Loading...
nl

Geweldige ervaring

Angel007
Angel007 mrt 1 '04
Hallo!

Ik heb ongeveer een jaar lang last gehad van een geestverschijning in ons huis. Dan zag ik een vrouw lopen in ons huis, hoorde haar praten en voelde haar aanwezigheid heel sterk. ze dacht dat ik een indringer was in haar huis. Ze wist nog niet dat ze dood was. Ze is in ons huis overleden, en mijn buurvrouw heeft haar gevonden. Het was een zeer sterke persoonlijkheid en ze wilde me maar niet met rust laten. Ik ben toen naar een medium gegaan en die heeft haar naar het licht begeleid....maar voordat ze daarheenging kwam ze bij me langs om haar excuses aan te bieden en afscheid te nemen....dat was zo'n geweldige ervaring!
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 1 '04
Dit lijkt een beetje op het verhaal dat ik een boek van Joke Schols heb gelezen. Die is medium en heeft ook een ziel geholpen.

Je zag haar lopen. Zag ze jou ook?
Maria
Maria mrt 6 '04
Ik kan me voorstellen dat je het een geweldige ervaring vond ik heb het namelijk ook mee gemaakt alleen was het een bekende van me. Ik vond het een zeer prettige ervaring.
Carina
Carina jul 8 '04
hallo Angel :D
Geweldige ervaring,ik heb het mijn vader naar het licht mogen lijden maar ik heb hem niet gezien.Wat jij hebt meegemaakt lijkt me een enorme ervaring [Ok]
liefs Carina

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki