Loading...
nl

Help me alsjeblieft

admin
admin jun 9 '09
Maris, los van de vraag wat je hiervan weet, je kunt aartsengelen altijd vragen om bescherming.
Michael, Gabriel en Rafael. Noem de naam en vraag bescherming. En je zal meteen verschil voelen.
Natalie1986
Natalie1986 jun 9 '09
wel een mooie steen trouwens die seleniet
admin
admin jun 9 '09
Je zesde en zevende chakra's zijn zich aan het openen..
dat is goed, want dan krijg jij beter contakt met de Cosmos, Je gidsen, de bron, God of hoe jij het graag noemt.
Het vervelende daaraan is dat je nu - in het begin - vervelende, nare dingen doorkrijgt en ziet.
Je kan snappen dat wie zijn zesde en zevende chakra volledig bij geopend is, het kontakt met de cosmos totaal is en het Licht intens. En zulke mensen "zien" en " voelen " , horen en weten ook veel van andere mensen. Maar kunnen dit goed kanaliseren en mee omgaan. Er zijn maar weinigen op deze aarde waarbij deze volledig totaal openzijn.
Die chakra's worden dus beetje bij beetje verder geopend, al naar gelang jij dit aan kunt. Dat is steeds in samenwerking met de Cosmos, je Gids.
Hier krijg jij een serieuse hoeveelheid aan info binnen.
Je mag deze beelden terugsturen, en vragen aan je gids om leiding.
Paniek is er omdat je datgene wat je doorkrijg (hun pijnen, paniek enz...) niet kunt plaatsen, doch wezenlijk ervaart.
Het kan zijn dat jij zelf , onverwerkte emotie hebt.. dan legt het daarmee een link en versmelt het.
Je kan dat vergelijken met twee waterdruppels die elkaar tegenkomen, en die één grote waterdruppel worden.
Wat je dan kunt doen, is aan die punten werken, waar jij nog mee zit, zodat anderen hun pijnen enz, jouw niet meer kunnen ontmoeten.
Ik heb het een beetje snel geschreven en spontaan....
liefs,
Bellefleur
admin
admin jun 9 '09
Origineel bericht van: NiMS
Deze is al vaker voorbij gekomen, maar het afsluiten doe ik altijd met een pyramide van licht, en werkt altijd:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/13790/Je_pyramide_van_licht_en_hoe_j.html#Post13790

zeker doen!! grin
en Seleniet, is een prachtsteen, ik heb er ergens een hele mooie informatie over, zal effe zoeken....
Maris1976
Maris1976 jun 9 '09
ik ga mijn kinderen halen van school, ik lees straks nog even verder, dankje wel voor het meedenken en me niet beoordelen, voel me af en toe zo'n freak of een fantast.
xxx
admin
admin jun 9 '09
Heel veel sterkte Maris, ik heb geen ervaring met vervelende helderziende dromen.

@ Hans, heb met vreselijk veel interesse je kennis over edelstenen gelezen, wat een informatie! Dank je wel.
Ben jij misschien Reikimaster? Ik wil nog zo graag ingewijd worden in Reiki2, maar mij ontbreken de financiële middelen. Er komt een tijd dat ik het kan betalen en dan ga ik ermee verder. Nu werk ik ermee naar mijn gevoel smile
admin
admin jun 9 '09
Ja, ik ben inderdaad reiki master. Nog niet zo lang, hoor. En de kennis van stenen heb ik gewoon verzameld en door gesprekken met deskundigen. Ik was zelf verbaasd wat die stenen kunnen doen met een mens. Was er vroeger wat nonchalant mee, nu weet ik met welke krachten je speelt.
Over reiki 1: daar kan je al zo onstellend veel mee. Ook werken op afstand (jawel). Ik overweeg serieus om een boek(je) te schrijven over reiki 1 en haar mogelijkheden. Want die worden zwaar onderschat.
admin
admin jun 9 '09
Ja, ik weet namelijk ook dat ik op afstand kan werken. Dat was ik me niet bewust, maar ik weet dat door een vriend van mij die het moeilijk had. Ik heb Reiki op afstand gegeven en tot mijn verbazing werkte dat dus wel. Terwijl er altijd aangegeven wordt, dat daar pas met Reiki 2 gewerkt mee kan worden. Maar daarom schreef ik net ook [voorzichtig ;)] ik werk ermee naar mijn gevoel.
En dat voelt goed. Als je dat boekje gaat schrijven, zou het mij enorm interesseren! Maar mooi hoor, dat je Reikimaster bent. Ben je ook al zover dat je in je omgeving mensen inwijdt? Of doe je dat nog niet?
admin
admin jun 9 '09
Dus je wist het al. Ik kan dat bevestigen. Zeker als je een foto hebt van een persoon, dan kan je uitstekend helpen op afstand, ook met reiki 1. Ik moedig ook iedereen aan met reiki 1 om dat te doen. Want het werkt, prima zelfs.
Dat boek is een wens van me. Ik heb wel een voorzichtig begin gemaakt en de hoofdlijnen heb ik in gedachten op een rij.
Ik heb nog niemand ingewijd, maar er zijn wel twee kandidaten in aantocht. Het begeleidende cursusmateriaal is wel af. Nu nog de inwijdingshandelingen zelf onder de knie krijgen. Maar ik ga zeker mensen inwijden. Absoluut!
admin
admin jun 9 '09
Geweldig om de bevestiging te krijgen laughWo... Ik wist ook gewoon dat het geen "toeval" was dat die vriend het merkte, alleen de bevestiging bleeft vooralsnog uit. Dank je wel lieve Hans dat je me zo op weg helpt!!!
Ik ben benieuwd naar je inwijdingen, je ervaringen [algemeen natuurlijk he! persoonlijk zal er niks over het forum komen.]
Ik bedank je!!!
Islandlady
Islandlady jun 9 '09
Toeval bestaat niet schat. Niets is toeval in mijn ogen althans en Reiki II en verder komt goed... ok? Love you
admin
admin jun 9 '09
Hee lieve meid, zulke lieve woorden en dat terwijl ik er gisteren niet eens voor je kon zijn frown
Ik hou ook heel veel van jou!!
Islandlady
Islandlady jun 10 '09
Lief mens,
Kan toch ook niet altijd... en zie hier op dit geweldige forum... we zijn er voor elkaar en dat is waar het om gaat.

Meisje we hebben elkaar nodig en elkaar ook weer gevonden op het juiste moment.

Love you
Heidelroos
Heidelroos jun 10 '09
Origineel bericht van: Hans
Beste Maris,

Je zegt dat je een edelsteen in je nachtkastje hebt liggen. Welke steen is dat? En heb je nog meer edelstenen in je slaapkamer?
Ik moet dat namelijk ten strengste ontraden. Edelstenen mogen niet in slaapkamers liggen. Met uitzondering van een enkele, de engelsteen (weet zo de officiele naam niet). Maar alle andere edelstenen kunnen erg sterk werken. Er zijn zelfs combinaties die dodelijk kunnen zijn, dat is me verteld door iemand die zeer deskundig is en mij dat beschreef.
Dus, om te beginnen de edelstenen de slaapkamer uit. Overdag mag je ze best dragen. Liefst een beschermende steen, zoals hematiet. Maar hou je slaapkamer vrij van dit soort invloeden. Het kan je hoge gevoeligheid omzetten in overgevoeligheid.

Ik heb sinds een paar weekjes wel vier stenen op mijn nachtkastje..
Vond het mooi staan.. ahaha..

Rookkwarts, zwarte toermalijn, groene calciet, en een blauwe agaat..
Oops.. shocked
admin
admin jun 10 '09
Ga ik weer op tenen staan waarschijnlijk....
De juiste stenen mogen best op je slaapkamer, wat is het verschil met overdag en 's nachts?
Ik ken vele deskundigen op het gebied van Kristallen en dit is echt een sprookje. Ook in de boeken wordt hier nooit over gesproken.
Stenen kunnen een foute invloed hebben maar dan heb je daar overdag ook last van. Niet elke steen is goed voor iedereen daarom moet je je goed laten voorlichten voor je een steen aanschaft, maar dat geld hetzelfde met medicijnen, daar lees je ook eerst de bijsluiter van. Meerdere stene tegelijk bij je hebben kan wel teveel van het goede zijn, toch zijn er mensen die er wel bij varen. Voel gewoon voor jezelf of jij het prettig vind Heidel, maar das mijn mening.

Ik heb zelfs stenen in bed liggen, amethist, labradoriet en celestien. Op het nachtkastje staat een reikisteen. Thats all, heerlijk om ze bij me te hebben 's nachts.

Van engelenstenen zijn er velen, er is er niet maar 1 van... blush
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 10 '09
Goeiemorgen Maris.

Hoe is het met je gegaan gisteren en vannacht? Goed geslapen hoop ik. Hebben de tips je geholpen?

Hoe voel je jezelf?

Liefs Paulette
admin
admin jun 10 '09
Origineel bericht van: Karin
Ga ik weer op tenen staan waarschijnlijk....
De juiste stenen mogen best op je slaapkamer, wat is het verschil met overdag en 's nachts?
Ik ken vele deskundigen op het gebied van Kristallen en dit is echt een sprookje. Ook in de boeken wordt hier nooit over gesproken.
Stenen kunnen een foute invloed hebben maar dan heb je daar overdag ook last van. Niet elke steen is goed voor iedereen daarom moet je je goed laten voorlichten voor je een steen aanschaft, maar dat geld hetzelfde met medicijnen, daar lees je ook eerst de bijsluiter van. Meerdere stene tegelijk bij je hebben kan wel teveel van het goede zijn, toch zijn er mensen die er wel bij varen. Voel gewoon voor jezelf of jij het prettig vind Heidel, maar das mijn mening.

Ik heb zelfs stenen in bed liggen, amethist, labradoriet en celestien. Op het nachtkastje staat een reikisteen. Thats all, heerlijk om ze bij me te hebben 's nachts.

Van engelenstenen zijn er velen, er is er niet maar 1 van... blush

Nee, hoor geen probleem. Ik neem aan dat die stenen er al een lange tijd zijn? En dat je ze nooit oplaadt? Dan is het zoiets als een lege batterij. En zijn ze hooguit decoratief, maar de werking is nihil.
De meeste edelstenen moeten wekelijks een ontlading/herlading krijgen
Islandlady
Islandlady jun 10 '09
Raar maar waar ik ben mijn steen kwijt. Ik had een heel mooie rose kwarts om op mijn hart te dragen wat ik ook deed en nu is hij ineens weg. Bizar natuurlijk maar moet zo zijn denk ik dan. In Purmerend is een winkel die de juiste stenen voor mij weten. Dus nog even 3 weekjes geduld.... dat is wat ik helemaal niet heb.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 10 '09
Origineel bericht van: Islandlady
Raar maar waar ik ben mijn steen kwijt. Ik had een heel mooie rose kwarts om op mijn hart te dragen wat ik ook deed en nu is hij ineens weg.

Meestal zie ik dit als een teken dat hij niet meer goed is,of uitgewerkt en je dan een andere steen, of een nieuwe moet nemen.
admin
admin jun 10 '09
js klopt Hans als je ze nieuw hebt is wekelijks reinigen heel belangrijk. Na langere tijd mag het best minder vaak. Ik reinig en laad mijn stenen nu eens per maand. Lekker in het maanlicht.
Vanaf mijn 18e werk ik al met kristallen, heb veel van mijn moeder en ook van een goede vriendin hierover geleerd, maar heb toch maar een uitgebreide cursus gevold over kristallen zodat ik wat zekerder ben van mezelf.

ja als je hem ineens kwijt bent kan het zijn dat je hem niet meer nodig hebt. Stenen kunnen spontaan van je ketting vallen als ze uitgewerkt zijn.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420