Loading...
nl

herkenning van engelmensen

Emuca
Emuca jun 9 '09
NiMS, van iedereen die tot nu toe als 'engelmens' uit de bus is gekomen, heb je bij iemand ook gehad van 'goh, dat had ik niet verwacht?'.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 9 '09
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Origineel bericht van: NiMS
[Op die foto niet want die was nogal oud. Daar speelde dat toen geen rol in ieder geval en zag ik het niet.

Nog al oud?! Augustus 2008 en ik vroeg het in, wat was het maart 2009?

Oud in de zin dat je op het moment van de foto er totaal niet voor open stond. Een foto van nu, zou een heel andere paulette laten zien. En dat weet je ook wink.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 9 '09
Nou, nou, nou?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 9 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
NiMS, van iedereen die tot nu toe als 'engelmens' uit de bus is gekomen, heb je bij iemand ook gehad van 'goh, dat had ik niet verwacht?'.

Ja dat heb ik zeker wel gehad ja.
Emuca
Emuca jun 9 '09

Oud in de zin dat je op het moment van de foto er totaal niet voor open stond. Een foto van nu, zou een heel andere paulette laten zien. En dat weet je ook wink.

Dan vraag ik me af hoe jij andere ziet nadat ze het nieuws hebben gehoord...
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 9 '09
Origineel bericht van: Angel of Death

Dan vraag ik me af hoe jij andere ziet nadat ze het nieuws hebben gehoord...

Goeie vraag, ik heb daar eigenlijk niet naar gekeken omdat er vaak geen nieuwe lezing, of nieuwe foto is geplaatst. Ik weet niet of daar verschil in zit eigenlijk.
admin
admin jun 9 '09
Origineel bericht van: Bart
Origineel bericht van: Bart
Ik plaats de foto .. zie maar.. ben gewoon benieuwd ..

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1434

No offense uiteraard, maar ziet er toch vrij leeg uit van binnen.

Begrijp wat je bedoelt wink

hahaha, ja Bart, ik zag het ook!! grin
admin
admin jun 9 '09
Nou, nou, nou?

Laat maar eens zien!! grin
liesanne
liesanne jun 9 '09
Weet je: en dat is voor iedereen... Het is een grond gedachte van 5D dat wat je autenthiek bent, je uitstraalt en dus aantrekt. Zo ook hier op dit forum. Begon het met een spaarzaam aantal Engelmensen (of lees net zo goed naar mijn part, mensen die dezelfde Bron-connecties hebben (dat vind ik beter dan de spirituele instap) trekt meer en meer dezelfde gestemde zielen aan. En dat is niet zonder reden.

Hoe weet je dat? Het lijkt me dat het grootste deel van de forumleden zich niet heeft laten scannen....dit is toch iets van de laatste maanden, sinds Hans de 'voorwerpen' kan zien.
admin
admin jun 9 '09
Het heeft te maken met een bepaald gevoel dat iemand oproept .. dat voelt als een soort van "leegte" aan .. dat er meer achter zit dan een eerste 'emotie' ..
Emuca
Emuca jun 9 '09
Ik denk dat Paulette bedoeld dat er eerst maar van een beperkt aantal mensen bekend was dat ze de kenmerken hadden. Die andere zaten er misschien wel al, maar zijn pas later 'gevonden'.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 9 '09
[Op die foto niet want die was nogal oud. Daar speelde dat toen geen rol in ieder geval en zag ik het niet.

Nog al oud?! Augustus 2008 en ik vroeg het in, wat was het maart 2009?

Waar het mij om gaat, ik ben het bewijs dat een mens iemand gewoon lijkt te zijn, en vervolgens zwaar in contact met de bron kan staan. Dat heeft jou maar ook Hans verbaasd. Daarmee wil ik een statement zetten voor iedereen. Het is zoals het lijkt, en kan ook weer anders zijn.

Persoonlijk heb ik mij altijd heel erg tegen het stigma Engelmens verzet. Want ik ben ik en ben niet beter da n een ander. En dat wil ik nogmaals onderstrepen. Dat ik mss. meer in verbinding sta met de bron, dat kan zijn. Maar ook daar zijn verschillen in. Julien heeft wel eens een spirituele poll opgezet. Vol enthousiasme begon ik. Ik bakte er niets van. En toch had ik meer info dan de gemiddelde hier....

Ik zeg niet dat Julien het verkeerd heeft, maar er zijn andere wegen. Witlicht ter bescherming plaatsen als Julien voorstelt, dat redde ik niet. Ik vond me stom. Tot ik op een zeer treurige begravenis kwam waarbij ik mijn emotie niet meer de baas was. Ik redde me door me in een spotlight van wit ligt te zetten, zomaar. Later bij het bijzetten, nog 6 anderen. Het maakte me moe, maar ik zag ze goed reageren.

Wat ik wil zeggen, volg je eigen pad. Alles hier is een handreiking.

Jullie zijn mij allemaal heel erg dierbaar,

Kus, Paulette

Natalie1986
Natalie1986 jun 9 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Nou ja, Hans zegt dat hij vleugels ziet en een symbool bij het hart. ik vraag me af of een aurareader of een medium of paragnost dat ook kan zien. Of entiteiten dat kunnen zien...

Ik was een tijdje geleden bij een aurareader en zei vertelde mij dat ik een heel lichte/zachte engergie had, ze noemde het bijna engelenenergie. Later zei ze ook dat ze 2 hele grote engelen bij me zag.. Ik had niet echt het doorgevraagd omdat ik er op dat moment helemaal niet voor open stond.
Een goede zal misschien wel iets doorhebben maar 9 van de 10 heb ik er niet over gehoord.
admin
admin jun 9 '09
Als ik en een ander engelmens in elkaars ogen kijken, denk ik dat ik verzink....
want je kijkt dan naar elkanders leegte en komt onheroepelijk uit op de bron.
(zomaar een denkpiste, vlak voor slapen gaan smile)
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 9 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Als ik en een ander engelmens in elkaars ogen kijken, denk ik dat ik verzink....

Ha, ha, kijk mij maar eens in de ogen!
Pure zuiverheid tref je enkel en alleen naar bij mij aan!
admin
admin jun 9 '09
Lieve dierbare mensen,,,

Bedankt voor het plaatsen van dit topic, ik heb het met pure belangstelling, nieuwsgierigheid en verbazing gelezen. Had voor dit forum nog nooit over een Engelmens gehoord.
Maar ik ben er in verzonken geraakt en dat ontroert me.

Dank jullie wel voor het delen smile
admin
admin jun 9 '09

hahahaha.. onvervalste engelmensepraat laugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 9 '09

Persoonlijk heb ik mij altijd heel erg tegen het stigma Engelmens verzet.

En waarschijnlijk ook de reden dat ik in jouw foto geen engelmens zie. Ook al heeft Hans de bollen gezien, en weet ik dat dit een herkenning is, heb ik het uit jouw foto niet gehaald. Nu kan ik me goed voorstellen dat ik het helemaal niet goed zie, of dat Hans het in dit geval niet goed heeft gezien.

Soms maakt projectie, wel eens realiteit, die geen realiteit blijkt te zijn.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 9 '09

hahahaha.. onvervalste engelmensepraat laugh

Vind het wel een beetje bengelenpraat wink
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 10 '09

Soms maakt projectie, wel eens realiteit, die geen realiteit blijkt te zijn.

Tuurlijk, dat kan heel erg goed zo zijn. En Noord Hollandse ben ik gewoon mezelf. Maar waarom heb ik momenteel en engel bij me om te zuiveren? Ik ben toch ik? Ze zegt dat ik dingen achter me moet laten.

Is het standaard?!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske