Loading...
nl

Scannen van personen

admin
admin jun 13 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: Hans
Raar is hoe het beeld is. Het ene beeld (energie, engelmens, menselijke engel ) is scherp en toont veel details, de ziel ziet er nogal grof uit.

Dan zag je zeker en vast iets anders,
Wat in mij aan oorsprong is , is licht.
als je puur licht ziet, dat ben Ik wink
de rest is mijn omhulsel;

Ik heb nog geen poging gedaan om naar jouw ziel te kijken. Wel naar de engelmens en de menselijke engel.
admin
admin jun 13 '09
Raar is hoe het beeld is. Het ene beeld (energie, engelmens, menselijke engel ) is scherp en toont veel details, de ziel ziet er nogal grof uit.

Ik heb nog geen poging gedaan om naar jouw ziel te kijken. Wel naar de engelmens en de menselijke engel.

ok, jij mag gaan kijken!
Er zou trouwens in mijn voorhoofd aan het derde oog ook nog een voorwerp zijn gestoken, ooit! Dat weet ik uit betrouwbare bron.
admin
admin jun 13 '09
Dat doe ik ook, kijken met het derde oog, en met mijn hart. Het derde oog is bij mij zeer actief, het 'rommelt'' voortdurend, een kriebelend gevoel, niet onaangenaam.

Ik zal weer bij je kijken. smile
admin
admin jun 13 '09
(Bij mij is de zevende chakra enorm in beweging)
Lena
Lena jun 13 '09

en wat nou bellefleur..als er toch en ziel zit en niet alleen licht?
je gaat nu al aangeven dat hans onmogelijk haast iets anders kan zien..
admin
admin jun 13 '09
yep, want ik ken/ben mijn eigen ziel!
Lena
Lena jun 14 '09
zoals beschreven staat hier is de engelmens zonder ziel smile
Emuca
Emuca jun 14 '09
Maar niet alles wat beschreven staat hoeft waar te zijn. wink

Ik heb trouwens van behoorlijk wat mensen hier de ziel wel al gezien hoor... smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 14 '09
Maar dat komt omdat jij een andere definitie van de ziel hanteert als dat wat er op Merudi, onder ziel wordt verstaan. En daarom zie jij dus bij iedereen wel een ziel, omdat jouw definitie anders is.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 14 '09
Origineel bericht van: NiMS
Het is wel de definitie van de ziel zoals Hans hem eerder beschreven heeft, namelijk het contact met de bron.

In zijn geval zou ik dus eerder denken dat het contact met de bron, bij wat hij ziet, niet zo scherp is dus. Of zie ik dit niet zo scherp, hans wink.

Ik heb de gave om de ziel te zien nog maar kort. En pas bij twee mensen uitgeprobeerd. Het zal zich nog wel verder ontwikkelen. Het is een andere frequentie. Vergelijk het met radiogolven of zichbaar licht. Voor een foto van een object in de rruimte (sterrenstelsel) is in zichtbaar licht een toestel van, zeg een halve meter voldoende, maar op radiogolven heb je een groter toestel nodig, zoals bij Westerbork, van meer dan een kilometer om hetzelfde niveau van details te kunnen waarnemen.
Dus bij vrijwel niemand van de engelmensen heb ik de ziel zitten bekijken, zover was ik toen nog niet.

Maar jouw definitie van de ziel is voornamelijk het contact met de bron, dus als ik dit lees, ben jij dus eigenlijk aan het kijken naar het contact met de bron, en niet naar de ziel zoals die hier is gedefinieerd:
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/engelmens/3_3_de%20opbouw%20van%20de%20ziel.htm
Lena
Lena jun 15 '09
Maar dat komt omdat jij een andere definitie van de ziel hanteert als dat wat er op Merudi, onder ziel wordt verstaan. En daarom zie jij dus bij iedereen wel een ziel, omdat jouw definitie anders is.

precies nims...wie ziet en ervaart geeft een eigen definitie...
wat is waar?
Lena
Lena jun 15 '09
en hier op merudi staat dat de engelmens is zonder ziel wink
admin
admin jun 15 '09
En mijn gevoel zegt dat een Engelmens niet zonder Ziel is. Maar dat is een persoonlijke invulling van mij. Ieder levend wezen op Aarde heeft mijns inziens een Ziel. Ook een Engelmens. smirk
admin
admin jun 15 '09
Stel, ik sterf, de Mens Bellefleur. smile
wat schiet er dan volgens jullie over?
En kan je dan ook omschrijven wat het volgens jullie inhoud?
Emuca
Emuca jun 15 '09
Da blijf jij, Bellefleur, een mens zonder lichaam, over... smile

Trouwens, hoe Hans de ziel omschrijft zoals hij deze ziet, komt overeen met hoe ik andermans zielen kan zien.
admin
admin jun 15 '09
Origineel bericht van: Angel of Death

Nou daar ben ik het niet mee eens.
Als ik dood ben, is er geen mens meer!
Lena
Lena jun 15 '09
Origineel bericht van: Angel of Death

Nou daar ben ik het niet mee eens.
Als ik dood ben, is er geen mens meer!

geen mens met daaromheen een stoffelijk lichaam,maar waar is bellefleur dan?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 15 '09
Origineel bericht van: Lena

precies nims...wie ziet en ervaart geeft een eigen definitie...
wat is waar?

Denk eens na, of probeer in te beelden Julien; ik heb het over die bank die ik ken. Ben daar erg tevreden over en wil er niet vanaf....

Heb ik het over een bank om op te zitten of een bank om mijn geldzaken te regelen?!

Ik vind dat iets koud aanvoelt. Dat is mijn mening, mijn ervaring. Het woord 'koud' heeft een betekenis voor mij. Pas daarna kom ik in aanraking met een stuk ijs, ik leg mijn hand erop en ervaar de temperatuur. Pas dan wordt de term de term 'koud' gekoppeld aan een waarneming.

Woorden zijn subjectief.

Wat is waarheid? Of liever, accepteer je dat die voor een ander anders mag zijn? (even voor jou Julien, dit zijn dus geen vragen aan mezelf he? wink)

Algemeen: Luister naar elkaar en sta open voor elkaar. Leg je mening niet aan een ander op. Daarmee bewerkstellig je tunnelvisie.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 15 '09
Origineel bericht van: Lena
en hier op merudi staat dat de engelmens is zonder ziel wink
Volgens de definitie zoals Merudi het over de ziel heeft.

Je kan ook zeggen: De engelmens is zonder eigen identiteit. Dat zou een duidelijkere bewoording zijn. Zo is het namelijk bedoelt op merudi.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 15 '09
Origineel bericht van: Larapinta
En mijn gevoel zegt dat een Engelmens niet zonder Ziel is. Maar dat is een persoonlijke invulling van mij. Ieder levend wezen op Aarde heeft mijns inziens een Ziel. Ook een Engelmens. smirk

Maar ook dat hangt weer af van jouw definitie van de ziel. Komt jouw definitie overeen met:
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/engelmens/3_3_de%20opbouw%20van%20de%20ziel.htm
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420