Loading...
nl

alles en iedereen een engel....

admin
admin jun 13 '09
Origineel bericht van: Lena
als mens weet ik... ervaar ik
engelen...ze zijn er gewoon.. smile
ervaring?...geholpen worden door ...is op zich een hele mooie ervaring..


wil je deze ervaring delen? Erover vertellen, hoe het is, en wat je voelde enz..

Veel liefs,
Bellefleur
Lena
Lena jun 13 '09
nee... smile
heb geen enkele zin om hiernu over te vertellen...
laat de engelen maar de engelen...
ik vind het ook iets wat een ieder van ons persoonlijk meemaakt
is het wijs om verhalen op te hangen die voor een ander er helemaal niet toe doen?als er al zoveel verschillende engelen zijn...dan mag jij uitleggen hier aan anderen hoe dit contact in elkaar steekt...
als ik alle engelen berichten lees op de diverse forum,s
is het ook voor een ieder persoonlijk iets....
als de engelen het allemaal eens zijn met elkaar wordt het misschien eens tijd om eenduidig berichten door te geven...
ik zie jou ook niet hier je berichten en contacten doorgeven..
en van nims ook niet...
dus leg me uit waarom ik dit wel zou delen?
Lena
Lena jun 13 '09
en voor je weer begint dat ik een engel ben...
ik ben nog steeds een mens smile
admin
admin jun 13 '09
wil je deze ervaring delen? Erover vertellen, hoe het is, en wat je voelde enz..

Veel liefs,
Bellefleur

Origineel bericht van: Lena

nee... smile



ok, Lena, misschien later.. smile
Lena
Lena jun 24 '09
Origineel bericht van: Lena
en hoe is jou contact met engelen bellefleur?


en bellefleur ik heb geantwoord.. maar hoe zit het met jou?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 25 '09
Origineel bericht van: Lena

als de engelen het allemaal eens zijn met elkaar wordt het misschien eens tijd om eenduidig berichten door te geven...

Ik lees dit nu pas echt, en misschien is het goed om te weten dat de berichten wel degelijk eenduidig worden doorgeven. Alleen is de bewoording steeds anders om aan te sluiten op de ontvanger. Je zou eigenlijk eens wat engelen boodschappen moeten nemen, en die terugbrengen naar hun kern, en dan met elkaar moeten vergelijken. Pas dan zie je de essentie van de boodschappen die er zijn en wat ze betekenen.

Is heel leerzaam (en nee, ik ga dat niet voorkauwen, dit is iets wat je zelf moet ervaren).
gast
gast jun 26 '09
Is het zo dat de engelen de berichten aanpassen op de ontvanger of is het de ontvanger die door eigen interpretatie een ander verhaal maakt van het bericht van de engelen. Dus dat het bericht vanuit de bron steeds dezelfe is maar de interpretatie van de onvanger anders is.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 26 '09
Nee de engelen passen het wel degelijk aan. Zo kreeg ik tijdens mijn regressie ook op verschillende soorten beelden door en na doorvragen om terug te gaan naar de echte vorm, bleven er alleen maar bollen en energievelden over.

De engelen presenteren zich dus echt anders naar de ontvanger. De essentie van het bericht uit de bron is inderdaad wel gelijk, alleen de manier waarop het verteld wordt, dus niet.
Lena
Lena jun 26 '09
Origineel bericht van: NiMS
Nee de engelen passen het wel degelijk aan. Zo kreeg ik tijdens mijn regressie ook op verschillende soorten beelden door en na doorvragen om terug te gaan naar de echte vorm, bleven er alleen maar bollen en energievelden over.

De engelen presenteren zich dus echt anders naar de ontvanger. De essentie van het bericht uit de bron is inderdaad wel gelijk, alleen de manier waarop het verteld wordt, dus niet.


dan wordt het ook eens tijd als de manier van vertellen eens hetzelfde gaat worden.. wink
Lena
Lena jun 26 '09
Origineel bericht van: gast
Is het zo dat de engelen de berichten aanpassen op de ontvanger of is het de ontvanger die door eigen interpretatie een ander verhaal maakt van het bericht van de engelen. Dus dat het bericht vanuit de bron steeds dezelfe is maar de interpretatie van de onvanger anders is.


interpretatie...ja dat denk ik ook, denk maar de verschillen al die wij hier op het forum over de ziel hebben... geen mens is gelijk..en zijn ervaringen kunnen heel anders beleefd worden...
admin
admin jun 26 '09
Origineel bericht van: Lena
Origineel bericht van: NiMS
Nee de engelen passen het wel degelijk aan. Zo kreeg ik tijdens mijn regressie ook op verschillende soorten beelden door en na doorvragen om terug te gaan naar de echte vorm, bleven er alleen maar bollen en energievelden over.

De engelen presenteren zich dus echt anders naar de ontvanger. De essentie van het bericht uit de bron is inderdaad wel gelijk, alleen de manier waarop het verteld wordt, dus niet.


dan wordt het ook eens tijd als de manier van vertellen eens hetzelfde gaat worden.. wink


Dat ben ik niet helemaal met je eens, qua mijn gevoel dan. Want als de manier van vertellen door de Engelen hetzelfde gaat worden, zal niet iedereen de boodschappen meer ontvangen en/of begrijpen. De engelen passen hun berichten aan, op de ontvanger.
Lena
Lena jun 26 '09
ja dat begrijp ik wel,het gaat mij meer om de verschillen..
in breed opzicht..
zoals de berichten over 2012 bv...
de gechannelde berichten...
ze zijn niet hetzelfde...
en iedereen heeft zijn eigen visie..erop...en geeft deze weer..in de verschillende websites...
vandaar mijn opmerking het grote geheel overzien...dat is wat ik bedoel...
admin
admin jun 26 '09
Okee, bedankt voor je uitleg wink
Muin
Muin jun 26 '09
Soms ben ik een engeltje en soms ben ik een duivel hemzelf .
Ik denk dat ik zowel goed als kwaad in mij heb.
Ik kan schade aanrichten maar ik kan ook goede dingen tot stand brengen.
Ik kan iemand kwetsen en pijn doen maar ik kan ook iemand troosten en ondersteunen.

Ik ga denk ik eerst naar de hemel en dan naar de hel (of andersom).
En dan word ik weer als mens geboren.
En als ik geluk heb dan word ik een engeltje.
En als ik pech heb dan word ik een gevallen engeltje.

Soms zeggen mensen tegen mij “wat ben je wijs zeg”.
Maar soms zeggen ze ook tegen mij dat ik “domme dingen zeg en naïef ben”.

Tja.. twee kanten voor de prijs van één.


gast
gast jun 27 '09
Haha, niets menselijks is je dus vreemd wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 27 '09
Origineel bericht van: Lena
ja dat begrijp ik wel,het gaat mij meer om de verschillen..
in breed opzicht..
zoals de berichten over 2012 bv...
de gechannelde berichten...
ze zijn niet hetzelfde...
en iedereen heeft zijn eigen visie..erop...en geeft deze weer..in de verschillende websites...
vandaar mijn opmerking het grote geheel overzien...dat is wat ik bedoel...

Zowiezo komt niet alles wat gechanneld is van engelen af. Ook de eigen interpretatie wil nogal eens afwijken van wat de rest denkt, waardoor er toch verschillen ontstaan. Toch als ik naar de kern van de meeste berichten kijk, is daar toch vaak wel dezelfde grote lijn te ontdekken. Het zijn vaak de kleine dingen die verschillend zijn.
Lena
Lena jun 27 '09
welke berichten komen dan wel van engelen af..
en zo niet waar komen ze dan vandaan?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 27 '09
De berichten die ik doorgeef (zie de hoofdsite) komen van engelen af. De rest weet ik niet natuurlijk, maar daar kan je zelf ook wel onderzoek naar doen.

Waar ze vandaan kunnen komen: Geesten, Gidsen, Aliens, Andere Entiteiten (natuurgeesten, deva's etc.). Soms zijn het ook gewoon verzinsels.
gast
gast jun 27 '09
En hoe kunnen wij nu zo zeker zijn dat het bij jou engelen waren en geen verzinsels?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 27 '09
Hoe kun je zeker zijn dat het niet zo is?
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki