Loading...
nl

Scannen van personen

Emuca
Emuca aug 10 '09
Nee, uittreding is wat anders. Een ziel die het lichaam verlaat sterft af. Zelfs al laat je een klein stukje ziel naar buiten komen, dan wordt dat deel afgesneden en sterft het af. Het kan nooit meer het lichaam in. De ziel heeft tevens ook verschillende afmetingen. Bij de een is hij denk ik groter dan de ander.
Ik zal een nieuwe tekening maken en deze plaatsen als ik weer thuis ben.
Lena
Lena aug 10 '09
emmy ik kijk er naar uit....
maar scand hans de ziel dan voor jou?
Lena
Lena aug 29 '09
Origineel bericht van: Hans
Origineel bericht van: Lena
Origineel bericht van: Hans
Alle scans zijn op persoonlijk verzoek, cq dat ik erom gevraagd heb om het te mogen doen. Anders werkt het niet.

Punt is natuurlijk om een referentie te hebben, iemand die het beter kan en mijn scan kan bevestigen. Anders kan ik vanalles roepen zonder controle.

En de eerste drie ziel-scans zijn geslaagd.
.

als emmy en jij weer zo ver zijn...blijf benieuwd wink

van mij mag je een scan maken hans, en ben benieuwd..
Zal ik doen, Lena. Dank je voor deze gelegenheid! Zal het laten weten
Cialara
Cialara aug 29 '09
Ik heb nog een algemene vraag over dit onderwerp;

Bij het scannen van je voorwerp is opgevallen dat dit steeds kan veranderen. De ene keer heb je dit, dan weer een ander kleurtje erbij of zelfs het ontstaan van goud, het kan groeien...

Is de ziel ook veranderlijk, of blijft die steeds hetzelfde?
admin
admin aug 29 '09
De ziel, en ik neem aan dat je bedoelt het element wat overeenkomt met de kleur van de ziel, dat is volgens mij onveranderlijk, je hele leven lang.
Fatna
Fatna aug 29 '09
is iemands ziel scannen anders dan wat je bij mij hebt gedaan hans??

of was dat dezelfde scan??
admin
admin aug 29 '09
De ziel is heel anders, Fatna.

Er zijn vier scans die ik kan doen:

Ziel - dan zie ik de kleur van de ziel; rood/blauw/geel/groen, overenkomend met elementen vuur/water/lucht/aarde.

Engelmens - dimensies in het hoofd en evt hart, voorwerp bij het hart, vleugels.

Blokkades/diagnose: scan die dit duidelijkmaakt

Menselijke engel - dit is een ander energielichaam, die een andere zachte kleur heeft; lichtgroen of rose.

En er zijn ongetwijfeld nog wel meer scans mogelijk. Ik ben nog maar pas begonnen....
Fatna
Fatna aug 29 '09
phoe, wat wil de kleur van de ziel en het element dan over de persoon zelf zeggen

jeetje hans, wat ben jij bijzonder zeg
admin
admin aug 29 '09
blush(bloos) blush
Ik ben niet bijzonder. Alle mensen, iedereen, is bijzonder.
Ik hoef alleen maar te kijken....
Helma
Helma aug 29 '09
Ja, en jij dus ook!!! laugh
Emuca
Emuca aug 30 '09
Nee, ik kan zelf de ziel zien.. smile
De ziel veranderd niet.. maar mensen kunnen er wel voro zorgen dat de kijker iets anders ziet. Bijv. zichzelf een 'andere' kleur geven. smile

De kleur van de ziel zegt wat over het element. Wat het element over de ziel zegt... daar doe ik al een tijdje onderzoek naar...
admin
admin aug 31 '09
Ik weet het eigenlijk niet zeker blushMaar mag je hier om een scan van jezelf vragen? Of heb ik dat al gedaan? blush

Ik zou het wel heel graag willen ....

Liefs,
Mar
admin
admin aug 31 '09
Komen de elementen van de ziel overeen met de elementen die aangegeven worden als je een horoscoop tekening laat maken.. ?
daaronder staan ook meestal percentages aarde, water lucht en vuur.

Ik ben grotendeels vuur en aarde volgens mijn horoscoop

Emuca
Emuca aug 31 '09
Niet altijd. Omdat sommige zielen ouder zijn en dus eigenlijk niet altijd bij hun sterrenbeeld passen. Meestal zegt je gevoel genoeg. Er zijn wat trucjes om er wel achter te komen.
admin
admin aug 31 '09
Trucjes ?? hoe bedoel je?

Kun je aan de ziel dan zien hoe oud deze ongeveer is,
of voel je dat dan aan?
Emuca
Emuca aug 31 '09
Dat is aanvoelen. Of zien in beelden. Soms laat de ziel beelden zien van z'n verleden. smile

Trucjes zijn bijvoorbeeld blind een kleur kiezen, degene die jij opeens voelt. Luisteren naar je gevoel. Jezelf voorstellen bij elk element.
Lena
Lena sep 3 '09
aod en hans zijn jullie nog actief samen
of ligt het scannen stil?
admin
admin sep 3 '09
Ik scan nog heel regelmatig. Dagelijks. Er gaat bijna geen dag voorbij zonder.... smile
Lena
Lena sep 3 '09
ja dat weet ik
alleen had ik ook een vraag over de ziel geplaatst wink
ben heel geduldig...
admin
admin sep 3 '09
oeps, die vraag heb ik dan gemist....ik scan eigenlijk alleen na een pb.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420