Loading...
nl

Youtube

Richie Richard
Richie Richard jun 6 '09
Ik wist niet zeker waar ik dit moest plaatsen dusssss

Nu heb ik vaak, en ik neem ook aan dat jullie dit vaak hebben, dat ik iets heel vets vind op YouTube. En ik MOET het gewoon hebben. Ik moet dat filmpje op mijn mobiel hebben, of het liedje, of wat dan ook! Maar je weet niet hoe (ik wel, maar het is even een inleiding.) Je ben gaan zoeken naar een oplossing, maar door de bomen zie je het bos niet meer. Je word er dus niet wijzer van.

Dan kom ik nu met een kleine oplossing, al is het beperkt.
Ik weet toevallig wel, hoe je filmpjes van youtube kan downloaden, beter bekend als 'Rippen'.

Nu mogen jullie verzoeken doen, in deze topic. Ik zal ze dan zo snel mogelijk verwerken, en uploaden naar mijn webhosting.
Maar dit is beperkt. Ik heb nu ruim 1,5 GB voor jullie beschikbaar. Daarbij, is er een datalimiet van 30gb, waarvan rofl, nu tegen woordig 0.5gb van gebruikt wordt. Lijkt mij genoeg voor jullie.

Hoe kunnen jullie verzoeken doen:
[titel filmpje] || [link filmpje] || [formaat/extensie: keuze uit: AQMOV (Ipod) MP4 ( Iphone) MP4 (PSP) 3GP (Mobieltjes) WMV (Windows Media Video) Avi (Te gebruiken met PC's, macs, linux's en sommige dvd spelers.) MP3 ( Het gebruikelijke muziek formaat.)

Vul dat in en dan zou je van mij dit terug krijgen:
[titel filmpje] || [link download] || [formaat] || [Commentaar]

Jullie moeten wel een beetje snel zijn, aangezien 1,5 GB sneller vol zit dan je denkt.
Delen:
admin
admin jun 6 '09
Wel enes van Zamzar gehoord?
Kan je alles mee omzetten van YouTube, in elk formaat.
Supersimpel.
Richie Richard
Richie Richard jun 6 '09
Ik gebruik mijn eigen methode winkheb je ook geen gedoe dat de Codecs niet kloppen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 7 '09
Ik gebruik altijd Orbit Downloader / Grab++. Kun je alles overal vandaan rippen smile. Daarna is het de beurt aan Super om alles naar ieder ander formaat om te zetten. laugh.
Richie Richard
Richie Richard jun 7 '09
Wat een gedoe >.< Voor mij is het, link pasten, en 2 keer klikken. Dan heb je zowel de flv file als de converted file wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 7 '09
Welk tooltje gebruik jij dan?
Richie Richard
Richie Richard jun 7 '09
Youtube Downloader xD Gewoon heel simpel.. Keer op FTD gezien..

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki