën zoals deze:

Volgens paranormale onderzoekers zijn het kwaadaardige entiteiten, aan de aarde gebonden geesten, demonen en heksen die ons tijdens de slaap aanvallen. Te ver gezocht? Denk er dan aan dat de theorie van de slaapverlamming niet alles kan verklaren. Wist u bijvoorbeeld dat soms hele plaatsen (bijvoorbeeld dorpen) gelijktijdig door het Old Hag syndroom overvallen worden?

The old hag syndroom:
Het enige dat men zeker weet is dat het een fenomeen is dat over de hele wereld gekend is. In het Engels noemen ze dit wezen The Old Hag (oude heks). In het Duits kreeg het de naam Mare mee, een oud Germaans woord dat ‘nachtelijke kwelgeest’ betekent. In Zanzibar noemen ze deze entiteit Popobawa en in Japan Kanashibari

Slaapverlamming is ook geen recent fenomeen. Al in de middeleeuwen werden er ervaringen opgetekend van mensen die met The Old Hag in contact waren gekomen. De achtiende eeuwse romantische schilder Henri Fuseli maakte een reeks schilderijen die deze entiteit als onderwerp hadden. The Nightmare in zijn bekendste werk.



Mogelijk is er een natuurlijke verklaring voor dit bizarre verschijnsel. Maar misschien zal ooit blijken dat de entiteiten uit een andere wereld stammen, waar het onderbewuste toegang tot heeft, en die even reëel is dan de wereld buiten ons. Zo beweren enkele paranormale onderzoekers dat het biologische fenomeen van slaapverlamming de persoon zodanig schrik aanjaagt dat ze daardoor ontvankelijker worden voor lage, negatieve astrale dimensies en geesten in de kosmos.

Info.nl.nlInformatie van A tot Z
admin
admin jun 17 '09
Tuurlijk, de heksen weer.... laugh

Inderdaad gaan wij iedere avond met zijn allen op de bezem en vallen iedereen aan in zijn/haar slaap...LOL
Beschermengel
Beschermengel jun 17 '09

hihi .. laugh
admin
admin jun 17 '09
wink
Richie Richard
Richie Richard jun 20 '09
Grappig dat je wikipedia op noemt.. Ik haal nauwelijks informatie van wikipedia.. I just know. Nooit ergens gehoord, nooit ergens gelezen. Gewoon weten. Net zoals ik veel kon vertellen over 0D 1D 2D 3D en 4D
admin
admin jun 20 '09
Kan je mij dan uitleggen wat het verschil is tussen 3D en 5D, de dimensie waar we volgens de lezingen en de gevoelens in 2012 naar over gaan??

Weet daar nog maar weinig van blush
Richie Richard
Richie Richard jun 20 '09
5D heb ik geen idee van eigenlijk.. 4D weet ik wel. Net zo zeer als 0d 1d 2d en 3d..

Maar 5d, nooit over na gedacht..
Beschermengel
Beschermengel jun 20 '09
Heb een nieuw onderwerp gemaakt over de 5e Dimensie smile
admin
admin jun 20 '09
Dank je wel, ga ik even zoeken smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki