Loading...
nl

Onze special kater Roxy

admin
admin jun 13 '09
Ik ben héél benieuwd wat jullie over onze kater Roxy kunnen vertellen en of jullie alsjeblieft de foto willen lezen.
Ik plaats er twee bij als bijlage [foto plaatsen wil nog niet steeds niet goed, misschien dat NiMs de foto's wil plaatsen?

Ze staan op de pagina bij de fotolezingen.
Delen:
Beschermengel
Beschermengel jun 13 '09
Deze?

en nog een
admin
admin jun 13 '09
Dank je wel!!! Dat zijn inderdaad de foto's van Roxy!! smile
Prada
Prada jun 13 '09

Het is een rustig beestje. Is hij ook al wat ouder??

Ik krijg het gevoel of hij ergens last van heeft? Is hij ziek? Kan niet echt achterhalen waar het vandaan komt, krijg wel zelf een beetje misselijk gevoel en voel wat in mn buik alsof die vol zit... (heb niet het gevoel dat het heel ernstig is, eerder lastig)
Eet hij wel goed? Of 'zit hij snel vol'??

Hij is niet echt actief, ligt vaak ergens in een hoekje beetje rustig te zijn/te luieren.

Hij komt je ook niet snel opzoeken om te knuffelen, hij heeft zoiets van laat mij maar gewoon mn gang gaan dan is het wel goed. Hij heeft niet zo'n behoeft aan aandacht.

Heb je kleine kinderen/kleinkinderen ofzo die wel eens op bezoek komen? Die willen hem dan aaien en knuffelen maar daar houdt hij niet zo van, probeert dan altijd weer vlug ervan af te komen.. Hij zal ze niks doen,maar heeft het liever niet.

Is je kat snel angstig? Schrikt hij snel ergens van?

Verder is hij heel lief, zal niemand iets aan doen zoals krabben/bijten.. Erg gemakkelijk in de omgang.

Dat was mn lezin(g)(kje) ik hoop dat je er wat aan hebt gehad en ben erg benieuwd naar je reactie, of je er mss wat in herkent/?

xx
admin
admin jun 13 '09
Het is een rustig beestje. Is hij ook al wat ouder?? Ja, Roxy hebben we opgehaald uit het asiel toen hij een jaar of drie geschat werd, dus wordt hij nu in september 10jr

Ik krijg het gevoel of hij ergens last van heeft? Is hij ziek? Kan niet echt achterhalen waar het vandaan komt, krijg wel zelf een beetje misselijk gevoel en voel wat in mn buik alsof die vol zit... (heb niet het gevoel dat het heel ernstig is, eerder lastig) Nee, hij is niet ziek, maar weigert min of meer brokjes te eten. Krijgt nu een blik kattevoer [klein blikje] per dag en daar doet hij het goed op. Blijft wel wat aan de slanke kant, maar verder doet hij het goed
Eet hij wel goed? Of 'zit hij snel vol'??

Hij is niet echt actief, ligt vaak ergens in een hoekje beetje rustig te zijn/te luieren. Klopt!!

Hij komt je ook niet snel opzoeken om te knuffelen, hij heeft zoiets van laat mij maar gewoon mn gang gaan dan is het wel goed. Hij heeft niet zo'n behoeft aan aandacht. De enige bij wie hij wel eens aandacht vraagt en op schoot gaat liggen of tegen haar aan gaat liggen is Jorinda. Van de rest moet hij eigenlijk weinig hebben. Hij geniet altijd wel van de Reiki behandelingen die Jorinda hem geeft...

Heb je kleine kinderen/kleinkinderen ofzo die wel eens op bezoek komen? Die willen hem dan aaien en knuffelen maar daar houdt hij niet zo van, probeert dan altijd weer vlug ervan af te komen.. Hij zal ze niks doen,maar heeft het liever niet. Dat klopt hoor, hij houdt er helemaal niet van grinalleen dan de aandacht van Jorinda vindt hij heerlijk.

Is je kat snel angstig? Schrikt hij snel ergens van? Ja, absoluut. Lijkt wel alsof hij in de eerste drie jaar van zijn leven niet de leukste dingen heeft meegemaakt. En hij is superbang voor onweer en vuurwerk. Veel meer dan onze andere drie katten.

Verder is hij heel lief, zal niemand iets aan doen zoals krabben/bijten.. Erg gemakkelijk in de omgang. Tis een eigenwijze lieverd. Maar met zijn eigen gebruiksaanwijzing en als Jorinda een paar dagen logeren is oid, dan kan hij echt sjagerijnig worden ...

Liefs
frettenfan
frettenfan jun 14 '09
Ik kan geen fotolezen maar ik zou voor de voeding eens iets van carnibest of haaksbarf proberen dat is een natuurlijke voeding op basis van echt vlees.

Blikvlees bestaat meerendeels uit granen, vocht en anders dan vlees.

En als je durft iets van muizen / kuikens

Klinkt misschien raar maar een kat is een roofdier en zal het op deze voeding vaak beter doen dan als op brok/blik.
Mijn ervaring met dit soort voeding is beter als brok en ben mijn dieren ook aan het overzetten daarop.
admin
admin jun 14 '09
Muizen en kuikens lust deze schat niet laugh[gelukkig crazy]

Maar je hebt wel gelijk dat je goed moet uitkijken wat voor voer je geeft hoor. Maar gelukkig doet Roxy het goed op wat hij nu krijgt.

Bedankt voor je lieve berichtje grin
frettenfan
frettenfan jun 15 '09
Hihi.. een kat die geen muizen lust. Hij ziet er iig heel lief uit en op de 1e foto ligt hij heerlijk te genieten.

Het is vreemd om te geven idd, ik moest er ook aanwennen bij de fretten, ik geef hier allerlei prooidieren(muis,kuiken,rat , hamster, konijn. duif) maar koop ze wel diepvries.

De honden krijgen hier versgemalen vlees van haaksbarf rodi en smuldier en sinds kort NRV producten zoals lamsnippers, geitensnippers, kipkarkassen enz ze krijgen dit dan rauw.

Ik ben van de brokken helemaal afgestapt, fretten krijgen nog wel deels brokken omdat het er zoveel zijn maar het liefste zou ik voor hen ook helemaal overgaan. Maar dat gaat nog komen.

Fijn dat Roxy het goed doet op het voer wathij nu krijgt.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki