Denk eens na, of probeer in te beelden Julien; ik heb het over die bank die ik ken. Ben daar erg tevreden over en wil er niet vanaf....
En daarom is het belangrijk om de context vast te stellen en de begrippen uit te leggen. Op merudi staat al sinds jaar en dag de definitie van de ziel, zoals die hier gebruikt wordt. Daar komt dus ook het gevolg van de engelmens zonder ziel (eigen identiteit).
Tot nu toe, werd er alleen maar ingegaan op deze ene zin, zonder dat de persoon daarbij zelf ging vertellen wat hij / zij onder de ziel verstaat. Pas nadat ik erg doorgevraagd heb, over wat er onder de ziel wordt verstaan, is het al snel duidelijk geworden dat er nogal verschillende definities worden gehanteerd over wat de ziel is.
Mensen gebruiken nogal veel termen en woorden zonder dat ze er zichzelf bewust van zijn, wat die termen en woorden nu precies betekenen. Dat is ook juist de reden dat ik op de hoofdsite heb geprobeerd om alles zo goed als mogelijk te definiëren en uit te leggen. Het zou in de toekomst een hele hoop schelen als je voor jezelf de termen die je gebruikt ook daadwerkelijk kunt uitleggen.
Misschien zou een spiritueel woordenboek niet eens zo'n gek idee zijn
.
Ik begin er gewoon eentje haha.