[Op die foto niet want die was nogal oud. Daar speelde dat toen geen rol in ieder geval en zag ik het niet.
Nog al oud?! Augustus 2008 en ik vroeg het in, wat was het maart 2009?
Oud in de zin dat je op het moment van de foto er totaal niet voor open stond. Een foto van nu, zou een heel andere paulette laten zien. En dat weet je ook
.
Waar het mij om gaat, ik ben het bewijs dat een mens iemand gewoon lijkt te zijn, en vervolgens zwaar in contact met de bron kan staan. Dat heeft jou maar ook Hans verbaasd. Daarmee wil ik een statement zetten voor iedereen. Het is zoals het lijkt, en kan ook weer anders zijn.
Persoonlijk heb ik mij altijd heel erg tegen het stigma Engelmens verzet. Want ik ben ik en ben niet beter da n een ander. En dat wil ik nogmaals onderstrepen. Dat ik mss. meer in verbinding sta met de bron, dat kan zijn. Maar ook daar zijn verschillen in. Julien heeft wel eens een spirituele poll opgezet. Vol enthousiasme begon ik. Ik bakte er niets van. En toch had ik meer info dan de gemiddelde hier....
Ik zeg niet dat Julien het verkeerd heeft, maar er zijn andere wegen. Witlicht ter bescherming plaatsen als Julien voorstelt, dat redde ik niet. Ik vond me stom. Tot ik op een zeer treurige begravenis kwam waarbij ik mijn emotie niet meer de baas was. Ik redde me door me in een spotlight van wit ligt te zetten, zomaar. Later bij het bijzetten, nog 6 anderen. Het maakte me moe, maar ik zag ze goed reageren.
Wat ik wil zeggen, volg je eigen pad. Alles hier is een handreiking.
Jullie zijn mij allemaal heel erg dierbaar,
Kus, Paulette