Loading...
nl

Jorinda

FreshLemon
FreshLemon jun 8 '09
Zouden jullie mijn foto willen lezen? Ben wel heel nieuwsgierig wat eruit zal komen...

Groetjes, Jorinda! smile
Delen:
dromer
dromer jun 12 '09
Je bent ontzettend lief en zachtaardig ingesteld persoon.
Heel erg gevoelig.
Je hebt ontzettend veel liefde te geven, een prachtige energie heel zuiver ook. Daarom ben je ook wat aanhankelijk je wilt graag die arm om je heen of die knuffel, daar heb je behoefte aan.

Hierdoor heb je de neiging jezelf te snel weg te geven.
door je gevoeligheid sta je erg open voor de energie van anderen wat niet altijd even prettig is maar je voelt hierdoor mensen wel goed aan. Ga niet teveel mee in de energie van anderen, probeer bij jezelf te blijven.

Je bent ook heel zorgzaam, je hebt echt oog voor je medemens.
Je kan soms volgens mij wat dromeig zijn, doordat je zo hoog in je energie zit.

Je hebt echt een hekel aan ruzie, kan je hier heel naar bij voelen en gaat het liever uit de weg.
Je bent ietwat verlegen en onzeker, met name onzeker of dat je het wel goed doet en of je het wel kan.

Je bent zoekende, probeert je weg te vinden.
Maar wat heb je soms een haast! Wees niet boos op jezelf als het even niet snel genoeg gaat voor je idee. Je hoeft niet te haasten, je hebt nog zoveel tijd!

Lieve groet!
admin
admin jun 12 '09
Ik weet niet hoe het komt, maar als ik naar foto's kijk tegenwoordig, zie ik veel vorige levens van mensen in flashes

Lieve Jorinda, ik zag je en wilde graag datgene schrijven wat in me opkwam.

Ook weer bij jou, indrukken van vorige levens die bij je zijn,
China, India, oostenrijk, russisch/slavische gebieden en invloeden. Je draagt in je dus reeds al een mooi stukje wereld.
Dus ga ik ervanuit dat je nu al geinteresseert bent in andere landen en culturen. Misschien via taal, of uitwisselingen van leeftijdsgenoten uit andere landen. Wie weet is dit wat later in de toekomst, of zijn daar al plannen voor?
je bent ergens misnoegd over,
Dat zie ik aan het linkeroog als ik naar je foto kijk, is er iets gebeurd wat niet gegaan is naar wens?
Het sleept aan je, want je bent een vrolijke meid, van nature;
heb je last van je rug? Ik voel dat je vrijer mag zijn, meer los moogt laten. Soepel mag zijn, want je ben een heel mooie, zuivere energie, hoor.
Voor mij ben jij een oude ziel. je begrijpt meer en bent verstandig. En het zal naar buiten komen. En je zal dit vanuit de ondersteuning van de Cosmos gaan ervaren.

je kan ook een deugenietje zijn, en hebt soms geen geduld.
Op relationeel vlak laat ik het graag aan anderen over, ik bekijk het louter langs spirituele kant.

Liefs,
Bellefleur
FreshLemon
FreshLemon jun 12 '09
@ Dromer: Ik denk dat ik een beetje moeilijk kan oordelen of ik lief en zachtaardig ben, maar gevoelig ben ik zeker. Ik voel inderdaad heel snel mensen hun gevoelens en emoties aan. Ook durf ik van mezelf te zeggen dat ik zorgzaam ben, inderdaad. Wat mensen met dromerig bedoelen, weet ik niet zo goed. Dat je vaak dagdroomt? Dat je gedachtes snel wegvaren? Dat laatste heb ik echt heel snel inderdaad. De ruzies uit de weg gaan, klopt niet helemaal. Ik denk dat ik wel van mezelf kan zeggen dat ik echt een ruziezoekertje ben. Ik kan er soms ook echt van genieten, om het even heel gemeen te zeggen.
Dankjewel voor je lezing!

@ Bellefleur: Ik ben inderdaad heel erg geïnteresseerd in talen. Ben er ook goed in, op school. Ik heb echt een talenknobbel. Ik zou inderdaad graag eerst naar een ander land gaan als ik mijn diploma heb, het liefst een half jaartje high school in Amerika of Canada oid. Amerika trekt mij heel erg. Het lijkt me daar heel relaxt in tegenstelling tot Japan, dat trekt me totaal niet door heel veel hectisch gedoe, dat idee krijg ik een beetje bij Japan. Ja, ik heb ruzie met een jongen die ik al 10 jaar ken. Maar ik heb me er zo'n beetje bij neergelegd. Ik heb meer last van mijn nek dan van mijn rug, naar mijn idee. Ik ben soms ook erg ongeduldig.
Jij ook bedankt voor je lezing!
admin
admin jun 12 '09
@ Jorinda - het valt me op dat je jezelf als ruziezoekertje ziet. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik dat zo niet zie. Je hebt wel je mening klaar gelukkig, en dat mag ook. Je staat voor je mening en dat wil volgens mij niet zeggen dat je een ruziezoekertje bent, hoewel andere mensen er misschien anders op reageren.
En wat bedoel je met dat je er wel van geniet? Wat voor gevoel geeft het je dan?
dromer
dromer jun 12 '09
Ja Jorinda, dat bedoelde ik met dromerig, snel afdwalen met je gedachten.

Misschien zit je nu in een periode dat je het idee hebt ruzie op te zoeken. Misschien heb je het wel even nodig voor je ontwikkeling. Ik heb het gevoel dat het niet zo blijft...
Misschien hoort het wel bij het stukkje zoeken?

Zelf ben ik ook een periode opstandig geweest, kont tegen de krib gooien en ik vond dat best lekker. Dat gevoel herken ik helemaal hoor! Voor mij was het echt even zoeken naar balans van het ene uiterste naar het andere uiterste en dan terug naar mezelf.

Bedankt voor je snelle reactie!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420