Loading...
nl

foto lezen marian??

admin
admin jun 18 '09
ja de rede waarom ik je niet lezen kan, is
er komt niets speciaals door, en je bent een lieverd.

Voor mij ben je "in orde" , dus om een foto te lezen is het goed dat ik "iets" pak waarmee ik kan starten, en dat vind ik hier niet.
En ik heb zoiets van " geniet maar verder" grin
of het kan zijn dat je heel goed bent in het afschermen van jouw eigen zorgjes en dingetjes. En dat is je eigen verantwoordelijkheid natuurlijk.
dromer
dromer jun 18 '09

Hoi Marian!

Nou ik ga eens een poging wagen...

Ik zie een wijze gevoelige vrouw.
Iemand die leeft voor haar familie/gezin.
Iemand die voor anderen zeker onbekenden vaak gesloten is mensen maar tot op bepaalde hoogte binnenlaat.

Verder zien je ogen alles, je bent heel allert. Houd anderen goed in de gaten.
Ik zie je als meisje ineengedoken alsof de wereld soms zo overweldigend voor je was klopt dat?
Dat je mensen soms op een afstand houd is uit angst en onzekerheid dat je niet gekwetst wilt worden.

Van buiten ben je sterk van binnen zit nog een stukje kwetsbaarheid. Hoewel dit echt het laatste stukje is.
Controlefreak, de touwtjes in handen houden.
Heb je soms het gevoel dat je denkt, ze vinden me helemaal niet leuk? Ze zeggen dit maar ze denken dat?

Verder voel ik mijn hoofd, allemaal bubbeltjes die omhoog gaan heel grappig ik weet niet wat dit betekent. Voor mijn gevoel sta je voor een nieuwe fase in je leven. Je heb in het recente verleden veel losgelaten en zit nu echt tegen een hele nieuwe mooie fase aan.
Laat de teugels wat vieren en geniet!
admin
admin jun 18 '09
Beste Marian,

ik heb nog nooit van iemand een foto gelezen, maar ik zal nu een eerste poging wagen. Als er niets van klopt.. hoor ik het graag

Je man / partner is erg ziek (geweest?) iets met hart en vaatziekten denk ik

Je had een aparte band met je vader.. maar ik denk niet dat jullie goed met elkaar overweg konden / kunnen

Je moeder was/is een hele lieve vrouw, waar je een goede band mee hebt / had

Je vraagt je af wat het hoger doel van het leven is en bent hier heel veel mee bezig

Ik zie iets met toneel .. zit je zoon of dochter op de toneelschool ? of heb je zelf altijd aan toneel willen doen

Je hebt veel meegemaakt en hebt veel langs je heen "moeten "laten gaan

Je bent veel wijzer en sterker dan je je laat zien,
en dat weet je ook.

Laat jezelf wat vaker zien !

Je bent een zorgzaam type en erg gevoelig

Je wil nu je leven een nieuwe wending geven

Groetjes Diana
marian
marian jun 18 '09
Origineel bericht van: Artemis
Beste Marian,

ik heb nog nooit van iemand een foto gelezen, maar ik zal nu een eerste poging wagen. Als er niets van klopt.. hoor ik het graag

Je man / partner is erg ziek (geweest?) iets met hart en vaatziekten denk ik
mijn broer heeft daar wel veel problemen mee. zelf heb ik geen partner

Je had een aparte band met je vader.. maar ik denk niet dat jullie goed met elkaar overweg konden / kunnen
mijn vader is helaas in 1982 overleden.had er geen bijzondere band. maar mis hem wel.nog steeds.

Je moeder was/is een hele lieve vrouw, waar je een goede band mee hebt / had
mijn moeder is idd een lieve vrouw.
daar heb ik een redelijke band mee.

Je vraagt je af wat het hoger doel van het leven is en bent hier heel veel mee bezig

Ik zie iets met toneel .. zit je zoon of dochter op de toneelschool ? of heb je zelf altijd aan toneel willen doen
hier kan ik niets mee sorry

Je hebt veel meegemaakt en hebt veel langs je heen "moeten "laten gaan
klopt helemaal

Je bent veel wijzer en sterker dan je je laat zien,
en dat weet je ook.
tsja idd dat kan best eens kloppen

Laat jezelf wat vaker zien !

Je bent een zorgzaam type en erg gevoelig
ook dit klopt als een bus

Je wil nu je leven een nieuwe wending geven
ook waar ben bezig dingen aan het afsluiten

Groetjes Diana

liefs marian en bedankt hoor
marian
marian jun 18 '09
Origineel bericht van: dromer

Hoi Marian!

Nou ik ga eens een poging wagen...

Ik zie een wijze gevoelige vrouw.
--klopt
Iemand die leeft voor haar familie/gezin.
--ook waar
Iemand die voor anderen zeker onbekenden vaak gesloten is mensen maar tot op bepaalde hoogte binnenlaat.
--weet ik zo niet te zeggen

Verder zien je ogen alles, je bent heel allert. Houd anderen goed in de gaten.
Ik zie je als meisje ineengedoken alsof de wereld soms zo overweldigend voor je was klopt dat?
--heb vroeger nogal meegemaakt.
Dat je mensen soms op een afstand houd is uit angst en onzekerheid dat je niet gekwetst wilt worden.

Van buiten ben je sterk van binnen zit nog een stukje kwetsbaarheid. Hoewel dit echt het laatste stukje is.
Controlefreak, de touwtjes in handen houden.
--dit zo wie zo hoor.
Heb je soms het gevoel dat je denkt, ze vinden me helemaal niet leuk? Ze zeggen dit maar ze denken dat?
--vroeger nogal gepest denk dat dit ervan over gebleven is.

Verder voel ik mijn hoofd, allemaal bubbeltjes die omhoog gaan heel grappig ik weet niet wat dit betekent.

--grappig bubbeltjes zeg.
Voor mijn gevoel sta je voor een nieuwe fase in je leven. Je heb in het recente verleden veel losgelaten en zit nu echt tegen een hele nieuwe mooie fase aan.
--ben idd bezig dingen af te sluiten en hoop idd dat mijn leven gaat veranderen/verbeteren
Laat de teugels wat vieren en geniet!

dank je wel hoor

liefs marian
marian
marian jun 18 '09
dank je wel hoor.

liefs marian
Origineel bericht van: Bellefleur
ja de rede waarom ik je niet lezen kan, is
er komt niets speciaals door, en je bent een lieverd.

Voor mij ben je "in orde" , dus om een foto te lezen is het goed dat ik "iets" pak waarmee ik kan starten, en dat vind ik hier niet.
En ik heb zoiets van " geniet maar verder" grin
of het kan zijn dat je heel goed bent in het afschermen van jouw eigen zorgjes en dingetjes. En dat is je eigen verantwoordelijkheid natuurlijk.
marian
marian jun 18 '09
dank je
x
liefs marian
marian
marian jun 18 '09
haha
ja volgens mij op weg naar jou toe he xxxxxxxxxxxx
liefs marian
Origineel bericht van: Larapinta
Nope, dat is de Arriva trein tussen Groningen en Winschoten smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 24 '09
Hoi Marian,

Ook ik wil graag nog een poging wagen om je foto te lezen. Ik heb nog niets eerder gelezen, dus ik ben benieuwd of het een beetje klopt.

Ik zie een zeer rustige persoonlijkheid die zich niet zo druk maakt, tenminste zo ziet het er uit. Toch zie ik wel degelijk dingen in jezelf waar jij je heel veel zorgen over kunt maken. Het is een beetje dubbel. Mensen hebben het idee dat jij super relaxed en rustig bent, maar van binnen kan jij dus best enorm druk maken.

Wandelen en fietsen is iets wat je graag doet. Zowieso de natuur is iets waar jij je erg prettig in voelt.

Nieuwsgierig ben je wel, en ik wil je nog net geen roddeltante noemen haha wink.

Je hebt wel een leuk gevoel voor humor en kan een goede grap zeker wel waarderen.

Ik zie ook een zorgzaam karakter en je bent zeer begaan met mensen / ouderen.

Goed dit was mijn lezing. Ik ben benieuwd of het nog een beetje klopt.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420