Loading...
nl

Wings: Thuiskomen...Her-Verbinden met de Aarde

Lena
Lena jun 5 '09
Karen Bishop, 3 juni 2009

Welkom!

In 2001 was ik betrokken in een klein auto ongeluk en dat veroorzaakte een verbrijzeld been bij mij...niemand anders had gevolgen van dit ongeluk, maar voor mij was dit het begin van een massieve verschuiving in mezelf, en een die me voor altijd zou veranderen.

Ik moest onder het mes, en mij was verteld door mijn begeleiders voordat ze me de operatiekamer inreden, dat ik nooit meer dezelfde zou zijn, dat ik nu ergens op een hele en nieuwe plaats zou verblijven, en dat ik een drastische verschuiving in bewustzijn zou hebben die ik nu zou belichamen, niet langer alleen een hoger bewustzijn kennend op een intellectuele manier.

Toen ik wakker werd, voelde het meteen alsof er niet veel meer van de oude mij over was behalve de "zolen" van mijn schoenen. Ik was in een geweldige beweging helemaal schoongespoeld. Wat er over was, was de "originele onschuld" en de puurheid van mijn ziel en zijn doel.

Dit is wat er met velen van ons op een grote schaal gebeurt.

Deze keer is als geen ander. Als we toestaan en overgeven, dan vinden we onszelf terug in ruimtes van eenvoud, grote gratie, ongelofelijke vrede en sereniteit, en in de simpele ruimte waar niets meer belangrijk is dan het nu. We kunnen ons heel leeg en vredig voelen, kwetsbaar maar vol vertrouwen, onschuldig maar wijs, en heel heel eenvoudig en misschien helemaal zonder duidelijke verlangens. We kunnen ons voelen, zoals een van mijn lezers het noemde, alsof alles voor het grijpen is, en dat we niets weten, en dat al onze barometers losgekoppeld zijn of helemaal op tilt staan.

Dit zijn de gevoelens die horen bij een "schone lei". Veel van ons oude ego is nu weg, en dit is wat we al heel lang gewild hebben. Dus op deze manier, weten we dat alles net als altijd in goddelijke en perfecte orde is. Ik overleefde deze toestand vele jaren geleden, en kwam er als een heel ander mens uit naar boven, en velen van jullie zullen inderdaad hetzelfde doen. Het was toen dat ik diep verbonden raakte met mijn ware en authentieke zielsdoel, omdat er niets anders over was, en velen van jullie zullen nu hetzelfde doen.

Het is ons goddelijke en authentieke doel dat ons van nu af aan zal dragen. Het is onze verbinding met de Bron en met dit doel, ons hoogste aspect van onze ziel, dat nu onze nieuwe beginnen en hele nieuwe ervaringen gaat sturen. Dus op deze manier, moeten we al het andere laten gaan. En dit is waarom het zo lang duurt om met onze nieuwe beginnen te verbinden. We moeten het proces van loslaten afmaken voordat we opnieuw kunnen beginnen, en bovendien wachten we altijd tot er zoveel mogelijk van onze broeders en zusters aan boord gekomen zijn. Onze lei moet echt helemaal schoon zijn.

Met de "gestelde datum" van 21 Juni als het controlepunt, is dit onze richtlijn en blauwdruk die we gekozen hebben om in het proces van opnieuw aankomen in ons huis te metselen....alleen deze keer, zal het "huis" heel erg hier zijn. Dus is het rondhangen midden in de lucht alleen een symptoom van het loslaten van zoveel voordat we op een hele nieuwe plaats arriveren. En opnieuw, moeten we laten gaan. Dit creëert een heel licht voertuig dat nodig is om onze aankomst te verzekeren in de nieuwe werkelijkheden en nieuwe ervaringen.

Op deze manier zijn we niet in staat om veel te manifesteren, maar weet ook, dat omdat we aankomende aarde engelen zijn, er altijd goed voor ons gezorgd wordt. Zelfs als velen van ons nog niet echt weten wat we zullen gaan doen of creëren in dit nieuwe land, weet onze ziel dat altijd wel, en is het onze ziel die ons altijd, maar dan ook altijd door de wateren navigeert en ons naar de volgende perfecte plaats brengt waar we moeten zijn.

In de afgelopen weken, hebben velen een griepje of kleine ziekte ervaren, terwijl het misschien vreemd of ongewoon lijkt om überhaupt ziek te worden. En ondanks alle pogingen om beter te worden, lukte dat niet, Een paar weken geleden had ik een ernstige verkoudheid die ik via mijn kleinkinderen kreeg en die ik maar niet af kon schudden zoals ik dat normaal gewend ben, en het duurde een hele week, en velen van jullie hadden ook zoiets. We waren zeker even "down". maar dit was gewoon deel van het proces van stil zijn terwijl we opnieuw bedraad werden en enorme inwendige veranderingen doormaakten om in afstemming te komen met de nieuwe energie. We kregen de gelegenheid om ons centrum te vinden en erin te blijven. We moesten "gescheiden" worden van de oude wereld voor een tijdje, en gebruikten daarvoor alles wat daarmee hielp.


Als veel nu zo rustig lijkt, als onze telefoons al weken niet meer overgaan, als er al een tijdje geen voorwaartse beweging lijkt te zijn, als we meer verloren hebben dan we dachten te verliezen, als we ons meer alleen voelden dan ooit tevoren, is dit alleen maar omdat we bij de poort zijn. Nu hebben velen van ons het verblijven in het oog van de storm onder de knie gekregen, omdat we werkelijk zoveel verwijderd zijn van alles. En in het oog van de storm is zeker een vredige omgeving. Uit vele brieven van jullie lijkt het alsof jullie hier vrede mee hebben. Op ons diepste en hoogste niveau, weten we inderdaad dat we heel magisch en goddelijk zijn. Dingen worden op hoog niveau georkestreerd, omdat diepe en enorm sterke energie van binnen en buiten ons nu op zijn rechtmatige plaats komt.

Tegelijk met deze enorme verschuiving en acceptatie, beginnen we ook opnieuw te verbinden met de aarde. In de afgelopen weken hebben we de kans gekregen om meer dan ooit tevoren met de aarde te verbinden. Een paar weken geleden maakte ik een reisje naar zuidwest Colorado waar ik vele jaren gewoond heb. In de minuut dat ik over de grens reed, voelde ik me helemaal verscheurd, voelde ik een enorme her-verbinding, en ervaardde ik een overweldigend gevoel van "thuis". En toen ik weer thuis kwam in New Mexico, vulde een massieve engel de hemel boven mijn huis, en her-verbond me opnieuw. Ik ben zeker niet alleen, omdat ik weet dat velen van jullie dit ook hebben, maar misschien weer op een andere manier, deze ervaringen van helemaal arriveren en her-verbinden met de aarde als nooit tevoren.

We gronden onze energie met de aarde nu, op manieren dat we nog nooit hebben kunnen doen. Plaatsen op de aarde waar we ons hart achtergelaten hebben jaren geleden, wenken ons nu, alsof ze willen zeggen dat toen we in het verleden daar kwamen, het gewoon nog geen tijd was...maar nu is het wel tijd. Veel, of misschien alles, van het oude duistere beheer van de aarde is nu weg. Op deze manier zijn wij, natuurlijk, de nieuwe beheerders. Dus opent de aarde zich voor onze aankomst. Het opent zijn armen zo wijd om ons te verwelkomen, om onze aanwezigheid toe te staan, en ons te laten weten dat dingen nu inderdaad heel anders zullen zijn. De oude weerstand energie zal nu weg zijn, en we zullen spoedig in staat zijn om te creëren wat we altijd al geweten hebben.

Op deze manier, zullen velen van ons naar het creëren van de blauwdrukken getrokken worden. Onze ziel is nu geactiveerd omdat ze dat altijd is als we nieuwe plateaus bereiken, en de ziel is nu geactiveerd om te beginnen met ontwerpen en het implementeren van de nieuwe blauwdrukken voor de nieuwe wereld, onze hele nieuwe Planeet Aarde. Ja onze tijd is eindelijk aangebroken, omdat alle jaren van voorbereiding eindelijk klaar zijn. Dit is de tijd waarop we gewacht hebben.

Wat voor blauwdruk wordt jij voor geroepen om te creëren? Wat voor standaard ga jij toepassen? Waar weet jij het meeste van? Wat voor handboek ga jij aanbieden? Wat voor manieren ga jij laten zien?

Onze ware en authentieke doelen roepen ons altijd, en nodigen ons uit, en vaak zijn het schijnbaar niet eens onze eigen ideeën. We zijn niet helemaal bewust aan het roer, maar onze ziele is dat altijd wel. Zij nodigen ons uit, fluisteren in ons oor, brengen vreemde en synchronistische gebeurtenissen naar onze deur, en wenken ons om in onze zielsschoenen te gaan staan, zelfs als we niet precies weten wat dat voor schoenen zijn. Afdwingen van dingen werkt nooit, en het is ons ego zelf dat vaak roet in het eten gooit. Het is dan niet altijd wat "wij" willen, maar waar onze ziel ons naartoe leidt.

Op de plaat stappen is ook een benodigdheid. Zo vaak had ik de wens om met mijn werk te stoppen met betrekking to deze boodschappen en deze informatie, omdat ik diep van binnen weet dat een eenvoudig leven het beste bij mij past, en dat een grote voetstap altijd erg groot voelt voor mij, en dat "groot" en "bekend" zijn niet mijn idee van leven en zijn is. Deze plaats waar ik me nu in bevind was nooit mijn idee, geloof me. Maar ik weet ook altijd dat ik toegestemd heb voor dit werk, en dat ik het op allerlei manieren met uitvoeren, en dat ik deze verantwoording moet dragen. Mijn volgende roeping is om naar buiten te komen en dingen op een hele nieuwe en andere manier met de blauwdruk te bespreken, iets wat ik dacht dat ik nooit zou gaan doen, en iets waar ik verschrikkelijk bang voor ben, maar wat ik moet doen. Ik ben niet anders dan de meesten van jullie. Het lijkt alsof we of proberen om alles te forceren en voorwaarts willen gaan, of misschien het tegengestelde en onze roeping weerstaan.

Het is dus tijd voor ons om in deze nieuwe wereld te zijn, in de fysieke wereld, of hier in onze nieuwe werkelijkheden of aan de dimensie grens, en om op onze ware en authentieke plaat te stappen.

Als altijd, overgeven en vertrouwen zijn de sleutels tot een meer plezierige ervaring in deze tijd, net als weten dat alles, net als altijd, in goddelijke en perfecte orde is. En ja, we zijn altijd beschermd en er wordt over ons gewaakt. Dus voor nu op dit moment, het kan een goede tijd zijn om in dit moment te zijn, om tijd te nemen om voor jezelf te zorgen, om te relaxen en te ademen, om onszelf een pauze te geven, en even een beetje te reizen als we her-verbinden naar onze hele nieuwe Aarde.

In deze rustige tijd, dacht ik dat het goed zou zijn om wat vragen te beantwoorden die velen van jullie mij opgestuurd hebben. Hieronder zijn de meest vaak gestelde vragen, samen met mijn kijk op de antwoorden:


Het Spectrum van Autisme

Nu in epidemische proporties, vele van onze jongeren ervaren deze "aandoening". Waarom? Er zijn vele graden van autisme, maar in het algemeen schept deze aandoening een menselijk bestaan in twee werkelijkheden of dimensies. Onze nieuwste aankomsten in menselijke vorm zijn hoog ontwikkeld, en de allerlaatste aankomsten zijn het meest ontwikkeld, enzovoorts. De planeet echter past nog niet bij de vibratie van deze nieuwe kleintjes. Omdat onze planeet steeds erger lijkt te worden terwijl wij ons zover mogelijk uitrekken tot de meest extreme onplezierigheid, om het tegengestelde te bereiken, kan het voelen als een verschrikkelijke plaats voor onze kleintjes.

En dus vluchten ze. En ze vluchten naar een andere dimensie of wereld en die is zeker niet hier. En voor de vaccinaties die deze aandoening veroorzaken: Introductie van lager vibrerende energie in een hoger vibrerend wezen kan chaos aanrichten en deze situatie erger en intenser maken. Dus verergeren de vaccinaties deze aandoening nog meer. Maar weet, dat niet alles in steen gezet is. Mijn oudste kleinkinderen zijn ingeent (vijf en negen jaar oud) en zijn gewoon in orde. En een van onze tweelingen is ook in orde. Mijn dochter is met vaccinaties opgehouden voor onze andere baby. Vele doktoren voelen dat zonder de vaccinaties allerlei ziektes gaan uitbreken of weer tevoorschijn komen, en soms gebeurt dat ook. Dus wat is dan de prognose? Als deze planeet eindelijk begint te evolueren en veranderen (en dat doet hij nu), zal autisme ophouden met te bestaan. Het zal eerst gaan verminderen, en dan zullen we horen dat de oorzaak gevonden is of misschien zelfs een geneesmiddel, of dat het bij aandoeningen opeens vanzelf weer verdwijnt. Maar wat er eigenlijk gebeurt, is dat het niet langer bestaat omdat de energie die het gecreëerd heeft niet langer bestaat. Dus zal het in de komende tijd minder gaan worden en uiteindelijk zullen deze kleintjes (en niet zo kleintjes ook) niet langer in ellende verkeren, en zelfs weer genezen. Zij willen weer hier zijn....hetzelfde als wij die ook werkelijk hier willen zijn, omdat deze Aarde nu eindelijk "thuis" is.


