Loading...
nl

Genetisch met elkaar verbonden zijn.

Ger
Ger jun 7 '09
Hallo,

2 juni j.l. vertelde mijn schoonmoeder op haar sterfbed een paar uur voordat ze stierf, dat mijn vrouw en ik genetisch met elkaar verbonden zijn. Over zulke onderwerpen heb ik haar nog nooit horen praten, ik weet dus niet hoe ze hier aankomt. Wij zouden graag willen weten wat het betekent, genetisch met elkaar verbonden zijn . Is er iemand die ons hier een antwoord op kan geven, ik heb zelf op internet naar antwoorden lopen zoeken omtrent deze zin maar heb niks kunnen vinden.Zodoende probeer ik antwoord te verkrijgen via dit forum.

Met vriendelijke groet en alvast bedankt,

Ger.
Delen:
admin
admin jun 7 '09
Genetisch verbonden betekent dat je familie van elkaar bent. Zoals Broer en zus, neef en nicht.
Kan het zijn dat ze misschien energetisch bedoelde?
admin
admin jun 7 '09
Genetisch is inderdaad familiaal. Misschien dat ze met "genetisch" verweven bedoelde in de zin van "zoals het hoort te zijn" of voorbestemd misschien. Wat was je eerste gevoel wat naar boven kwam Ger op dit moment .. meestal zijn dit momenten die een diepe indruk achterlaten met dat gevoel wat het in je oproept ..
Natalie1986
Natalie1986 jun 7 '09
ik denk inderdaad ook dat ze energetisch bedoelde!!
misschien meant to be?
admin
admin jun 7 '09
Ik denk dat ze genetisch bedoelde. Dat er dus bloedverwantschap is tussen jou en je vrouw. Mss is er lang geleden iets gebeurd dat altijd verzwegen is. Een DNA test kan aanwijzingen geven.
Maryssa
Maryssa jun 7 '09
Gecondoleerd Ger, met het overlijden van je schoonmoeder. Wat verwarrend zal dat geweest zijn voor jullie dat ze dat onderwerp aansneed op dat moment. Maar ze wist blijkbaar dat ze het moest zeggen voordat ze dat niet meer kon. Ik neem aan dat jullie niet door hebben kunnen vragen wat ze er mee bedoelde. Ik zou inderdaad wat Hans zegt kiezen voor een DNA test dan weet je waar jullie aan toe zijn. Heel veel sterkte!

Liefs
Ger
Ger jun 7 '09
Toen mijn schoonmoeder vertelde dat wij genetisch met elkaar verbonden zijn, nam zij de hand van mijn vrouw en die van mij in haar handen. En op dat moment kreeg ik een warm en gelukzalig gevoel van binnen, kreeg er gewoon kippevel van.
Zoveel liefde was er op dat moment om ons heen.
Wij hebben haar jammer genoeg niet meer kunnen vragen wat zij hier mee bedoelde en hoe ze hierop kwam, want zij heeft nog nooit over zulke dingen gesproken.Zij had op dat moment even een helder moment, want ze kreeg veel morfine toe gediend tegen de pijn. Op het moment dat zij dit zij had ze contact met overleden familieleden,dat konden we opmaaken uit de namen die wij hoorden, we konden alleen niet verstaan wat ze zij.
Ik kan me er ook in vinden wat Bart schrijft. Verweven,in de zin van "zoals het hoort te zijn."
Dank je wel Maryssa, het was zeer zeker verwarrend voor ons. Maar een DNA test hoeft voor ons niet.
Zij heeft 18 jaar bij ons gewoond en hebben haar hier thuis de laatste 14 weken zelf verzorgd 24 uur per dag (zij wilde graag thuis sterven), de laatste 2 weken waren ontzettend zwaar voor ons. Wij hebben toen ook om hulp gevraagd, en gekregen. Wij hebben deze tijd, met heel veel liefde en plezier voor onze moeder en schoonmoeder gedaan.
We weten ook dat we elkaar weer een keer zullen zien.

Veel liefde en groeten voor iedereen,

Ger.
Maryssa
Maryssa jun 7 '09
Lieve Ger,

Ik lees je verhaal en krijg het gevoel alsof jullie een soort van zegening hebben ontvangen via haar maar ook van de overleden familieleden. Dat is heel bijzonder. En wat ontzettend fijn dat jullie zo voor haar hebben gezorgd! Ik denk dat ze daar heel erg dankbaar en trots over is. Echt petje af, dat is heel zwaar! Ik vind het heel erg getuigen van liefde voor elkaar en verbondenheid.

Heel veel liefs en knuffel
admin
admin jun 7 '09
Hoi Ger,

Wat een prachtig verhaal om te horen .. een duidelijkere verklaring van liefde kun je niet krijgen .. prachtig..

Het ga je goed.

Grroeten,
Bart
admin
admin jun 8 '09
Heel bijzonder!
Wellicht bedoelde ze dan inderdaad energetisch, zo klinkt het wel.
Prachtig als je zo afscheid mag nemen!
Natalie1986
Natalie1986 jun 8 '09
inderdaad heeel mooi Ger!

Koester deze ervaring

maar wel naar dat ze overleden is sterkte in ieder geval!

Veel liefs Natalie
gast
gast jun 8 '09
Er zijn wel meer verhalen bekend van mensen die op het laatste moment pas te horen krijgen dat hun ouders hun ouders niet zijn of dat ze eigenlijk familie van elkaar zijn.
Weet je zeker wie je ouders zijn en dat je biologische vader ook echt je biologische vader is (van jullie beiden). En misschien nog een stapje verder terug; jullie grootouders.

Maar het kan natuurlijk altijd zijn dat ze energetisch bedoelde.
Probeer alleen niet een "mooiere" voorstelling te maken van de waarheid. Zoek de waarheid....dan weet je wat ze bedoelde.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki