Loading...
nl

Mijn droom

admin
admin jun 7 '09
Na een verschrikkelijk woelerige nacht viel ik dan eindelijk in slaap, en had een hele vervelende droom, deze komt vaker terug en wilde hem gewoon eens voorleggen.

Ik ben in een heel hoog gebouw, in dat gebouw is een lift van glas. De lift bevind zich aan de buitenkant van het gebouw en staat er los van. Via een heel smal bibberig loopplankje zonder leuningen moet je dan de lift in (trap is er helaas niet) en sta je dus praktisch in het luchtledige. Ik heb enorme hoogtevrees dus je kan wel aanvoelen dat dit een hele angstige situatie is. Deze keer waren de twee jongsten erbij en omdat ik schijnbaar niet met hun meemocht, moesten de twee kleintjes dus eerst en alleen. Ik ben beneden gekomen maar weet niet hoe, de kleintjes ook, de rit zelf kan ik me niet herinneren en heb ik volgens mij ook niet gedroomd.

Wie?
Delen:
Muin
Muin jun 7 '09
Je wil nog verder gaan op het door jou gekozen pad maar je weet nog niet wat er voor jou te wachten staat. Het is een risico dat je gaat nemen. Het lijkt eng maar je zal veilig op jouw basis terugkomen. Die twee jongens symboliseren jouw innerlijke kinderen (angst en leergierigheid/avontuur/alles te willen weten en onderzoeken tot de kern). Wat je ook gaat ondernemen, je zal daarin slagen. Die angst is tijdelijk en hoort bij die nieuwe stap.
admin
admin jun 7 '09
Daar kan ik wel iets mee, ik had niet in de gaten dat ik daar zo enorm mee bezig was, nou ja wel bezig maar nog niet echt een tweede stap gezet aangezien de eerste nogal wiebelig was.
Die angst, leergierigheid en avontuur herken ik zeker, ik leer erg graag, wil inderdaad alles weten (als dat lukt) en avontuur is altijd super natuurlijk.
De angst is de angst voor het alleen zijn, zeker aangezien ik nogal wat mensen ben kwijtgeraakt en ook ga kwijtraken dat voel ik haarscherp aan, dat maakt me aan de ene kant angstig en aan de andere kant weet ik ook dat ik mensen niet kan vasthouden en dat het heel gezond is om weer verder te gaan met ikkes.

Dank je wel voor je uitleg!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki