Loading...
nl

verschil tussen echte visioenen of gedachtes?

Natalie1986
Natalie1986 jun 6 '09
Hallo allemaal

Ik vroeg me af als je beelden doorkrijgt hoe je kan weten of het echt visioenen zijn of gedachtes/fantasie?
Nou zijn de meeste beelden wel te verklaren alleen het volgende niet.

Ik wil al heel lang kinderen en hou er echt zoveel van ik heb overigens geen man of vriend ben lekker vrijgezel.
Ik was laatst in mijn slaapkamer en raakte een beetje in een soort trans op een gegeven moment zag ik mezelf bij de boompjeskade ( in Rotterdam) zitten. Er kwamen 3 kinderen van een jaar of 4, 11, en 15 schat ik ze naast me zitten. De oudste van 15 denk ik ongeveer begon tegen me te praten en zei Hey mam. Ik keek natuurlijk best wel verbaasd. Mam? Ik zei dat het nog niet kon omdat ik geen kinderen had. Waarop de 2 oudste zeiden van nee nog niet maar we worden wel je kinderen.
De oudste zei tegen mij dat ik me niet zo druk moest maken om oma ( mijn moeder. ) Hij vertelde me dat het goed zou komen en dat ze heel vaak met hen, mijn kinderen naar de kinderboederij zou gaan.
Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet denken deze ontmoeting met mijn toekomstige kinderen (?) vragen mij zoveel meer vragen op.
Ik kan ze gewoon beschrijven hun uiterlijk etc.
Alleen hadden ze mij verteld dat 1 van hen vroeg zou komen te overlijden en dat het gepland is al boven. Ik vroeg wie het was maar dat mochten ze niet vertellen. Het meisje heb ik niet gesproken alleen omhelste ze me. Het leek erop of ze meer in haar zelf gekeerd is.
Het gekke vind ik dat ze allemaal op een andere leeftijd komen. Dat vraagt mij zoveel nieuwe vragen op.
Daarom vroeg ik me af hoe weet ik dat dit echt een visioen is in plaats van wensdenken? Aangezien ik graag kinderen wil.

Ik hoop dat iemand antwoord weet

Liefs Natalie
Delen:
Beschermengel
Beschermengel jun 6 '09


Ik denk niet dat je dit zelf kunt bedenken, heb je het beleeft alsof je erin zat? of was het een filmpje ...was het in kleur of zwartwit? het lijkt mij op een visioen zoals je het verteld.

Ik heb dit n.l. ook met mensen die op het punt staan om over te gaan dan beleef ik situatie's met die mensen en ze laten me vaak iets zien ...symbolisch ...ik heb dan contact met hun geest (zelf weten ze er niets van) maar dat zijn ook visioenen.
Zo kun je dat ook hebben met de toekomst ...zoals je het verteld over de kinderen die zich al voorstellen aan je.

Ik vindt het ook heel byzonder en mooi hoor!
Maryssa
Maryssa jun 6 '09
Wat een mooie ervaring heb je gehad, Nathalie. Kippenvel hier. Was je op het moment dat die trance kwam aan het denken over het krijgen van kinderen en hoe je toekomst er uit zou zien? Zo niet dan was het echt een visioen. Koester het, het is echt heel bijzonder je hebt een blik in de toekomst mogen werpen.

Liefs Maryssa
Natalie1986
Natalie1986 jun 6 '09
Dank jullie wel voor de berichtjes.

Het was in kleur en ik zag mezelf erin. Op dat moment was ik niet bezig met kinderen wel natuurlijk een kinderwens alleen voorlopig nog niet. Nee, ik was er pas mee bezig toen ik het eenmaal zag. Meestal ben ik ook niet zo goed met beelddenken laat staan hele kinderen kunnen omschrijven. Als iemand aan mij vraagt Natalie kan je een vliegtuig nu voor je zien zeg ik nee heel vreemd, ik weet natuurlijk wel hoe het eruit ziet. Maar nu zo voor me halen zou niet lukken. Maar de kinderen kon ik zo goed zien.
Bedankt voor de tips!
Beschermengel dat is ook mooi om zo met de geesten te kunnen communiceren.

Liefs Natalie
Takhihiii
Takhihiii jun 7 '09
Jouw leven zal uiteindelijk bepalen of dit een voorzienend visioen was of een fantasie. Het is een mogelijkheid die je aan kan grijpen of kan laten varen. Het geeft aan dat kinderen krijgen jou veel vreugde zal geven, maar ook heel veel verdriet. Ben je daar klaar voor?
Natalie1986
Natalie1986 jun 7 '09
inderdaad, tijd zal het leren.

Maar sowieso ben ik nog niet klaar voor kinderen.. Nog minsten 4 a 5 jaar wachten. Trouwens ik moet eerst wel een man hebben, naja tegenwoordig hoeft dat ook niet meer maar niet echt iets voor mij. wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki