Loading...
nl

Scannen van personen

JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 15 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Da blijf jij, Bellefleur, een mens zonder lichaam, over... smile

Trouwens, hoe Hans de ziel omschrijft zoals hij deze ziet, komt overeen met hoe ik andermans zielen kan zien.

Dus jij ziet het contact met de bron? Zie je dan ook verschil in hoe goed het contact is bij de ene, en bij de ander?
admin
admin jun 15 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Larapinta
En mijn gevoel zegt dat een Engelmens niet zonder Ziel is. Maar dat is een persoonlijke invulling van mij. Ieder levend wezen op Aarde heeft mijns inziens een Ziel. Ook een Engelmens. smirk

Maar ook dat hangt weer af van jouw definitie van de ziel. Komt jouw definitie overeen met:
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/engelmens/3_3_de%20opbouw%20van%20de%20ziel.htm

Sorry, daar zal ik echt over na moeten denken smirkIk ben tekort met mezelf bezig om daar nu al een zinnig antwoord op te geven. Ik geef antwoorden vanuit mijn gevoel en het nadenken over dit soort vragen, komt in een later stadium, maar komt zéker langs!!
Emuca
Emuca jun 15 '09
NiMS, ik heb nooit gezegd dat ik dat contact zie. Ik zie enkel bij ieder mens diezelfde laag. Bij de een duidelijker dan de ander.
JulienMoorrees
Origineel bericht van: Hemelwandelaar

Denk eens na, of probeer in te beelden Julien; ik heb het over die bank die ik ken. Ben daar erg tevreden over en wil er niet vanaf....

En daarom is het belangrijk om de context vast te stellen en de begrippen uit te leggen. Op merudi staat al sinds jaar en dag de definitie van de ziel, zoals die hier gebruikt wordt. Daar komt dus ook het gevolg van de engelmens zonder ziel (eigen identiteit).

Tot nu toe, werd er alleen maar ingegaan op deze ene zin, zonder dat de persoon daarbij zelf ging vertellen wat hij / zij onder de ziel verstaat. Pas nadat ik erg doorgevraagd heb, over wat er onder de ziel wordt verstaan, is het al snel duidelijk geworden dat er nogal verschillende definities worden gehanteerd over wat de ziel is.

Mensen gebruiken nogal veel termen en woorden zonder dat ze er zichzelf bewust van zijn, wat die termen en woorden nu precies betekenen. Dat is ook juist de reden dat ik op de hoofdsite heb geprobeerd om alles zo goed als mogelijk te definiëren en uit te leggen. Het zou in de toekomst een hele hoop schelen als je voor jezelf de termen die je gebruikt ook daadwerkelijk kunt uitleggen.

Misschien zou een spiritueel woordenboek niet eens zo'n gek idee zijn laugh.

Ik begin er gewoon eentje haha.
JulienMoorrees
Origineel bericht van: NiMS
En mijn gevoel zegt dat een Engelmens niet zonder Ziel is. Maar dat is een persoonlijke invulling van mij. Ieder levend wezen op Aarde heeft mijns inziens een Ziel. Ook een Engelmens. smirk

Maar ook dat hangt weer af van jouw definitie van de ziel. Komt jouw definitie overeen met:
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/engelmens/3_3_de%20opbouw%20van%20de%20ziel.htm

Sorry, daar zal ik echt over na moeten denken smirkIk ben tekort met mezelf bezig om daar nu al een zinnig antwoord op te geven. Ik geef antwoorden vanuit mijn gevoel en het nadenken over dit soort vragen, komt in een later stadium, maar komt zéker langs!!

Ik ben benieuwd, want juist die definitie bepaald waarom jij denkt dat een engelmens een ziel heeft.
JulienMoorrees
Origineel bericht van: Angel of Death
NiMS, ik heb nooit gezegd dat ik dat contact zie. Ik zie enkel bij ieder mens diezelfde laag. Bij de een duidelijker dan de ander.

Dan heb je een andere definitie dan hans, want dat is hoe hans de ziel heeft omschreven in dat andere topic. Ik zal wel even een topic aanmaken waar iedereen zijn definitie van de ziel kwijt kan smilekunnen we meteen even de verschillen zoeken.
Cialara
Cialara jun 25 '09
Origineel bericht van: Hans
Andere scan betreft de ziel. Hier ga je een niveau lager dan het energielichaam en kom je een vrij ruwe vorm tegen, die eruitziet als een gel-massa. Belangrijk is om de kleur te zien. Een blauwe kleur wijst op het element water, een oranjerode kleur op het element vuur. Naarmate de vorm groter is en beter met de afmetingen van het lichaam overeenkomt is de persoon beter ‘in zijn element’. Er kunnen gaten voorkomen in de kleur, zwarte stukken. Daar is het element dan nog niet doorgedrongen.

Heb je nog iemand gescand op deze manier de laatste tijd?
admin
admin jun 25 '09
Jazeker. En het wodt makkelijker en duidelijker.
De laatste ziel was een echte vuur-ziel, en ik zag hoe het vuur zich aan het opbouwen was. Mooi om te zien.
Het is een andere frequentie. Mara dat kan ik echt niet toelichten. Probeer maar het verschil tussen Mozart en Beethoven uit te leggen aan een dove.....
Lena
Lena jun 26 '09
nou bellefleur heeft het al ervaren alleen weten we natuurlijk niet hoe het is afgelopen... wink

maar goed hans..ben heel benieuwd naar de ziel... smile

vind bach erg mooi wink
admin
admin jun 27 '09
Bach is God.
Ongelofelijk.
Lena
Lena jun 27 '09
ongelofelijk mooi wink
admin
admin jun 27 '09
Origineel bericht van: Hans
Bach is God.
Ongelofelijk.

Hans, mag ik zo vrij zijn om te vragen wat je hiermee bedoelt? blush
Gewoon letterlijk?
admin
admin jun 27 '09
Ik bedoel dat de muziek van Bach tot het allermooiste behoort wat een mens geschapen heeft. De kwaliteit die erin zit is van goddelijk niveau. Bach zelf was natuurlijk gewoon mens. Zijn muziek oversteeg het niveau van het menselijke.
admin
admin jun 27 '09
Okee, dank je wel voor je uitleg...
Lena
Lena jun 30 '09
he hans hoe staat het met het scannen van de ziel?
ben je al tot nieuwe ontdekkingen gekomen?
Lena
Lena jul 4 '09
smile?
admin
admin jul 4 '09
Origineel bericht van: Lena
he hans hoe staat het met het scannen van de ziel?
ben je al tot nieuwe ontdekkingen gekomen?
Alleen dat het erg moeilijk is. En dat de eerste indruk de juiste is. Ben aan het oefenen met zowel engelmensen als 'gewone' mensen. Kortom, met mensen. wink
Lena
Lena jul 4 '09
oefening baart kunst wink
maar ben wel benieuwd wat je ziet...
laat je het dan weten?
admin
admin jul 4 '09
En ben ook wel benieuwd of je deze mensen ook gevraagd hebt. Ik vind het geweldig dat je het doet, en inderdaad, laat je het ons weten?

Liefs,
Marjan
admin
admin jul 4 '09
Alle scans zijn op persoonlijk verzoek, cq dat ik erom gevraagd heb om het te mogen doen. Anders werkt het niet.

Punt is natuurlijk om een referentie te hebben, iemand die het beter kan en mijn scan kan bevestigen. Anders kan ik vanalles roepen zonder controle.

En de eerste drie ziel-scans zijn geslaagd.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420