Heeft iemand hier wel eens een labyrint gelopen? Ik heb er mooie ervaringen mee gehad. Op googlemaps heb ik een aantal labyrinten in nederland op de kaart gezet, sommige daarvan heb ik bezocht, andere wil ik binnenkort bezoeken; labyrintenpad
Die laatste onweerbui heeft me weer terug op het pad van het labyrint gebracht. Wij trainden namelijk Qigong op die avond op een schoolplein en op het moment dat wij klaar waren barstte de bui los. In dat schoolplein is een labyrint gelegd in de klassieke vorm. De klassieke vorm heeft meestal zeven lagen en zo heb ik ze vroeger ook enige malen op het strand gemaakt.
Een bijzondere keer staat mij nog altijd bij toen er een geweldige onweersbui boven mij losbarstte terwijl ik in het centrum van een zelfgemaakt labyrint stond. Ik stond daar met de vraag of de krachten mij verlaten hadden, die ik tot dantoe ervaren had. Dat onweer liet mij toen luid & duidelijk blijken dat de krachten altijd aanwezig waren, ook als ik ze niet voelde.
Het onweer heeft op dat moment een wending aan mijn leven gegeven, door elke twijfel weg te nemen. Nou, er is nog steeds twijfel, maar als deel van een ontwijfelbaar geheel.
Toen ik visionquest deed, barstte op de laatste dag ook een geweldig onweer los. Ik heb geluk dat ik nog steeds niet geraakt ben