Loading...
nl

herkenning van engelmensen

Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 11 '09
Origineel bericht van: NiMS
Op het moment dat ik lees dat Paulette er ziek van wordt, is dat voor mij een signaal dat er iets niet klopt.


Mijn lichaam reageert direct en ik gevoelig ben om waar te nemen wat er met mijn lichaam gebeurt.

Ik voel heel veel aan mijn lichaam. Toen mijn transformatie startte was ik er met dagen, ziek van. Echt beroerd. Van het 1 op andere moment was het weer over. Het stoppen van het ziekmakende gevoel ging gepaard met klappen van inzicht. 5D inzichten. Weet je nog dat jij lusteloos voelde en last had van een overactief hart-chakra, ik had er diezelfde dagen ook last van, maar lag ziek op bed.

Mijn Engel zuivert me. Ook daar ben ik me vlagen misselijk van, verkouden, uit balans, maar merendeel goed. Hoe ik weet dat het een engel is? (en dat is dus ook weer zo'n vraag NiMS smile) Ze heeft me berichten gestuurd, ze laat me in dromen zien wat ze aan het doen is. Ze geeft me boodschappen.

Ik hoop dat ik je zo wat meer informatie heb kunnen geven.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 11 '09
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Origineel bericht van: NiMS
Dan hoef je dat dus niet meer te vragen waarom ze er is. Waarom is ze er dan nu?


Zoals jij je stijl van praten hebt op het forum, heb ik de mijne ook. Mijn vraag is niet voor mezelf (ik heb mijn antwoord), mijn vraag is bedoeld anderen aan het denken te zetten.


Niet echt gelukt dan wink.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 11 '09
Jazeker en bedankt. Ik ben blij dat je merkt dat je ervan groeit en inzichten van krijgt. Het kwam anders over vanwege de manier waarop je het omschreven had.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 11 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Origineel bericht van: NiMS
Dan hoef je dat dus niet meer te vragen waarom ze er is. Waarom is ze er dan nu?


Zoals jij je stijl van praten hebt op het forum, heb ik de mijne ook. Mijn vraag is niet voor mezelf (ik heb mijn antwoord), mijn vraag is bedoeld anderen aan het denken te zetten.


Niet echt gelukt dan wink.


Ha, ha, wen er dan maar aan! grin
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 11 '09
Origineel bericht van: NiMS
Jazeker en bedankt. Ik ben blij dat je merkt dat je ervan groeit en inzichten van krijgt. Het kwam anders over vanwege de manier waarop je het omschreven had.


En jij bedankt om je bezorgdheid. Oprecht.
Fatna
Fatna jun 12 '09
ik denk dat je het onbewust misschien wel herkent bij anderen, misschien een vibe of iets dergelijks die je oppikt van een ander engelmens, qua uiterlijkheden weet ik niet of je daarin een engelmens als zodanig herkent, en een spirrituele radar heb ik zelf helaas (nog) niet ontwikkelt dus echt bewust zou ik een engelmens waarschijnlijk niet herkennen.....

ik herken wel iets wat bellefleur zei: dat je in bepaalde ogen een zelfde leedte/diepte herkent en daardoor het gevoel hebt weg te zakken in die ogen, als ik inj de spiegel kijk zie ik bij mezelf ook die leegte, anderen zullen het misschien niet zo snel zien want ik ben nogal van de maskers op voor de buitenwereld.....zelfs mijn blik kan ik manipuleren dus zo'n betrouwbare spiegel van de ziel zijn mijn ogen niet
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki