Loading...
nl

Afstand, tijd en plaats

Helma
Helma jun 11 '09
Aan Gene Zijde is het - zegt men- geen punt om je verplaatsen door afstand, tijd en plaats.
Wat ik mij al geruime tijd afvraag: dan zijn de engelenvleugels toch niet belangrijk meer? Die heb je toch eigenlijk helemaal niet nodig? Mensen vragen zich af of ze ook potientiele engelenvleugels hebben, maar ik persoonlijk denk dat die er niet toe doen.

Correct me if I'm wrong......

Niemand heeft me ooit gezegd dat ik een engelmens zou zijn, dus ik ga er dan ook vanuit dat ik dat niet ben. Toch zal het ook voor mij niet moeilijk zijn me te verplaatsen aan Gene Zijde, althans, zo zie ik het.
Delen:
Emuca
Emuca jun 11 '09
Ik denk niet dat engelen daar vleugels hebben om mee te vliegen. Dat zou wel een beetje vreemd zijn niet? En kwaadwillende wezens weten ze dan meteen te vinden...
admin
admin jun 11 '09
Ik neem mijn bezem mee...just in case.... laugh

Flauw grapje smile
Helma
Helma jun 11 '09
Whaaaahahaaaa!

Ik hou van flauwe grapjes. laugh
admin
admin jun 11 '09
Omdat ze flauw zijn? of omdat ze grappig zijn.. laugh

engelenvleugels mag je niet zien, als vleugels met veren, Helma.
het wordt vleugel genoemd omdat het achteraan tussen de schouderbladen zit en de vorm van vleugels hebben, heel licht kunnen zijn, en een enorme kracht bezitten. Maar het zijn geen pluimen, maar puur energetisch Licht vanuit de Bron.

Ze zijn niet bedoelt om mee te vliegen! Maar om mensen mee te helpen. het is een extra werktuig !!



Bellefleur.
admin
admin jun 11 '09
ps, je bent aan Deze Zijde wink
Helma
Helma jun 11 '09
Tjonge wat ben je wakker vandaag Bellefleur! wink

Ik snap ook wel dat ik het hier moet doen, maar ik vroeg het me gewoon af, vandaar.
Lena
Lena jun 11 '09
helma vergeet die vleugels maar gauw wink
admin
admin jun 12 '09
Origineel bericht van: Helma
Tjonge wat ben je wakker vandaag Bellefleur! wink

Ik snap ook wel dat ik het hier moet doen, maar ik vroeg het me gewoon af, vandaar.


het stond bij LEVENSvragen, wink
Maar snap je nieuwsgierigheid wel.
Heb je er nu een zicht op?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki