Loading...
nl

Help me alsjeblieft

Maris1976
Maris1976 jun 14 '09
hallo, dank jullie wel voor de interesse, ik heb afgelopen nachten hectisch gedroomd, ook zie ik beelden voordat ik in slaap val, geen verontrustende dingen, ik kan normaal gesproken mijn dromen sturen, ik kan als er gevaar dreigt "wegvliegen" dat is zeg maar mijn ding in dromen, vliegen en wegvliegen en onzichtbaar worden, ook kan ik mensen om wie ik geef in mijn dromen onzichtbaar maken, maar dat kost moeite en ik beloof elke keer mijn dierbaren te zullen beschermen tegen het kwaad in mijn droom en het lukt me elke keer maar net.

Dromen is voor mij een uitlaatklep, het is mijn hobby en wil er ook niet bang voor zijn

Heb ff de titel aangepast, het zag er wel heel desperate uit en het voelt al iets beter vandar de aanpassing.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 14 '09
Origineel bericht van: Maris1976
Heb ff de titel aangepast, het zag er wel heel desperate uit en het voelt al iets beter vandar de aanpassing.


Kijk, dat is jouw eerste, of volgende, goede reactie. Niets Slachtoffer, je bent in-control!
Harbringer
Harbringer jun 22 '09
Dat lijkt me zeer vervelend! mijn moeder zegt ook dat ze af en toe dromen heeft die uitkomen..

Wel vreemd dat je een baken bent voor al die gebeurtenissen... Je hebt toch geen rare rituelen gedaan? tongue
Pagina's: Vorige 1 2 3 4

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki