Loading...
nl

Soms vallen dingen opeens op hun plaats...

Cialara
Cialara jun 7 '09
Toen ik in verwachting was van mijn 2e kindje, moest mijn man voor zijn werk 3 maanden naar Ierland. Ik ging met hem mee, want dit kleine avontuur trok mij wel aan en ik wilde niet in m'n eentje thuis zwanger zitten te zijn met nog een kind van 1,5 dus vertrokken we met z'n 3-tjes naar Ierland voor 3 maanden.

Tijdens ons verblijf daar hebben we natuurlijk heel veel van het land kunnen beleven en zien. We woonden in Dublin, maar trokken elk weekend erop uit om de stad of het landschap eromheen te bekijken.

Zo zijn we dus ook twee keer in Newgrange geweest; een van de oudste bouwwerken van Europa; meer dan 4000 jaar oud.
Op deze plek zagen we heel veel spiralen en meestal met z'n 3-en aan elkaar gekoppeld. Ik vond ze prachtig. Waarom wist ik niet, maar was er gewoon helemaal weg van. De spiraal vond je in Ierland op vele manieren terug, ik heb er toen zelfs briefpapier van gekocht (ik schreef veel, want had nog geen internet!).

Toen we thuis kwamen en onze tweede zoon geboren was, kwam er op het geboorte kaartje als vanzelfsprekend een aantal spiralen op, ter versiering van zijn kaartje... Toen was ik helemaal niet met spirituele dingen bezig, vond het teken gewoon mooi.

Nu ik hierop terug kijk...wetende dat mijn kind, dit kind, zeer waarschijnlijk een indigo of nieuwetijdskind is, gaan deze dingen me opeens opvallen. Zijn geboorte staat voor spirituele groei en die spiralen op zijn geboorte kaartje ook.

Mooie samenloop van omstandigheden? Toeval? Voor mij niet (meer). Ik zie het nu als een teken dat ik het wel wist in mijn onderbewuste en dat ik dus veel meer wist dan ik zelf wist (nu word ik vaag geloof ik...) Nu zie ik pas in hoe mooi het is!

Volgende week wordt hij 10.
Delen:
Islandlady
Islandlady jun 7 '09
Heb geleerd dat niets toeval is tongue
Mooi dat het zo gaat!

Knuffel
Natalie1986
Natalie1986 jun 7 '09
zo zie je inderdaad maar weer dat niks toeval is en alles met een reden gebeurt!
Alvast gefeliciteerd in ieder geval!

Liefs Natalie
admin
admin jun 8 '09
Ja, mooi, Jorine. leuk om zo terug te kijken naar je verleden en dit soort gebeurtenissen nu goed te kunnen plaatsen en begrijpen. Zoals Bea en Natalie al zeggen: niets is toeval. Als je er open voor staat, dan is er zoveel te beleven. Zelfs een zogenaamd saaie dag bevat al talloze geheimpjes. Daarom verveel ik me geen moment en heeft elk moment grote schooheid en waarheid.
admin
admin jun 8 '09
Hoi Jorine,

Niks is inderdaad toeval en het is juist mooi als alles ineens op zijn plek valt. Puzzelstukjes in elkaar, en dat is hoe het Leven is bedoeld.

En Hans, inderdaad, dat is waarom ik me ook geen moment verveel, want elk moment heeft zijn/haar eigen schoonheid en boodschap!
Cialara
Cialara jun 8 '09
Ja, ik vind het ook echt weer zo'n kadootje wat je opeens krijgt als je dit soort dingen opeens beseft. Ik zat te lezen over de labyrinten, een topic van Takhihiii en toen kwam ik op wikipedia en toen zag ik daar dus die 3 spiralen aan elkaar wat ook een labyrint was en toen moest ik hier opeens aan denken...
Leuk dat je zo via via zelf weer dingen ontdekt...
admin
admin jun 8 '09
Zoals de treinreis van je leven ook een labyrint kan zijn.
In de treinreis van je leven rij je door het leven, langs stations waar mensen instappen, maar ook weer uitstappen. Soms rijden mensen een tijd lang mee op je levenreis en soms rijden ze naast je mee in een andere trein en soms raak je ze op de tussenstations ook weer kwijt, maar ook dat zal dan de bedoeling zijn dat de mensen je weer verlatn omdat je voldoende van elkaar hebt geleerd.
Op mijn hyves staat daar een prachtig filmpje over.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki