Loading...
nl

herkenning van engelmensen

JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 10 '09
Heb je deze engel zelf ook gezien en ervaren, of is het iemand die dat tegen je zegt, dat het zo is?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 10 '09
Deze Engel draagt deels mijn naam. Ze maakt me ziek met haar zuivering, geeft mij enorme dromen om over na te denken en geeft inzicht. Inzicht wat is geweest en wat gaat komen. Die inzichten, Julien, zijn anders dan jij gewent bent. Deze komen in dromen of als klappen tijdens het bewust zijn.

Liefs Paulette
JulienMoorrees
"Maar waarom heb ik momenteel en engel bij me om te zuiveren?"

Dat zou deze engel dan ook zelf moeten kunnen vertellen. Daarom vroeg ik hoe je met deze engel in contact staat. Als je overvoert wordt door deze engel, dan zou ik er zelf geen goed gevoel bij hebben. In mijn contacten met de engelen die ik heb gehad, hebben ze nog NOOIT zichzelf opgedrongen of dingen bij mij geforceerd.

Laat ik de vraag anders stellen: "Hoe weet jij zeker dat jij hier met een engel te maken hebt, en niet met een entiteit die zichzelf als een engel presenteert?"

Is maar een gevoel dat nu bovenkomt hoor, dus ik check het liever even bij je.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 10 '09
[quote=NiMSDat zou deze engel dan ook zelf moeten kunnen vertellen. [/quote]

Maar dat heeft zo ook al gedaan hoor smile
Emuca
Emuca jun 10 '09
En als Paulette's engel geen engel is, dan is het tijd voor mij om in een grot te gaan wonen.
Cialara
Cialara jun 10 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Bart
Als ik mijn foto nu zou plaatsen, zou je dan eventueel over bepaalde kenmerken kunnen vertellen ?

... uit nieuwsgierigheid !

Geen idee eigenlijk. Het werkt ook niet zo altijd. Ik ben namelijk wel altijd voorzichtig om dat stukje te noemen. En soms zie ik het ook helemaal niet, terwijl Hans wel een bol ziet.

Dan vraag ik me soms af, waarom ziet hans het wel, en ik niet smile.

Bij mij noemde je het een masker; alsof ik iets te verbergen had! Ik had geen idee wat je bedoelde toen, maar nu denk ik dat dit masker eigenlijk mijn "gespeelde ziel" zou kunnen zijn? Dat er dus verder niets is en dat jij het ziet als een masker...
Emuca
Emuca jun 10 '09
Origineel bericht van: Hemelwandelaar

Persoonlijk heb ik mij altijd heel erg tegen het stigma Engelmens verzet.

En waarschijnlijk ook de reden dat ik in jouw foto geen engelmens zie. Ook al heeft Hans de bollen gezien, en weet ik dat dit een herkenning is, heb ik het uit jouw foto niet gehaald. Nu kan ik me goed voorstellen dat ik het helemaal niet goed zie, of dat Hans het in dit geval niet goed heeft gezien.

Soms maakt projectie, wel eens realiteit, die geen realiteit blijkt te zijn.

NiMS... als andere dingen zien die jij niet ziet, hoeft dat toch niet te betekenen dat dat wat zij zien een projectie is? Iedereen heeft zijn specialiteit en ik vind niet dat je kan oordelen dat dat projectie kan zijn omdat het buiten jou straatje of wat jij denkt dat waar is geloofd. Natuurlijk hoort iedereen tegenstrijdige dingen.. dat is om jezelf te beschermen en omdat je zelf dingen anders interpreteert. Je weet dat je zelf niet toegeeft, en dat andere dat ook niet zo snel doen.. maar dat houdt toch niet in dat wat zij zien/horen/voelen niet waar kan zijn?
Natalie1986
Natalie1986 jun 10 '09
Origineel bericht van: Angel of Death

Persoonlijk heb ik mij altijd heel erg tegen het stigma Engelmens verzet.

En waarschijnlijk ook de reden dat ik in jouw foto geen engelmens zie. Ook al heeft Hans de bollen gezien, en weet ik dat dit een herkenning is, heb ik het uit jouw foto niet gehaald. Nu kan ik me goed voorstellen dat ik het helemaal niet goed zie, of dat Hans het in dit geval niet goed heeft gezien.

Soms maakt projectie, wel eens realiteit, die geen realiteit blijkt te zijn.

NiMS... als andere dingen zien die jij niet ziet, hoeft dat toch niet te betekenen dat dat wat zij zien een projectie is? Iedereen heeft zijn specialiteit en ik vind niet dat je kan oordelen dat dat projectie kan zijn omdat het buiten jou straatje of wat jij denkt dat waar is geloofd. Natuurlijk hoort iedereen tegenstrijdige dingen.. dat is om jezelf te beschermen en omdat je zelf dingen anders interpreteert. Je weet dat je zelf niet toegeeft, en dat andere dat ook niet zo snel doen.. maar dat houdt toch niet in dat wat zij zien/horen/voelen niet waar kan zijn?

Inderdaad amen!
liesanne
liesanne jun 10 '09
Een engel (engelmens???) zou het naar mijn idee niet nodig hebben om zich te profileren. Hij (of zij) hoeft niet te laten zien wat hij allemaal wel of niet is, kan of betekent voor de mensheid. Hij is.....

Zuiverheid behoeft geen naam en komt misschien wel het meest in stilte...

JulienMoorrees
Dat zou deze engel dan ook zelf moeten kunnen vertellen.

Maar dat heeft zo ook al gedaan hoor smile

Dan hoef je dat dus niet meer te vragen waarom ze er is. Waarom is ze er dan nu?
admin
admin jun 10 '09
ja, Liesanne, daar ben ik het mee eens

Het is eigen aan de maatschappij.
" wie ben jij?" wordt er gevraagd aan iemand.
antwoord " ik ben dokter, verpleegster, tuinman, bakker, therapeute, ingenieur, interieurverzorgster" enz, enz;

Toch ben ik bij benadering dichter bij m'n kern om op deze vraag te beantwoorden " een Engelmens" .
JulienMoorrees

NiMS... als andere dingen zien die jij niet ziet, hoeft dat toch niet te betekenen dat dat wat zij zien een projectie is?

Emmy, je doet het nu overkomen alsof het "ik" tegen "jullie" is, en dat vind ik erg jammer.

Inderdaad dat hoeft zeker niet zo te zijn. Vandaar dat ik er ook soms bij heb gezet.

Maar waarom denk je, dat jij zelf ook geen projecties van anderen oppikt?

Ik heb wel eens duidelijk projecties gezien, waarin iemand, iemand anders (onbewust) ging vormen naar iets dat deze persoon helemaal niet is. Toch ging dat vanwege de kracht die de andere engelmens had, wel gewoon door, maar de ander werd hier behoorlijk van uit balans gebracht.

Iedereen heeft zijn specialiteit en ik vind niet dat je kan oordelen dat dat projectie kan zijn omdat het buiten jou straatje of wat jij denkt dat waar is geloofd.

Dat kun je wel zo stellen, maar ik vind dat jij ook niet kan oordelen dat het geen projectie van iemand anders (of jezelf) is.

Uiteindelijk weten we het niet, en is het de persoon zelf, die moet bepalen wat er nu echt is.

Op het moment dat ik lees dat Paulette er ziek van wordt, is dat voor mij een signaal dat er iets niet klopt. Dat is het enige waar ik op heb gereageerd.

Natuurlijk hoort iedereen tegenstrijdige dingen.. dat is om jezelf te beschermen en omdat je zelf dingen anders interpreteert. Je weet dat je zelf niet toegeeft, en dat andere dat ook niet zo snel doen.. maar dat houdt toch niet in dat wat zij zien/horen/voelen niet waar kan zijn?

En dat heb ik ook niet gezegd. Ik heb alleen aangegeven dat ik dingen anders zie en wat dit is. Daar hoef je dan toch geen drama van te maken wink.
JulienMoorrees
Origineel bericht van: Natalie1986

Inderdaad amen!

Waarom zeg je dit?
JulienMoorrees
Origineel bericht van: liesanne
Een engel (engelmens???) zou het naar mijn idee niet nodig hebben om zich te profileren. Hij (of zij) hoeft niet te laten zien wat hij allemaal wel of niet is, kan of betekent voor de mensheid. Hij is.....

Ben ik niet helemaal met je eens, want door deze profilering krijg je wel degelijk bewustzijn en draagvlak. De engelmens wordt op die manier, een steeds groter begrip, die uiteindelijk zijn taak op een veel betere en efficientere manier kan uitvoeren.

Verwarring maakt het werk van de engelmens heel lastig, en de meeste engelmensen hier, waren in verwarring over hun Ik, voordat ze erachter kwamen wie ze zijn. Nu deze verwarring weg is, zie je dan ook, dat veel mensen hun engelmens taken oppakken, en verder gaan, dan waar ze waren.

Je kan het profileren noemen, maar ik noem het: Het nemen van hun Engelmens verantwoordelijkheden.
Emuca
Emuca jun 10 '09
Toch krijg ik soms het gevoel NiMS, dat het wel eens jij tegen de rest is. Maar dat is niet erg hoor, maar soms wel vermoeiend, omdat je dingen suggereert, die je misschien niet eens zo bedoeld.

Misschien zie ik wel projecties.. maar het enige wat ik kan zien is het binnenste. Ik communiceer op het niveau van de ziel. Het enige wat ik zie zijn wat wolkjes en soms duidelijkere verschijningen wink

Ennuh, over dat zieke gevoel van Paulette, ik denk dat dat komt omdat wat eerst vast zat, nu loskomt.
admin
admin jun 10 '09
Origineel bericht van: Natalie1986

Inderdaad amen!

Waarom zeg je dit?
Amen betekent: het zij zo.
Ik denk dat Natalie hier gewoon aangeeft dat ze het eens is. Natalie, klopt dat?
JulienMoorrees

Misschien zie ik wel projecties.. maar het enige wat ik kan zien is het binnenste. Ik communiceer op het niveau van de ziel. Het enige wat ik zie zijn wat wolkjes en soms duidelijkere verschijningen wink

En toch heb je in mij een ziel geprojecteerd, omdat jij heel graag wilt dat hij er is wink.

Bij projecties is het vaak het wensdenken dat iets laat zien dat eigenlijk van jezelf afkomstig is. Probeer eens zuiver en zonder echt oordeel te kijken, en je zult zien dat de wereld heel anders in elkaar steekt dan je denkt.

Ennuh, over dat zieke gevoel van Paulette, ik denk dat dat komt omdat wat eerst vast zat, nu loskomt.

Ik weet niet wat het is, maar Paulette is de enige die dit kan beantwoorden lijkt me. Waarom wil je dit voor haar gaan invullen? Hoe weet je dat wat je ziet, geen wensdenken is?

Ik zag aan je eerdere reactie dat jij gek werd als het geen engel is. "En als Paulette's engel geen engel is, dan is het tijd voor mij om in een grot te gaan wonen."

Hoe ben jij er zo van overtuigd dat het wel een engel is? Is het jouw engel, heb jij contact met die engel? Heeft hij zijn engelen-ID laten zien wink. Kortom, je gaf een heleboel betrokkenheid vanuit jezelf in die ene zin weer, waarmee ik direct het gevoel krijg, zit je er niet veel te dicht op? Hoe ziet het grote plaatje eruit?
Emuca
Emuca jun 10 '09
Ja, ik heb contact gemaakt met die engel ja. En aangezien ik weet wat voor een engel het was, weet ik echt wel dat het een engel is. En ja, een engel blijft een entiteit.

En met die zin bedoel ik trouwens niet dat ik gek zou worden, maar dat als het geen engel is, ik dus onjuist kan zien en contact maken.

Ennuh NiMS, het enige wat ik 'kan' is dingen met de menselijke ziel. Ik weet zeker dat als jij voor me zou staan, ik je ziel nog steeds uit je lichaam zou kunnen trekken.
JulienMoorrees
Ja, ik heb contact gemaakt met die engel ja. En aangezien ik weet wat voor een engel het was, weet ik echt wel dat het een engel is. En ja, een engel blijft een entiteit.

Wat voor een engel was dit, en wat wil die?

Lukt het Paulette ook om zelf contact met de engel te hebben, of krijgt ze alles via jou door?

En met die zin bedoel ik trouwens niet dat ik gek zou worden, maar dat als het geen engel is, ik dus onjuist kan zien en contact maken.

Hoe weet je dan zeker dat je het juist ziet, en op de juiste manier contact maakt?

Ennuh NiMS, het enige wat ik 'kan' is dingen met de menselijke ziel.

Maar hoe kun je dan met engelen werken, want die hebben geen ziel meer?

Ik weet zeker dat als jij voor me zou staan, ik je ziel nog steeds uit je lichaam zou kunnen trekken.

Dat is iets wat we dan een keer zouden moeten uitproberen winkwant ik weet zeker dat je dat niet gaat lukken. Het enige dat je er zal uittrekken is je eigen projectie. Ik zal er niet anders door worden.
Emuca
Emuca jun 10 '09
Je zal er door sterven. Een lichaam kan niet zonder ziel.. dat heb ik ondertussen al 50 keer nagevraagd. En geloof me, dat gevoel is niet zo heel erg lekker.

Het is een beschermengel.

Ik heb mijn eigen reden om nog steeds vol te houden dat ook engelen een ziel hebben. En als een engelmens echt geen ziel zou hebben, dan ben ik geen engelmens.

En zoals Paulette al zelf heeft gezegd is dat ze zelf ook genoeg contact heeft met de engel. Het enige wat ik doe is toekijken en kaartspelletjes spelen.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420