Loading...
nl

Scannen van personen

Lena
Lena jun 11 '09
verdrietig ik snap het angel,
maar nieuwe kans,nieuwe ronde toch?
Emuca
Emuca jun 11 '09
Het is geen nieuwe kans. Ik sta met mijn tenen al over de afgrond... En dat vind ik zo rot...
4 5'en... en ik dacht nog wel dat het zo goed ging...
Lena
Lena jun 11 '09
ook geen herkansing meer?
Emuca
Emuca jun 11 '09
Jawel, maar dan moet ik het assessment wel halen vrees ik... en aangezien ze geen uitleg hebben gegeven is het voor mij moeilijk om aan te geven wat goed ging en wat niet.
Lena
Lena jun 11 '09
maar wat zegt je gevoel dan..is het echt zo hopeloos?
admin
admin jun 11 '09
Ik vind dat je wel recht hebt om een verklaring. Alleen zeggen "onvoldoende" is wel zwak. Zo kan jij je ook niet verbeteren, want je weet niet op welk onderdeel.
Emuca
Emuca jun 11 '09
Inderdaad... hier leer ik toch ook niks van? Maarja, school is niet zo makkelijk als het 'zien' van mensen...
Lena
Lena jun 11 '09
wanneer weet je hier de uitslag van?
admin
admin jun 11 '09
Wat mooi omschreven Hans! En wat herkenbaar, ik doe het dan wel met een foto voor me blush
Emuca
Emuca jun 11 '09
Dinsdag krijg ik ook meteen te horen hoe en wat van het assessment.

Trouwens, voor het zielen 'zien' volstaat elke manier van contact maken denk ik wel. smileMaar je moet diep graven. Doordringen tot de kern.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 11 '09
Origineel bericht van: Hans
Wel, ik zie dus bij iedereen wel deglijk een ziel. En ik beschrijf wat ik zie. Het kunnen zien van de ziel is wel heel recent, pas enkele weken.

Maar als ik het goed begrijp is dat jouw definitie van de ziel, en wat ik ervan heb begrepen is dit het contact met de bron, zoals je eerder zei. Dus eigenlijk bedoel je hier te zeggen dat je bij iedereen het contact met de bron kan zien.
admin
admin jun 11 '09
Mijn eerste reactie is, als ik een ziel heb, wil ik ze zijn en ben ik de ziel.
Ik wil niet iets in me hebben, dat ik niet kan zijn.. klinkt gek.
of niet?
Emuca
Emuca jun 11 '09
Nee. Want jij bent ook de ziel. Het enige wat er bij de 'zielscan' gezien wordt is jou binnenste kern. jij bent de ziel bellefleur, je hebt hem niet.
Lena
Lena jun 12 '09
ben altijd nieuwsgierig smile
wat is er raar aan?
wat zie je?
Lena
Lena jun 12 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Nee. Want jij bent ook de ziel. Het enige wat er bij de 'zielscan' gezien wordt is jou binnenste kern. jij bent de ziel bellefleur, je hebt hem niet.

wink
admin
admin jun 12 '09
Raar is hoe het beeld is. Het ene beeld (energie, engelmens, menselijke engel ) is scherp en toont veel details, de ziel ziet er nogal grof uit.
Cialara
Cialara jun 12 '09
Hoe weet je dan zeker dat het de ziel is en niet iets anders?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 12 '09
Het is wel de definitie van de ziel zoals Hans hem eerder beschreven heeft, namelijk het contact met de bron.

In zijn geval zou ik dus eerder denken dat het contact met de bron, bij wat hij ziet, niet zo scherp is dus. Of zie ik dit niet zo scherp, hans wink.
admin
admin jun 13 '09
Origineel bericht van: Hans
Raar is hoe het beeld is. Het ene beeld (energie, engelmens, menselijke engel ) is scherp en toont veel details, de ziel ziet er nogal grof uit.

Dan zag je zeker en vast iets anders,
Wat in mij aan oorsprong is , is licht.
als je puur licht ziet, dat ben Ik wink
de rest is mijn omhulsel;
admin
admin jun 13 '09
Origineel bericht van: NiMS
Het is wel de definitie van de ziel zoals Hans hem eerder beschreven heeft, namelijk het contact met de bron.

In zijn geval zou ik dus eerder denken dat het contact met de bron, bij wat hij ziet, niet zo scherp is dus. Of zie ik dit niet zo scherp, hans wink.

Ik heb de gave om de ziel te zien nog maar kort. En pas bij twee mensen uitgeprobeerd. Het zal zich nog wel verder ontwikkelen. Het is een andere frequentie. Vergelijk het met radiogolven of zichbaar licht. Voor een foto van een object in de rruimte (sterrenstelsel) is in zichtbaar licht een toestel van, zeg een halve meter voldoende, maar op radiogolven heb je een groter toestel nodig, zoals bij Westerbork, van meer dan een kilometer om hetzelfde niveau van details te kunnen waarnemen.
Dus bij vrijwel niemand van de engelmensen heb ik de ziel zitten bekijken, zover was ik toen nog niet.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420