Degenen in Australië die andere ervaringen hebben dan beschreven in de wings boodschappen?

De aankomende solstice van Juni markeert de langste dag voor het noordelijk halfrond en de kortste dag voor het zuidelijk halfrond. Hebben we allemaal dezelfde ervaring? Ik zeg ja. Onze geliefde vrienden "Down Under" in het land van Oz schrijven regelmatig dat er tijden zijn dat ze juist het tegenovergestelde voelen dan wat ik in mijn boodschappen beschrijf. Over het algemeen, is de hele planeet met alles erop aan het ascenderen. Op de hoogste niveaus gaan we door dezelfde stadia in ongeveer dezelfde tijd, met een paar dagen of weken verschil, en ook afhankelijk van op welke trede van de ascentieladder iedereen staat.

In andere woorden, met betrekking tot de grote verschuivingen en veranderingen, zijn we allemaal op dezelfde pagina op dezelfde tijd. Elke trede op de ascentieladder dicteert op wat voor niveau onze ervaringen zullen manifesteren. Bijvoorbeeld betekent voor sommigen een grote verschuiving het eind van een baan (of iets in hun werk) en het eind van een regelmatige bron van inkomen, terwijl voor anderen die al jaren geleden door deze fase gegaan zijn, deze verschuiving zich manifesteert als het eind van hun huidige "rol".

Voor kleine ervaringen en ascentie groei, kan het inderdaad anders zijn voor degenen op een andere halfrond. Winter zorgt natuurlijk voor een natuurlijke neiging om naar binnen te keren, en de zomer juist om open te worden. Maar als we meer evolueren, dan houden die verschillen op te bestaan. Ik heb de laatste winter solstice heel actief gereisd door het land en mijn dochter en kleinkinderen bezocht, en open gaan staan voor hele nieuwe energieën en ervaringen waar zij nu leven....zeker het tegenovergestelde van "naar binnen keren".

Dus wat ik zeg is dat op de lagere treden van de ascentieladder we meer beïnvloedt worden door onze geografische lokatie op de planeet met betrekking tot onze ervaringen, omdat we meer verbonden zijn en in afstemming zijn met wat er direct voor ons en om ons heen gebeurt. Maar hoe hoger we evolueren en boven dat komen, hoe meer we allemaal tegelijk dingen ervaren omdat we op hogere niveaus van de werkelijkheid bestaan. Al met al, is iedereen altijd precies waar hij of zij moet zijn, en houden we allemaal die specifieke plaats bezet die we afgesproken hebben voordat we hier in de vorm kwamen.


2012...het Einde van de Wereld?

Nee, het begin. Het eind van de wereld vindt precies nu plaats, en doet dat al een poosje, en dus zal 2012 het begin markeren op allerlei manieren van een nieuwe werkelijkheid voor de hele planeet. De meesten van jullie beginnen pas om deze nieuwe blauwdrukken te maken, die eerst op onze nieuwe "andere kant" toegepast worden, en dan geïntroduceerd gaan worden aan diegene die klaar staan op de dimensiegrens. Als Barack Obama doorgaat met zijn zielsdoel om dingen bij elkaar te houden zodat er niet een alomvattende crash komt terwijl de nodige veranderingen gebeuren in de oude wereld, zullen we uiteindelijk ons doel vervullen als engelen van de aarde, door het introduceren van systemen en nieuwe manieren van zijn die we hier gecreëerd hebben, in de oude wereld, als we gevraagd worden door die energiën die ervoor klaar zijn.

2012 zal een planetaire afstemming markeren die het "eind" zal aangeven, of liever dat er genoeg van het nieuwe eindelijk op zijn plaats is om een laatste loslaten van al het oude te verzekeren.

Met veel liefde en dankbaarheid,

Karen


Het originele engelstalige artikel is te vinden op www.emergingearthangels.com

www.goto2012
Delen:
Islandlady
Islandlady jun 7 '09
He dit stuk ken ik. Las het ergens anders. Maar alles van met hier steeds omschreven wordt valt wel heel erg samen met waar ik doorheen ga. Vind het erg bijzonder en erg mooi ook.

Liefs

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki