Loading...
nl

tijger wie wil mijn foto lezen

tijger
tijger jun 13 '09
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1440 Wie zou mijn foto willen lezen
dankjewel
groet Job
Delen:
Prada
Prada jun 13 '09

dit is wat makkelijker wink
corinaloots
corinaloots jun 13 '09
dankjewel wist niet hoe dat moest ben hier nieuw en normaal doe ik dit soort dingen niet
groet Job
admin
admin jun 14 '09
Hoi Job,

Ik heb geprobeerd eens op te schrijven wat ik zo binnen krijg als ik je foto bekijk.

Moet je wel eerlijk zeggen dat ik het geen makkelijke foto vind. Er valt "weinig" van je gezicht te lezen zeg maar, dus moet het echt binnen in het gevoel zoeken en dat is voor mij altijd lastiger. Meestal krijg ik meer door als ik iemands foto lees.

Hoop dat je wat herkent in wat ik opschrijf

* onverwerkt verdriet

* materialistisch gezien veel verloren?

* introvert, praat niet makkelijk over gevoelens

* sociaal met masker, je laat je ware gevoelens niet zien

* harde werker

* wil graag dat het verloopt zoals jij wil, kan slecht tegen veranderingen

* open toekomst, je hebt geen vastomlijnde plannen

* wordt wat kortademig als ik je zie...keelchakra geblokkeerd misschien

* vermoeid, krijg moeie ogen die meer naar binnen kijken dan naar buiten

* je staat voor veel mensen klaar

Ik hoor je reactie graag blush
Maryssa
Maryssa jun 14 '09
Hallo Job,

Eens kijken naar je foto..

* Een bruine kroeg waar je graag komt met je vrienden. Let wel op het aantal biertjes dat je drinkt op zo'n avond. Wees wat matiger met alcohol.

* Je hebt een beetje een heesheid in je stem. Heeft te maken met je stem verkeerd gebruiken. Maar ook met het roken en drinken.

* Nog al wat gebeurd in je verleden. Volgens mij was je toen niet makkelijk voor anderen maar ook niet voor jezelf. Het ruzie zoeken om ergens tegen aan te schoppen om wat energie kwijt te kunnen komt door. Je was in die tijd wat agressief maar had te maken met je niet goed kunnen uiten het kwam er op die manier uit omdat je toch die energie kwijt moest.

* Hoge bloeddruk, wat irritatie op de keel volgens mij schraap jij je keel vaak voordat je iets wilt gaan zeggen. Oorsuizingen heb je daar wel eens last van?

* Je bent best wel een druk type. Je vindt het moeilijk om stil te zitten en te niksen.

* Ik zie je stoere verhalen vertellen en je bent behoorlijk een gangmaker in je vriendenkring. Maar er zit ook een gevoelige kant die soms wat te weinig aan bod komt omdat je je daar wel eens wat ongemakkelijk bij voelt.

* Hmmm er is iets met een tattoo..krijg niet scherp wat er mee is.

* Muziek van The Eagles komt door

* Voetbal

* Ierland, Engeland heb je iets met die landen?

Nou dat was mijn lezing voor jou, Job. Ik hoor graag wat er klopt en wat niet.
corinaloots
corinaloots jun 16 '09
hallo
ik zal even een reactie geven
zo kloppen er de meeste dingen van wat jij hebt gelezen

* onverwerkt verdriet

* materialistisch gezien veel verloren?

* introvert, praat niet makkelijk over gevoelens

* sociaal met masker, je laat je ware gevoelens niet zien
* harde werker
* open toekomst, je hebt geen vastomlijnde plannen
* wordt wat kortademig als ik je zie...keelchakra geblokkeerd misschien
heb een longziekte copd

* vermoeid, krijg moeie ogen die meer naar binnen kijken dan naar buiten

* je staat voor veel mensen klaar

Ik hoor je reactie graag blush[/quote]
groetjes Job
Helma
Helma jun 16 '09
Beste Job,

heet je nu Tijger of Corinaloots? grin
corinaloots
corinaloots jun 16 '09
Hallo
veel van jou dingen kloppen maar sommige
ook niet meer dat is verleden,
zal er even achter zetten of het in het verleden was

* Een bruine kroeg waar je graag komt met je vrienden. Let wel op het aantal biertjes dat je drinkt op zo'n avond. Wees wat matiger met alcohol. was het verleden

* Je hebt een beetje een heesheid in je stem. Heeft te maken met je stem verkeerd gebruiken. Maar ook met het roken en drinken.
denk met roken en ben longpatient

* Nog al wat gebeurd in je verleden. Volgens mij was je toen niet makkelijk voor anderen maar ook niet voor jezelf. Het ruzie zoeken om ergens tegen aan te schoppen om wat energie kwijt te kunnen komt door. Je was in die tijd wat agressief maar had te maken met je niet goed kunnen uiten het kwam er op die manier uit omdat je toch die energie kwijt moest.
heel veel gebeurt in mijn verleden maar was geen ruzieschopper

* Hoge bloeddruk, wat irritatie op de keel volgens mij schraap jij je keel vaak voordat je iets wilt gaan zeggen. Oorsuizingen heb je daar wel eens last van?
oorsuizingen heb ik af en toe en een hoge bloeddruk klopt ook

* Je bent best wel een druk type. Je vindt het moeilijk om stil te zitten en te niksen.
klopt

* Ik zie je stoere verhalen vertellen en je bent behoorlijk een gangmaker in je vriendenkring. Maar er zit ook een gevoelige kant die soms wat te weinig aan bod komt omdat je je daar wel eens wat ongemakkelijk bij voelt. mijn gevoelige kant laat ik heel weinig aan andere mensen zien

* Hmmm er is iets met een tattoo..krijg niet scherp wat er mee is.
mijn tatoo kan wel zijn daar zit een litteken op

* Muziek van The Eagles komt door
deze klopt niet

* Voetbal
ben een voetbalfanaat kijk bijna alle wedstrijden

* Ierland, Engeland heb je iets met die landen? engels voetbal vindt ik mooi maar niet om er op vakantie ofzo te gaan

Nou dat was mijn lezing voor jou, Job. Ik hoor graag wat er klopt en wat niet. [/quote]
groetjes Job
corinaloots
corinaloots jun 16 '09
Origineel bericht van: Helma
Beste Job,

heet je nu Tijger of Corinaloots? grin

sorry hoor mijn vrouw is Corina loots
en omdat zij ingelogd stond kon ik direct antwoord geven op mijn eigen foto
nogmaals mijn excuus daarvoor
groetjes Job
admin
admin jun 16 '09