Loading...
nl

Scannen van personen

Cialara
Cialara jul 4 '09
Ja, ik dacht het wel! Maar durfde er niet rechstreeks naar te vragen eheheheh...

Ben alsnog benieuwd naar jouw voorwerp, en of Hans een tekening gaat maken (als hij weer terug is van vakantie?)Ik weet intussen ook hoe mooi Hans alles kan omschrijven; het is hartverwarmend grin

En ik ben blij omdat mijn gevoel juist was smilewant ik dacht dit al vanaf het begin dat je hier bij Merudi was...

Heb trouwens in het boek van Doreen Virtue gelezen dat veel engelmensen last hebben van me/cvs, dat werd expliciet genoemd. Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar ik had het toevallig gelezen, vandaar.

Liefs Jorine
admin
admin jul 4 '09
smile

Hans heeft nog geen tekening voor me gemaakt, maar mijn avatar is wel gebaseerd op zijn eerste scan. Mijn sterrenbeeld is er ook in verweven. Heb ik zelf gemaakt...
Ik wist het niet van Doreen Virtue, dat moet ik bewaren!!! Dat wist ik niet ...

Liefs,
Marjan
Cialara
Cialara jul 4 '09
Complimenten voor je avatar, ik vond hem al bijzonder mooi, nu vind ik hem ook nog eens heel toepasselijk voor jou!

Liefs Jorine
Helma
Helma jul 5 '09
En ik? Zou ik ook een engelmens kunnen zijn terwijl niemand dat door heeft? tongue
liesanne
liesanne jul 6 '09
dat zou zo maar eens kunnen.... wink

en zou dat misschien ook de bedoeling kunnen zijn....dát niemand het doorheeft?
Lena
Lena jul 6 '09
Origineel bericht van: Helma
En ik? Zou ik ook een engelmens kunnen zijn terwijl niemand dat door heeft? tongue

heeft hans al gekeken?
Emuca
Emuca jul 9 '09
Zielen zijn opzich wel te tekenen hoor, maar dan moet je ze wel duidelijk kunnen zien. smile
admin
admin jul 9 '09
Goh, hebben zielen dan een stoffelijk deel wat je kan zien, of heb je het nu over de aura bv?
Interessant ... wanneer kán je überhaupt een ziel dan duidelijk zien? Aan welke voorwaarden moet je voldoen dan?

Liefs,
Marjan
Emuca
Emuca jul 10 '09
De ziel is de energie die ook waarneembaar is, net als een aura. Al zit een aura vaak om iets heen, een ziel zit er binnenin. In principe is bijvoorbeeld fotolezen ook dingen vragen aan de ziel, alleen zie je de ziel niet. Ik ben nu helaas niet thuis, maar ik heb wel eens wat zielen getekend...
admin
admin jul 10 '09
Dank je voor je antwoord smileIk zou inderdsaad wel eens een ziel getekend zien, dus als je daar aan denkt? Als je thuis bent weer? Ben heel benieuwd!!

Liefs,
Marjan
admin
admin jul 10 '09
is `de ziel` kleiner dan het lichaam, ongeveer 1 tot twee kopjes kleiner, met verder redelijk hetzelfde kenmerken ???
admin
admin jul 10 '09
Als dat zo zou zijn, Artemis, heb jij ze dan ook gezien bij mensen???

Groetjes,
Marjan
admin
admin jul 10 '09
ik vroeg me al af wat het voor moest moest stellen..
heb het wel een aantal keren gezien ja, ook bij mezelf.

Vond het maar eruugg vreemd en raar uitzien. Heb er eigenlijk nooit bij nagedacht of dit "de ziel" zou moeten zijn (vond ik het te vreemd voor)
admin
admin jul 10 '09
ben benieuwd naar een tekening !
admin
admin jul 10 '09
Origineel bericht van: Artemis
ik vroeg me al af wat het voor moest moest stellen..
heb het wel een aantal keren gezien ja, ook bij mezelf.

Vond het maar eruugg vreemd en raar uitzien. Heb er eigenlijk nooit bij nagedacht of dit "de ziel" zou moeten zijn (vond ik het te vreemd voor)

Hoe heb je dat dan gezien bij jezelf???? En wat was er vreemd en raar aan dan???

Liefs,
Marjan
admin
admin jul 11 '09
Hoe langer ik er over nadenk hoe minder vreemd het misschien is..
Het ziet uit als een klein mensje met eem sluier om het hoofd en doeken om het lichaam; zonder armen en benen,
het beweegt zich zwevend over de grond. Bij de ogen zitten "gaten" (hier vind de energieuitwisseling plaats. (Daarom zullen de ogen de poort van de ziel heten)

Dat wat ik bedoel met sluier en doeken is denk ik het betreffende energielichaam.

Ik heb het een keer gezien toen ik s'nachts tijdens een uittreding door het huis wandelde. Laatste dacht ik het even te zien op klaarlichte dag. Soms zie het het in mijn gedachten.

Ik vond het zo vreemd omdat ik niet gewend ben om andere mensen of geesten op deze manier te zien tijdens mijn "astrale reizen" of wat dan ook, want meestal zie ik ze dan gewoon zoals ze als mens uitzien. Ik vond het ook een beetje vreemd bewustzijnsniveau, waar ik me niet zo snel op bevind.
admin
admin jul 11 '09
Okee, bedankt voor je antwoord smile

Ik heb nooit bewuste uittredingen waar ik later nog wat over kan vertellen. Kan je dat leren? Misschien wel een domme vraag en ik geloof wel heel erg off-topic...... blush

Liefs,
Marjan
admin
admin jul 11 '09
is er nergens een topic over uittredingen ??
admin
admin jul 11 '09
Weet ik niet, gaan we opzoeken en anders maak ik er eentje!!! laugh
Richie Richard
Richie Richard jul 11 '09
Is het zien van een ziel.. het zelfde als het zien van een persoon als die persoon uitgetreden is en ik ook? Want ik zie ze dan redelijk duidelijk.. Alleen ik kan niet tekenen tongue. En, tijdens een uittreding heb je ook geen vaste vorm. Tenminste, ik niet.. Ik kan me uiterlijk constant veranderen. Maar ik 'heb' mijn favoriete vorm..
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420